Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisia, joilla ollut vain vähän seksikumppaneita?

Vierailija
02.08.2014 |

Mulla yhden käden sormilla laskettava määrä, ikää 27v. Muita? tosiaan oon ollu pitkiäkin aikoja sinkkuna, mut ei niitä vaan oo kertynyt niin kuin elokuvissa :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:27"]Ainakin meillä yliopistossa oli paljon naisia joilla oli ollut korkeintaan 1 kumppani. Se on pieni mutta näkyvä ryhmä jolla on villiä menoa.

[/quote]

joo kait se on vähemmistö, josta pidetään melua, ja annetaan kuva et kaikki ne tuhannet opiskelijat olis hurjia kissapetoja...

Vierailija
2/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v, 3 kumppania, kaikki pidemmässä suhteissa. Nyt yli 10 v ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:52"]Itse kun näytän peace merkkiä niin siihenpä se luku jää. Häpeän vartaloani vaikka olen 169/51

[/quote]

Mun tarvitsee vain näyttää keskisormea, ja se on siinä :D Oon tosin naimisissa tän herran kanssa, mutta oli pakko vastata :p

Vierailija
4/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 22v, kerran olen harrastanut seksiä humalassa neljä vuotta sitten. tajusin, ettei yhdenillanjutut ole minua varten, mutta kuitenkaan en halua minkään jutun kehittyvän seurusteluun asti, joten seksittä mennään:D

Vierailija
5/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 ja olen 24. Itselle seksikumppanien määrä ei ole mikään itseisarvo, kaipaan muutenkin vaan vakikumppania johon luotan mikä rajaa kaiken suhteen ulkopuolisen seksin pois.

Vierailija
6/53 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:02"]Menetin neitsyyteni 21-vuotiaana seksisuhteessa. 22-vuotiaana oli käsipeliä ja muuta, ei kuitenkaan yhdyntää, muutaman miehen kanssa. Täytin 23 hiljattain. Kukaan ei uskoisi eikä usko, olen tyypillinen bilehile. Neitsyyteni aiheutti suurta järkytystä siitä kertoessani aikanaan. En ole ollut parisuhteessa. Toisaalta olisi aivan sama alkaa jakaa itseään ympäriinsä.

[/quote]

Tässäkin yksi neitsyytensä vasta 21 v. menettänyt bilehile. Kyseessä oli yhden illan juttu ja sekin piti itse pokailla, enkä ole edes ruma :D. Vähän kranttu vaan ja suomalaiset on niin ujoja. Tuon jälkeen on ollut yksi mies panokaveri, netistä löytyi.

Vierailija
7/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki muut on viettäny villiä elämää?

Vierailija
8/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 21:19"]Eli kaikki muut on viettäny villiä elämää?

[/quote]

Mitä rarkoittaa 'villi elämä' ?

Vierailija
9/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Ikää 31v, pisimmät suhteet vuoden-parin väliltä ja enimmäkseen olen ollut sinkkuna. Seksikumppaneita yhden käden sormilla laskettava määrä.

Vierailija
10/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 24-vuotias, seurustellut elämässäni tasan kerran (suhde kesti 3 vuotta) ja mulla on toi ex mukaanluettuna ollut 3 seksikumppania elämäni aikana eikä ole aikomusta kerryttää lukua, koska mä en mistään yhdenyönjutuista niin perusta.

Vierailija
11/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36v ja vajaan tusinan verran seksisuhteita. minusta jo tuo on paljon

Vierailija
12/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun näytän peace merkkiä niin siihenpä se luku jää. Häpeän vartaloani vaikka olen 169/51

Vierailija
13/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos seksikumppaneita on ollut nolla? Olen 32-vuotias ja ollut sinkku koko ikäni. En ole edes suudellut ketään :) . Nyt olen puoli vuotta tapaillut yhtä miestä mutta ei vielä seurustella eli sinkku edelleen.

Vierailija
14/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ilmoittautuu myös yksi samanlainen ja ikää löytyy 28 v. =)

Vierailija
15/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin laskemasta jo ajat sitten, arvioisin 50 molemmin puolin enkä ole sinkkukaan joten en tiedä miksi vastasin.

Vierailija
16/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 32-vuotiaaksi sinkku ja siihen mennessä oli ollut vain yksi seksikumppani, jota olin tosin "tapaillut" monta vuotta, sillä se "suhde" ei koskaan edennyt seurusteluksi saakka.

Olin hoikka, mutta omasta mielestäni ruma (silti nuorempana mallitoimiston listoilla) ja ihastuin vääriin henkilöihin, enkä uskaltanut edetä jne.

Kävin myös erittäin harvoin baareissa ja olin epävarma, joten en viettänyt sinkkuudestani huolimatta mitään stereotyyppistä "sinkkuelämää".

Vierailija
17/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 21-vuotiaana seksisuhteessa. 22-vuotiaana oli käsipeliä ja muuta, ei kuitenkaan yhdyntää, muutaman miehen kanssa. Täytin 23 hiljattain. Kukaan ei uskoisi eikä usko, olen tyypillinen bilehile. Neitsyyteni aiheutti suurta järkytystä siitä kertoessani aikanaan. En ole ollut parisuhteessa. Toisaalta olisi aivan sama alkaa jakaa itseään ympäriinsä.

Vierailija
18/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että olette sinkkuja!!!

Vierailija
19/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jolla ollut vain yksi... Ikää 38 ja sinkkuna suurimman osan aikuisiästä.

Vierailija
20/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, ikää lähes nelkyt. Miehiä alle kymmenen, en jaksa laskee kun on niin pitkältä ajalta :D Aika vähän mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä