Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisia, joilla ollut vain vähän seksikumppaneita?

Vierailija
02.08.2014 |

Mulla yhden käden sormilla laskettava määrä, ikää 27v. Muita? tosiaan oon ollu pitkiäkin aikoja sinkkuna, mut ei niitä vaan oo kertynyt niin kuin elokuvissa :D

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä yliopistossa oli paljon naisia joilla oli ollut korkeintaan 1 kumppani. Se on pieni mutta näkyvä ryhmä jolla on villiä menoa.

Vierailija
42/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v ja ollut yhden miehen kanssa. Olen seksuaalinen ja ajattelen seksiä päivittäin ja suhteessa sitä kyllä olisi ainakin minun puoleltani. Tällä hetkellä olen taas yksipuolisesti ihastunut ja en tiedä kauanko olen taas tässä tilassa. Sitten kun seuraavan kerran kohtaan miehen, jonka kanssa ajatukset menevät yksiin niin seksikin voi tulla kuvioihin. Ei minua mikään tunteeton tuntemattomien nainti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mielenkiintonen ketju

Vierailija
44/53 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v. ja 2. En ole kiinnostunut yhden yön suhteista, enkä ole vuosiin yrittänyt löytää muunlaistakaan suhdetta.

Vierailija
45/53 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 4 kpl. Eipä mitään kunnon seurustelusuhdetta ole takana, pisin juttu kesti 6kk.

Vierailija
46/53 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:31"]

Ikä 36, neljä seksikumppania, kaikki pidempiä seurustelusuhteita. Tällä hetkellä olen ollut sinkku pari vuotta, yhden yön jutut ei vaan kiinnosta. Pidän kyllä seksistä erittäin paljon, mutta vain luotettavan ja minulle tärkeän kumppanin kanssa.

Toivottavasti palstan miehet lukee tämän ketjun.

[/quote]

Hienoa nähdä, että vähemmän kokeneitakin naisia vielä on. En itse pane kaikkea mikä liikkuu, joten tämä antaa toivoa. Miksi toivot miesten lukevan tätä ketjua?

[/quote]

Siksi että täällä tuntuu olevan miehillä sellainen käsitys, että kaikki naiset antaa ihan naps tuosta vaan kaikille vastaantuleville miehille ;)

Vierailija
47/53 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
48/53 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 25 v, 7 miestä. Uskalsin vasta vähän aikaa sitten hankkiutua eroon neitsyydestäni ja nyt kesän aikana hankkinut miehiä baareista ja kasvattaa lukumäärääni, jotta kokisin itseni normaalimmaksi. Huono itsetunto joo.

Vierailija
50/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 23v, olen harrastanut seksiä yhden naisen ja yhden miehen kanssa. Yhden yön juttuja eivät kumpikaan olleet, toisen kanssa jonkin aikaa seurustelin, toinen taisi olla vain tapailusuhde mutta useamman kuukauden mittainen sekin.

Vierailija
51/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi-elämässä näitä muutaman kanssa olleita on itse asiassa paljon, mut tällisellä palstalla tulee se kuva että on normia panna jokaista vastaantulijaa.

Vierailija
52/53 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 41 v. ja kumppaneita 10, joista 6 alle 20 vuotiaana. Eli 20 vuotta on menty neljällä miehellä. Enää en ala suhteisiin, koska 10 on oma maksimi tässä elämässä. Tarkoitan muutakin kuin seksiä. Jos ei noista ole löytynyt kelvollista kumppania niin ei kannata enää etsiäkään.

Vierailija
53/53 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kuinka paljon on kun tietyn tyyppiset miehet ja naiset ovat aina silti huorittelemassa oli syytä tai ei! Vain muutama ollut, jos sillä tiedolla nyt joku jotain tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän