Miehet!isot häpyhuulet
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
Kommentit (138)
Älä leikkaa, isot häppärit ovat tosi kiihottavat ja vielä posliinina.
m-47
Mulla oli isot ja roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Häpesin niitä jatkuvasti. 16-vuotiaana ne leikattiin pois. Noh, ei näy mulla arpikudosta ja kukaan mies ei ole tajunnut että ne on leikattu vaikka ovat läheltä katsoneet. Tuntoherkkyydestä en tiedä onko huonontunut... olin neitsyt ennen kuin ne leikattiin koska en kehdannut näyttää itseäni alasti. Saan kyllä liiankin helposti orgasmeja ja nautin seksistä eli kyllä sitä tuntoa löytyy ihan tarpeeksi mutta en tiedä olisiko ollut vielä enemmän ennen leikkausta. Itse toimenpide ei sattunut, nukutuksessa. Tikit suli pois, pissaaminen ei kirellyt ja verta ei tullut. Kerran sattui kun erehdyin istumaan pyörän satulaan. :D normaali istuminen ei sattunut. Viikon-kahden pöästä täysin parantunut. Itsetunto kasvoi ja paikat pysyy paremmin puhtaana. En ole katunut päivääkään...
Niin ja toimenpide tehtiin julkisella, naistenklinikalla. Olin yön sairaalassa ja pääsin kotiin. 40
Mulla toinen häppäri kurkistaa ujosti sieltä välistä, kun seison =D
Nainen, mieti mitä väliä sinulle on miehen kiveksillä? Onko se kriteeri valita mies parisuhdemarkkinoilla tai ihan vaan pelkässä seksitarkoituksessa? Niinpä, yleensä ihmisille ei ole häpyhuulilla tai kiveksillä kummoista painoarvoa. Niille joilla on niin suotakoon se sitten heille, en ainakaan tunne yhtään tapausta.
Jos on isot todellakin roikkuvat niin ei missään tapauksessa kannata poistaa häpykarvoitusta sieltä, koska karvoitus sopivasti verhoaa ne ettei tarvi hävetä ja toisekseen suojaa hankaukselta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:26"]Isoilla varustetut on usein herkempiä ja saavat helposti orgasmeja. M37
[/quote]
Miten hitossa häppäreiden koko muka vaikuttaa siihen?:D t. Pienet häppärit ja saan voimakkaita orgasmeja joka kerta.
Isot huulet on seksikkäämmät. En kyllä ite syty pienistä huulista
Ei ulommat häpyhuulet minusta ainakaan rumat ole. Mukavasti myötäilevät kyrpää naidessa, ja häppäreistä valuvat kiimaliemet näyttää mukavan irstaalta. T:mies 30v olkaa sellaisia kun olette ja ylpeitä siitä.
Kokemuksesta voin sanoa että isot häpyhuulet ovat nautinnolliset saksissä, varsinkin jos kyseessä ei ole ns.löysäpillu.
Miten kuvailet isojen häppäreiden seksikkyyden?
Noh, isojen häpyhuulien kanssa on kiva ja nautittavaa leikkiä. Varsinkin kun huomaa naisen siitä nauttivan.
Jos saisi valita, niin pienet olisi tietysti nätimmät, mutta eipä sillä väliä jos isot löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on toinen sisemmistä häpyhuulista isompi kuin toinen. Näyttää rumalta.
Älä viitti valehdella. Toisia naisia vartenko niitä pitää esitellä?
Hyvät ne on.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:34"]
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
[/quote]
tapailen vain parikymppisiä naisia, joten en tiedä. laita kuva niin voidaan arvioida.