Riittäisikö sinulle pelkkä vaimona ja äitinä olo?
Kommentit (138)
Nyt on taas tää vaihe. Kohta taas napsahdat siitä, jos sun miestä tai lastenkasvatusta tai elämää mitenkään kritisoi, koska sehän on ihan hyvää ja lapsellekin virikerikasta. Yhtä vuoristorataa nää sun jutut. Nyt taas alkaa nää itsemurhajutut vissiin. Ihan maailman kipein trolli ja monta vuotta jatkunut. Suunnittele, vaikka sitä remonttia sinne kämppään. Eihän sillä miehen suututtamisella pitäs olla mitään väliä, jos elämässä yleensäkään ei ole enää sulle mitään arvoa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:31"]
Nyt on taas tää vaihe. Kohta taas napsahdat siitä, jos sun miestä tai lastenkasvatusta tai elämää mitenkään kritisoi, koska sehän on ihan hyvää ja lapsellekin virikerikasta. Yhtä vuoristorataa nää sun jutut. Nyt taas alkaa nää itsemurhajutut vissiin. Ihan maailman kipein trolli ja monta vuotta jatkunut. Suunnittele, vaikka sitä remonttia sinne kämppään. Eihän sillä miehen suututtamisella pitäs olla mitään väliä, jos elämässä yleensäkään ei ole enää sulle mitään arvoa.
[/quote]
Mä suunnittelen ihan muita juttuja saa mies sitten kaksin lapsen kanssa päättää tekeekö remontin vai ei.
Ja taas mennään. Uhittelu alkaa. Et vissiin saanu kaksplussalla tarpeeksi huomiota.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:35"]
Ja taas mennään. Uhittelu alkaa. Et vissiin saanu kaksplussalla tarpeeksi huomiota.
[/quote]
En mä mitään uhittele.Onneksi on nämä kovat helteet ja huono kunto niin päättyy tämä mun kärsimys ihan luonnollisesti.
Taas tämä trolli. Oikeasti, MENE POIS!
Tästähän sä oot puhunu täällä jo viimeiset viis vuotta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:39"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
Oih, se olis mun unelma. Harmi vaan että valitsin itselleni tietämättäni miehen joka sössi loppuelämän raha-asiat. :(
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:40"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote] Olet. Olet tosielämän trolli kaikessa säälittävyydessäsi. Painu pois täältä!
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote] NO TEE SITTEN JOTAIN. Äläkä täällä ulise vuodesta toiseen. Sulle on noin 132 678 neuvoa täällä annettu ja mikään niistä ei toimi sulle. Ei yksikään. Sillon sulla ei ole vaihtoehtoja kuin olla se äiti ja vaimo. Miksi otit miehen, joka ei anna sun tehdä mitään? Miksi teit lapsen, jos oletkin itsetuhoinen?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:42"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote] Olet. Olet tosielämän trolli kaikessa säälittävyydessäsi. Painu pois täältä!
[/quote]
Olen ihan oikea ihminen.
Kukaan ei ole omassa elämässään noin avuton ja olosuhteiden uhri.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:43"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote] NO TEE SITTEN JOTAIN. Äläkä täällä ulise vuodesta toiseen. Sulle on noin 132 678 neuvoa täällä annettu ja mikään niistä ei toimi sulle. Ei yksikään. Sillon sulla ei ole vaihtoehtoja kuin olla se äiti ja vaimo. Miksi otit miehen, joka ei anna sun tehdä mitään? Miksi teit lapsen, jos oletkin itsetuhoinen?
[/quote]
Antaisi mun mieheni töihin mennä jos jostain työpaikan saisin ja antaisi opiskella jos jossain pärjäsin. Ja tein lapsen koska mies sitä toivoi ja silloin aloitin merkonomiopinnot ja luulin viimeinkin niissä onnistuvani kun kävin niitä aikuispuolella ja saavani ammatin. Luulin että minusta tulee tavallinen työssäkäyvä äiti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:46"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote]
Antaisi mun mieheni töihin mennä jos jostain työpaikan saisin ja antaisi opiskella jos jossain pärjäsin. Ja tein lapsen koska mies sitä toivoi ja silloin aloitin merkonomiopinnot ja luulin viimeinkin niissä onnistuvani kun kävin niitä aikuispuolella ja saavani ammatin. Luulin että minusta tulee tavallinen työssäkäyvä äiti.
[/quote] Monettako kertaa aloitit silloin? Luulis, että jos olet moneen kertaan opintoja jauhanut, niin uskoisi lopulta, että niistä ei selviä. Ja mä en usko tippaakaan, että et saanut muka mitään tukea niihin kursseihin, joista sä et selvinnyt. Sulle on tullut joku pakkomielle siitä merkonomintutkinnosta ja luulet, että se olisi tehnyt sun elämästä autuasta.
Nukuit viime yönä 5 tuntia - onko se vähän? Varsinkin kun on kovat helteet on ihan yleistä, että uni jää vähän puutteelliseksi. Paljonko nukut yleensä, 12 h? Kun olet kaikki päivät kotona, ota päikkärit! Muista juoda paljon vettä ja pitää huolta suolan saannista.
Älä vaan suunnittele remonttia, vaan toteuta se. Sullahan oli jotain kymppitonneja pankissa. Samalla itsepäisyydellä jolla olet vastustanut kaikkia palstalla saamiasi neuvoja saat kyllä miehenkin pään kääntymään ja remontin onnistumaan.
Ja vastauksena otsikon kysymykseen: ei riittäisi. Olen parempi vaimo ja äiti kun voin tehdä työtä, josta pidän.
En todellakaan jakaisi olla vaan äiti, joka ei muuta tee.. Kun istuu kotona lukemassa vauva.fi sivustoa ja vaihtaa paskavaippoja. Lämmittää eineksiä/tilaa pizzaa ja lukee seiskaa kotona.
Myönnän olevani white trash, mutta en sentään työtön lusmu! Lapset meni heti hoitoon, kun äitisloma loppu. En kesäis olla vaan kotona lasten kans.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:52"]
Nukuit viime yönä 5 tuntia - onko se vähän? Varsinkin kun on kovat helteet on ihan yleistä, että uni jää vähän puutteelliseksi. Paljonko nukut yleensä, 12 h? Kun olet kaikki päivät kotona, ota päikkärit! Muista juoda paljon vettä ja pitää huolta suolan saannista.
Älä vaan suunnittele remonttia, vaan toteuta se. Sullahan oli jotain kymppitonneja pankissa. Samalla itsepäisyydellä jolla olet vastustanut kaikkia palstalla saamiasi neuvoja saat kyllä miehenkin pään kääntymään ja remontin onnistumaan.
Ja vastauksena otsikon kysymykseen: ei riittäisi. Olen parempi vaimo ja äiti kun voin tehdä työtä, josta pidän.
[/quote]
Yleensä nukun 8 tuntia yössä,reuma väsyttää. Ja miten mä päiväunet nukun kun poika on kotona? ja remonttia en saa tehtyä miehen pä ei käänny.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:46"]
[/quote]
Kun minä EN OLE TROLLI.
[/quote]
[/quote] Monettako kertaa aloitit silloin? Luulis, että jos olet moneen kertaan opintoja jauhanut, niin uskoisi lopulta, että niistä ei selviä. Ja mä en usko tippaakaan, että et saanut muka mitään tukea niihin kursseihin, joista sä et selvinnyt. Sulle on tullut joku pakkomielle siitä merkonomintutkinnosta ja luulet, että se olisi tehnyt sun elämästä autuasta.
[/quote]
Neljättä kertaa aloitin koska en voi opiskella fyysiseen työhön sairauksien takia ja ammatinvalintapsykologit suosittelevat samaa vuodesta toiseen eli toimistopuolen merkonomi koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:28"]
Oletko käynyt ammatinvalintapsykologilla?
[/quote]
Olen varmasti 5-6 eri ammatinvalintapsykologilla eivät osaa auttaa.