Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa halvat kaunistautumisvinkit.

Vierailija
03.08.2014 |

Eli olen vähän alle 40v ja nyt näyttää rupsahdus alkaneen. Miten voisin hidastaa sitä mahdollisimman paljon? Kiloja pitäisi saada pudotettua se 10kg että olisin vartalooni tyytyväinen. Nyt normipainossa. Hiukset on kesän jäljiltä liian keltaiset ja auringon haalistamat. Iho kasvoista liian ruskettunut ja pigmenttinen. Jalat tuntuu kasvaneen kokoa, siis pohkeet ja muuten reidet ym. En tiedä mistä alkaisin ja miten edetä pienin askelin kohti parempaa itseäni. Rahaa ei nyt ole käytettävissä juurikaan projektiin. Miten saada energiaa myös? Tuntuu että tämä helle tehnyt laiskaksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ei maksa mitään, todennäköisesti jopa tulee halvemmaksi kuin ylensyöminen.

Käytä aurinkovoidetta, etenkin kasvoilla ja dekolteella.

Kuori nahkaa esim. merisuolalla ja suihkusaippualla, halpa ja hyvä kuorinta.

Värjää tukka lähelle omaa väriä, vähentää värjäystarvetta.

Helteet tuskin jatkuvat ikuisesti. ;)

Vierailija
2/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tatuointia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa jopa säästyy kun laihduttaa syömällä vaon vähän. Liikuntaa jos haluaa harrastaa niin lenkkeily on ilmaista jos sopivat kamppeet vaan löytyy, samoin yksinkertaisia lihankuntoliikkeitä voi tehdä ihan kotona.

Värjää tai värjäytä hiukset, ja tosiaan läheltä omaa väriä niin ei tarvitse juurikasvun takia toistaa tätä toimenpidettä kovin usein. Suojaa iho auringolta voiteella, vältä auringossa olemista mahdollisuuksien mukaan, kuori ainakin kasvojen iho - voi heleyttää ihoa.

Vierailija
4/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä ja syö kasviksia. Näkyy ulkonäössä ja virkeytenä. :)

Vierailija
5/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vaan varaa kampaajalle. Mitenköhän kaupan väreistä saisi onnistumaan lähelle omaa värjäämään? Onko se sitten hyvä väri muuten? Ettei näytä liian hiirulaiselta. Oma väri on vaalea maantienharmaa. Hiukset on muutenkin nyt kertaalleen raidoitettu ja sen jälkeen laitettu tummenpi väri päähän ja nyt haalistuneet. Pelkään että menee huonoon kuntoon. 

Pitää veden juontia lisätä. Miten kasviksista saisi hyviä? Olen perunan,pastan ja riisin ja leivän ystävä. 

Onko vinkkejä koti kuorinta voiteeseen kasvoille? Täältä sain kerran vinkin vartalon kuorintavoiteeseen ja olen sitä nyt käyttänyt mutta kasvojen iho jäänyt heitteille. Helposti tulee pigmenttiläiskiä ihoon, kun olen palanut viime kesänä parista kohtaa. =( Niin ja pisamia. 

ap

Vierailija
6/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kämmenelle suolaa ja sekoita joukkoon hieman öljyä (rypsi, auringonkukka, oliivi tms) ja hiero kasvoihin ja anna vaikuttaa jonkin aikaa. Pese kasvot. Jos virkistystä kaipaa niin kurkkuviipaleet naamalle kirkastaa kasvoja hetkessä.

Vierailija
7/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on nättejä.  Sokerillakin voi kuoria kasvoja. Sokeria sitruunaviipaleelle ja kevyesti hieroo. Hyvät unet kaunistaa.

Vierailija
8/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmenttiläiskätovat minunkin ongelmani, ikää 41. En huomaa koskaa keväällä suojata kasvojani, sitten onkin liian myöhäistä. On kulahtanut olo myös. Kasviksia olen syönyt paljon ja lopettanut makeat ja perunan sekä leivän. Juuri ostin vehnänorasjauhetta jos siitä saisi lisäenergiaa.

Vierailija
9/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile!

Vierailija
10/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:36"]

Pigmenttiläiskätovat minunkin ongelmani, ikää 41. En huomaa koskaa keväällä suojata kasvojani, sitten onkin liian myöhäistä. On kulahtanut olo myös. Kasviksia olen syönyt paljon ja lopettanut makeat ja perunan sekä leivän. Juuri ostin vehnänorasjauhetta jos siitä saisi lisäenergiaa.

[/quote]

ihan sama. säästän väärässä kohtaa. Keväällä ei ollut varaa ostaa hyviä kasvotuotteita vaan käytin halpoja. Niin sitten lomalla vasta lomarahoistani ostin paremmat. Nyt vain myöhäistä. Pigmenttiläiskät ovat jo. Yritän peittää niitä joe blascon tatuointi peitevoiteella mutta tuntuu ettei ole tarpeeksi hyvää tai vaaleaa ja muutenkin kasvot saaneet väriä mikä ei enää tämän ikäisenä sovi minulle yhtään. Huoh..

ap

Vierailija
11/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ulkoilua, kävelylenkkejä.

Nuku riittävästi.

Harrasta seksiä paljon:)

Rentoudu, ole ylpeä itsestäsi.

Siitä Se lähtee, pikkuhiljaa ;)

42 v XXXL, vielä

Vierailija
12/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:36"]

[/quote]

ihan sama. säästän väärässä kohtaa. Keväällä ei ollut varaa ostaa hyviä kasvotuotteita vaan käytin halpoja. Niin sitten lomalla vasta lomarahoistani ostin paremmat. Nyt vain myöhäistä. Pigmenttiläiskät ovat jo. Yritän peittää niitä joe blascon tatuointi peitevoiteella mutta tuntuu ettei ole tarpeeksi hyvää tai vaaleaa ja muutenkin kasvot saaneet väriä mikä ei enää tämän ikäisenä sovi minulle yhtään. Huoh..

ap

[/quote]

on muuten totta että kasvot eivät rusketu tasaisesti enää. Otsassa läiskä ja silmien alla. En tosin niitä yritä peittää mitä nyt cc-voiteen alle jäävät. Käytän avitcid-voidetta nokareen illalla muun voiteen joukossa. Siinä on retinolia. Lääkäri määrää akneen mm. Se edellinen 41v :)

Vierailija
13/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta marketista halpa hiusnaamio, niitä on vaikka millä merkeillä. Sillä saat tukan kuntoon edullisesti.

Vierailija
15/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh...ei taida olla mitään nopeaa keinoa tai edullista kaunistautua. Katsoin noita pigmenttiläiskien vaalennusvoiteita niin hirveän hintaisia ovat. Eucerinilla olisi mutta kun pitäisi yli 100€ laittaa rahaa voiteisiin ja täsmätuotteisiin. =( 

Hiusnaamioita kotona löytyy ja niitä olenkin käyttänyt. Mutta hiukset tällä hetkellä muuten ongelmaiset. 

Meikkejä löytyy myös mutta ei auta nekään peittämään noita pahoja pigmenttimuutoksia. 

Vielä keväällä ja alkukesästä oli ihan hehkeä olo. Olin yhden päivän lomalla auringossa vähän yli tunnin niin nyt saan siitä kärsiä. 

ap

Vierailija
16/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että hiukset vaalenivat ja kellastuivat ja lisäksi tuli kasvoihin noita tummentumia.

ap

Vierailija
17/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain toffeen väristä, vaiika niistä caramel väreistä tai lämpimän hiekan sävyjä, tai biozellin cappucino hiusnaamio

Vierailija
18/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit ja lippis päähän... 

Vierailija
19/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:24"]

Jotain toffeen väristä, vaiika niistä caramel väreistä tai lämpimän hiekan sävyjä, tai biozellin cappucino hiusnaamio

Mitä ovat caramel värit? Linkkiä kiitos. Niin ja mitä tuo biozellin cappucino naamio tekee auringossa aika paljon vaalenneille hiuksille jotka vaaleat nyt?

ap 

[/quote]

Vierailija
20/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:24"]

Aurinkolasit ja lippis päähän... 

[/quote]

ei auta enää...=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi