Sinkkunaisia, joilla ollut vain vähän seksikumppaneita?
Mulla yhden käden sormilla laskettava määrä, ikää 27v. Muita? tosiaan oon ollu pitkiäkin aikoja sinkkuna, mut ei niitä vaan oo kertynyt niin kuin elokuvissa :D
Kommentit (53)
Ensimmäinen seksikokemus kun olin 30v. Sitten niitä on kertynyt noin 10 kpl.
Ikä 36, neljä seksikumppania, kaikki pidempiä seurustelusuhteita. Tällä hetkellä olen ollut sinkku pari vuotta, yhden yön jutut ei vaan kiinnosta. Pidän kyllä seksistä erittäin paljon, mutta vain luotettavan ja minulle tärkeän kumppanin kanssa.
Toivottavasti palstan miehet lukee tämän ketjun.
Niin näitäkin on, et älkääs yleistäkö et kaikki suomalaiset naiset olisi munan perääb.
Ikä 28. Seksikumppaneita 6. Näistä yksi pitkä parisuhde, yksi lyhyempi parisuhde, kaksi muutamia viikkoja-kuukausia kestänyttä treffailua ja kaksi yhdenillan juttua. Yhdenillanjuttuja en enää harrasta, kun noiden kahden kokeilun jälkeen jouduin toteamaan, etten saa niistä mitään irti.
Nyt taas viime seksikerrasta on kulunut yli vuosi. :( Olisi ihanaa löytää oma rakas (muunkin kuin seksin vuoksi), mutta tuntuu, että tapaamiani miehiä kiinnostaa vain yhdenillanjutut eikä mikään vakavampi.
Yritin tuossa juuri laskea, onko minulla ollut paljon vai ei. Aikuiselämästäni olen ollut parisuhteessa n. 16 vuotta. Seurustelun aloitin vasta täysi-ikäisenä. Kaksi suhdetta. Olen ollut yhdeksän vuotta sinkku/eronnut aikuisajastani. Tietty ikävuodet 16-18 voitaisiin myös laskea sinkkuajaksi. Eli n. 11 vuotta sinkku.
Seksiä on ollut äkkiseltään muistellen kahden parisuhdemiehen lisäksi seitsemän. Näistä neljä oli ns. yhden illan suhteita. Kolme sellaista, jonka kanssa oli vähän viritelmää, mutta emme varsinaisesti seurustelleet. Itse pidän, että on aika paljon, varsinkin kun viimeiset kolme vuotta olen ollut seksittä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:25"]Ap mikä on sun mielestä vähän?
[/quote]
Kiva lukea että kaltaisiani on täällä muitakin:)
Sanotaanko, et alle 10 on varmaan nykymittapuulla vähän.. ei siis omasta mielestäni ole kovin vähän mutta verrattuna siihen et joillain (monilla?) sinkkuelämää viettäneilä on ollut vaikka se 100 kumppania.
Olen 34v ja yhdellä kädellä laskettavissa kumppanien määrä. Olen sinkku, menetin neitsyyteni vasta 21-vuotiaana. Minulle on vaikeaa päästä muita ihmisiä lähelleni, ja luotan vasta kun olen tutustunut kunnolla. Eli yhden illan jutut ei kiinnosta.
28-vuotias
takana kolme seurustelusuhdetta ja sitä myöten kolme seksikumppaniakin
olen juuri nyt sinkku, mutta mielelläni aloittaisin suhteen ja lisäisin lukuani vielä yhdellä :)
Olen 39-vuotias, 3 seksikumppania, kaikki pitkäaikaisissa parisuhteissa. Yhden illan suhteet ei vaan nappaa, minulla seksuaalkinen halu syttyy toisen rakastamisen myötä, ei esim. pelkästä hyvän kropan näkemisestä. Nyt ei ole ollut seksiä yli 10 vuoteen kun ei ole ollut seurustelukumppania.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:31"]
Ikä 36, neljä seksikumppania, kaikki pidempiä seurustelusuhteita. Tällä hetkellä olen ollut sinkku pari vuotta, yhden yön jutut ei vaan kiinnosta. Pidän kyllä seksistä erittäin paljon, mutta vain luotettavan ja minulle tärkeän kumppanin kanssa.
Toivottavasti palstan miehet lukee tämän ketjun.
[/quote]
Hienoa nähdä, että vähemmän kokeneitakin naisia vielä on. En itse pane kaikkea mikä liikkuu, joten tämä antaa toivoa. Miksi toivot miesten lukevan tätä ketjua?
25v, seksikumppaneita 5. Näistä 2 seurustelusuhteessa, 3 muuten tuttuja/kavereita. Ei yhtä ainutta yhden yön juttua... kukaan ei tiedä etten ole lähes kahteen vuoteen harrastanut seksiä. Treffeillä käyn aika usein kuitenkin. Olen alkanut miettimään, että onkohan mun kynnys vaan kasvanut liian suureksi jo...
Oon 25 v, en ole ikinä seurustellut ja seksikumppaneita on ollut kokonaista kolme kappaletta. Nekin on ollut sellaista kokeilua. En kaipaa mitään yhdenyön juttuja. Olisi kiva löytää seurustelukumppani, mutta jos nyt käy niin, että olen koko elämäni yksin, niin siihen on tyydyttävä. :)
Olen 32, seksiä olen harrastanut 2:n kanssa (yhdyntä), pelkästään suuseksiä tms 3:n kanssa, eli yhteensä 5. Suudellut olen kymmeniä. Miehiä on toisinaan jatkoilla, mutta ainoastaan nukkumassa vieressäni (vaikka monilla yritys on ollut kova). En ole koskaan seustellut. Olen sosiaalinen ja tykkään juhlia, mutta eniten nautin hiljaisista koti-illoista ylhäisessä yksinäisyydessäni. :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:23"]
Nyt taas viime seksikerrasta on kulunut yli vuosi. :( Olisi ihanaa löytää oma rakas (muunkin kuin seksin vuoksi), mutta tuntuu, että tapaamiani miehiä kiinnostaa vain yhdenillanjutut eikä mikään vakavampi.
[/quote]
Näinpä. Mä saan näköjään olla ilman seksiä loppuelämäni, kun parisuhdetta en halua ja kaikki miehet kenen kanssa haluaisin seksiä ei halua kun sitä yhden illan juttuna mihin en edes pysty lähtemään, kun täytyis vähän tutustua ensin.
Mie,50v nainen,1 mies.Saman kanssa ollut 30 vuotta naimisissa.
Olen 24-vuotias, ei yhtään seurustelua takana, 3 seksikumppania, joista kahden kanssa yhdyntä ei edes onnistunut. Käyn harvoin bileissä, sillä en viihdy niissä, olen hyvin introvertti ja yksin viihtyvä ja pelkään sosiaalisia tilanteita. En myöskään ole erityisen kaunis tai muutenkaan mielenkiintoinen. Valitsisin mieluummin parisuhteen ja pysyvän kumppanin kuin lukuisia yhdenillan suhteita, tosin monet parisuhteet varmaan alkavat seksistä.