Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäisikö sinulle pelkkä vaimona ja äitinä olo?

Vierailija
05.08.2014 |

Jos et muuhun kykenisi?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan se olisi riittää, jos ei muuhun kykenisi. Vaikea kuvitella, että olisi kykenemisestä kiinni. Sinullakin se on enemmän saamattomuutta.

Vierailija
2/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittais hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:28"]

No pakkohan se olisi riittää, jos ei muuhun kykenisi. Vaikea kuvitella, että olisi kykenemisestä kiinni. Sinullakin se on enemmän saamattomuutta.

[/quote]

Vai saamattomuutta? miksi sitten mun opettajat yms ovat nostaneet kätensä pystyyn? ei se saamattomuudelta kuulosta.

Vierailija
4/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne opettajat eikä muutkaan voi sinun puolesta tehdä asioita. Ei se mene niin. Itse kaikki muutkin elämänsä rakentavat.

Vierailija
5/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:50"]

Ei ne opettajat eikä muutkaan voi sinun puolesta tehdä asioita. Ei se mene niin. Itse kaikki muutkin elämänsä rakentavat.

[/quote]

Niin mä olen yrittänytkin rakentaa mutta vaikeaahan se on jos ei ikinä ammattia saa niin ei pääse työelämäänkään. En mä haluaisi olla kotona. Näitä asioita mietin yökaudet viimeyönäkin nukuin 5 tuntia.

Vierailija
6/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi varmaan alun alkaen riittänyt (koska kykenen muuhunkin), mutta nyt riittäisi kyllä. Olen nähnyt, mitä työelämä on ja uuvuttanut itseni sen parissa. Mutta kun ei ole sitä miestä ja lapsia niin ei voi ihan vaan kotiinkaan jäädä.

Vierailija
7/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimo ja äiti. Siinä on aivan riittävästi sisältöä naisen elämään.

Vierailija
8/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:07"]

No ei olisi varmaan alun alkaen riittänyt (koska kykenen muuhunkin), mutta nyt riittäisi kyllä. Olen nähnyt, mitä työelämä on ja uuvuttanut itseni sen parissa. Mutta kun ei ole sitä miestä ja lapsia niin ei voi ihan vaan kotiinkaan jäädä.

[/quote]

Mä olen joutunut elämään vain kotona koko aikuiselämäni eli yli 20v ja mulle tämä ei meinaa riittää eikä sitä mitenkään helpota se että mulla on mies ja lapsi.

Vierailija
9/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:12"]

Minä olen vaimo ja äiti. Siinä on aivan riittävästi sisältöä naisen elämään.

[/quote]

Mulle siinä ei ole riittävästi sisältöä elämään, ei vaikka lisäksi tekisin vapaaehtoistyötä tai harrastaisin jotain tms.

Vierailija
10/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä puhelinmyyntiä kyllä löytyy ympäri Suomen. Ei ainoastaan siitä firmasta, jonka väitit täällä menneen "konkkaan". Ja sähän alat nyt syksyllä autoilemaan, niin voit ihan hyvin hujauttaa sillä töihinkin. Saamattomuutta toi osittain on!

Vierailija
11/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:14"]

No sitä puhelinmyyntiä kyllä löytyy ympäri Suomen. Ei ainoastaan siitä firmasta, jonka väitit täällä menneen "konkkaan". Ja sähän alat nyt syksyllä autoilemaan, niin voit ihan hyvin hujauttaa sillä töihinkin. Saamattomuutta toi osittain on!

[/quote]

Tiedän että sitä puhelinmyyntiä löytyy mutta eipä siinä niin vaan lehtiä kaupaksi saa ettei heti saisi potkuja,sulla ei selvästi ole kokemusta asiasta. Ja kyllä mä töihin aina pääsen siitä ei ole kyse.

Vierailija
12/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:14"]

[/quote]

Tiedän että sitä puhelinmyyntiä löytyy mutta eipä siinä niin vaan lehtiä kaupaksi saa ettei heti saisi potkuja,sulla ei selvästi ole kokemusta asiasta. Ja kyllä mä töihin aina pääsen siitä ei ole kyse.

[/quote] No kyllä vain on! Ja muitakin tuotteita kaupataan puhelimitse kuin pelkkiä lehtiä.

Vierailija
13/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et hae töitä, koska saat kuitenkin potkut? Taidan heittäytyä itekin tohon sohvalle...

Vierailija
14/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:25"]

Jos et muuhun kykenisi?

[/quote]

No vähän outo kysymys, koska pakkohan sen olisi riittää, jos ei muuhun tosiaan kykenisi. Mutta en kyllä mistään hinnasta haluaisi olla PELKKÄ vaimo tai äiti. Vähiten vaimo. Olen aina kokenut olevani itsenäinen nainen, ja esim. ammatillinen identiteettini on hyvin vahva.

On minulla mies ja kolme lasta, jotka toki ovat tärkeintä elämässäni, mutta eivät missään tapauksessa ainoat tärkeät asiat.

Vierailija
15/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:19"]

Eli et hae töitä, koska saat kuitenkin potkut? Taidan heittäytyä itekin tohon sohvalle...

[/quote]

TODELLAKIN HAEN TÖITÄ KOKO AJAN.

Vierailija
16/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:25"]

Jos et muuhun kykenisi?

[/quote]

No vähän outo kysymys, koska pakkohan sen olisi riittää, jos ei muuhun tosiaan kykenisi. Mutta en kyllä mistään hinnasta haluaisi olla PELKKÄ vaimo tai äiti. Vähiten vaimo. Olen aina kokenut olevani itsenäinen nainen, ja esim. ammatillinen identiteettini on hyvin vahva.

On minulla mies ja kolme lasta, jotka toki ovat tärkeintä elämässäni, mutta eivät missään tapauksessa ainoat tärkeät asiat.

[/quote]

Minusta sen ei ola pakko riittää ja mietinkin seuraavaa siirtoani koska lapsi ja mies pärjää mainiosti kaksinkin.

Vierailija
17/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:22"]

[/quote]

[/quote] Turhaan riehut. Ite taas täällä kyselet. Silloin se vika on sinussa. Jos et ole 20 vuoteen saanut mitään, niin olet luultavasti niin heikkolahjainen, että sinua ei kukaan kyllä tulevaisuudessakaan palkkaa.

Vierailija
18/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo riittäisi varsin hyvin jos se rahallisesti olisi mahdollista, nykytilanteessa ei ole. Ja kyllä se oman ammatin hankinta on ihan itsestään kiinni. Mikä mättää jos opiskelut ei suju. Mun mielestä koulut antaa hyvin tukea opiskeluun ja aina saa apua jos tarvii joten missä vika? Väärän alan opiskelu? Omatoiminen opiskelu ei luonnistu? Lukuvaikeus? siihen saa apua tarvittaessa

Vierailija
19/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ammatinvalintapsykologilla?

Vierailija
20/138 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:22"]

[/quote]

[/quote] Turhaan riehut. Ite taas täällä kyselet. Silloin se vika on sinussa. Jos et ole 20 vuoteen saanut mitään, niin olet luultavasti niin heikkolahjainen, että sinua ei kukaan kyllä tulevaisuudessakaan palkkaa.

[/quote]

Siksipä toivonkin ettei elämäni enää kauaa kestä koska elämäminen tällaisena ei ole minkään arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän