Miehet!isot häpyhuulet
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
Kommentit (138)
" VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä? "
Voisitko laittaa kuvia tänne?
Tän ketjun on pakko olla jonkun miehen keksimä herutusviesti, jolla toivoo saavansa kuvia.. Vai onko meillä nykynaisilla näin huono itsetunto, että jos häpyhuulten symmetria ei ole täydellistä, hävetään ja hakeudutaan heti johonkin kauneusleikkaukseen. Camoon, ei sillä alapäällä mihinkään kauneuskilpailuun osallistuta!
Vierailija kirjoitti:
Poikavuosina tapasin kerran lähes karvattoman isot häpyhuulet omaavan naisen.
Hän oli ihana ja uskomattoman upea rakastajana. Valitettavasti tämän tajusin vasta hänen luotaan lahdettyäni, en "tyhmänä" tajunnut kysyä edes hänen pu.numeroaan. Arvaa onko vuosien mittaan harmittanut oma "tyhmyyteni".
Minulle on käynyt aikoinaan ihan samalla tavalla. Silloinen kokemukseni ei riittänyt kysyä edes puhelinnumeroa. / vilivallaton
Harmi, kysyisitkö nyt sitä numeroa?
t. rouva
Minä niin pidän isoista häpäreistä. Ja etenkin tästä uudesta lystikkäästä muodista missä naiset kulkevat tiukoissa leggareissa labiat tuulessa lärpättäen.
M
Vierailija kirjoitti:
t. rouva
Varmasti moni haluaisi se nomeron :) Minäkin, mutta menepä kysymään vaikka baarissa , "onks sulla isot huulet siellä piilossa" niin ei kyllä ehi puhelinnumeroita kysellä.
Onko isohuulisia naisia aktiivisena vai ujosteletteko tekin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
Älä hyvä nainen lähde leikkauttamaan häppäreitäsi!
Miehenä pelkään että myös tuntoaistisi (ja nautintosi) voi kärsiä. / wiljami
Vierailija kirjoitti:
t. rouva
Kysytkö sitä minulta? / vilivallaton
Kuulostaa nam. Mistä sellaiset löytäisi.tuntuu et isot huulet kadonneet kokonaan.. rakastaa isoja huulia 😘
Pieni innieviiva ja lapsinaisvartalo aikuisnänneillä. Muu Ei Käy!
M55
Ite tykkään enemmän pienistä häpyhuulista. Mitä lähempänä pi ll u on pyllyreíkää ulkonäöllisesti sitä parempi.
Entä jos on eripari häppärit? Toinen ihan pieni ja toinen roikkuu hieman ulkona.
Olen kuullut, että tämä olisi se pahin, rumin ja ällöttävin vaihtoehto 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos toistuvasti mietit asiaa ja haittaavatkin sinua joka päiväisessä elämässä, niin nips! Ei ole kivulias toimenpide ja kannattaa ihan itsesi vuoksi. ei ole mielestäni mikään ylellisyystoimenpide, ennemminkin käytännön juttu.
Taidat olla mies etkä tiedä asiasta mitään. On todella kivulias toimenpide lähes aina. Paraneminen kestää yllättävän pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on eripari häppärit? Toinen ihan pieni ja toinen roikkuu hieman ulkona.
Olen kuullut, että tämä olisi se pahin, rumin ja ällöttävin vaihtoehto 🤔
Niin kuin tuossa yläpuolella sanottiin ''mitä lähempänä on pyllyreíjän ulkonäköä sitä parempi.
Näyttää sammuneelta sammakolta jolla kieli ulkona 😂
Luin väsyneenä "Miehen iso häpyhuulet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että tämä olisi se pahin, rumin ja ällöttävin vaihtoehto 🤔Niin kuin tuossa yläpuolella sanottiin ''mitä lähempänä on pyllyreíjän ulkonäköä sitä parempi.
Jos on runsaasti suuria ja roikkuvia peräpukamia, niin aikalailla muistuttaisivat toisiaan? Eli hyvä asia eripari häppärit yhdistettynä peräpukamiin!
Jossain eri maiden seksitavoista kertovassa dokkarissa kerrottiin, että jossain Afrikan maassa suuret häpyhuulet olivat halutut. Seksi oli muutenkin luonnollisempi osa elämää. Yleensä joku isosisko tai muu nainen keskusteli nuoremman kanssa seksiin liittyvistä asioista ja niitä iso häppäreitä jotenkin yritettiin venyttää hieromalla. Makuja on monia.