Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet!isot häpyhuulet

Vierailija
01.08.2014 |

VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tuntuu paremmalta, mitä isommat on ja kanuniimmaltakin näyttää. Pienet, ajellut lapsilla ja pedarit pitää nistä.

Vierailija
62/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies mainitsee jotain negatiivista häpyhuulistasi, juokse kovaa.Suhteelta ei kannata odottaa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies mainitsee jotain negatiivista häpyhuulistasi, juokse kovaa.Suhteelta ei kannata odottaa mitään

Olen seurannut tätä häpyhuuli keskustelua. Aika mielenkiintoisia sanomisia.

Niin ja sinä.., isot häpyhuulet on mielestäni ihan kivoja. En juokse karkuun ;) / vilivallaton

Vierailija
64/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin seksikkäät.

Vierailija
65/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on isohkot/ keskikokoiset huulet. Saan helposti orgasmeja, kostun helposti ja kunnolla ja nautin seksistä. Toivoisin löytäväni miehen joka rakastaa huuliani juuri siksi että ne ovat sellaiset, eikä vain "siedä" niitä.

Ehkä vielä joskus :)

Vierailija
66/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mitä isommat häpyhuulet niin sitä paremmim se hotkii kullin sisuksiinsa.

Vierailija
67/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu kirjoitti:

MInulla on isohkot/ keskikokoiset huulet. Saan helposti orgasmeja, kostun helposti ja kunnolla ja nautin seksistä. Toivoisin löytäväni miehen joka rakastaa huuliani juuri siksi että ne ovat sellaiset, eikä vain "siedä" niitä.

Mä en oikein usko että huulten koko ja naisen nautinto korreloivat millään tavalla (jos eivät sitten miellytä silmää eri tavoin). Minulla on viivapimpsa, jossa kaikki on pientä (muuta pientä ei sitten olekaan), saan helposti orgasmeja ja nautin seksistä,mutta kastun liikaakin, sillä välillä on pakko kuvailla että kitka säilyy. Olen ilmeisesti törmännyt fiksuihin miehiin, omani eivät ole kommentoineet toosani ulkomuotoa, tuntua kyllä ;)

Vierailija
68/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Mä en oikein usko että huulten koko ja naisen nautinto korreloivat millään tavalla (jos eivät sitten miellytä silmää eri tavoin). Minulla on viivapimpsa, jossa kaikki on pientä (muuta pientä ei sitten olekaan), saan helposti orgasmeja ja nautin seksistä,mutta kastun liikaakin, sillä välillä on pakko kuvailla että kitka säilyy. Olen ilmeisesti törmännyt fiksuihin miehiin, omani eivät ole kommentoineet toosani ulkomuotoa, tuntua kyllä ;)

Okei, sinulla on sitten se unelmapimppi :)

Ei minunkaan toossani ole haukuttu tai kommentoitu, kehuttu että hyvältä tuntuu. Mutta joka kerta kun avaan haarat jollekin niin jännitän niin perkeleesti. Se kyllä vituttaa. Mut en oo silti leikkaamassa koska mä oon mä, ota tai jätä :)

Vierailija
69/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?

Isot häpärit ei ole lainkaan ällöt, sen sijaan posliini on totaalinen turn-off.

Vierailija
70/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka isot ja miltä nainen ja pillu muuten näyttävät. Jos on kaunis nainen hyvällä kropalla ja pinkit, mutta isot häppärit, niin ei se eron paikka ole, mutta toki pienet häpyhuulet ovat parhaat. Toisaalta en tykkää myöskään täysin olemattomista häpyhuulista.

Vierailija
71/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot häpärit ei ole lainkaan ällöt, sen sijaan posliini on totaalinen turn-off.

Terveisin katkera feministi.

Vierailija
72/138 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu kirjoitti:

Moi Tjuu ;)

Vierailija
73/138 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, mulla on isot häppärit ja niitä on pari miestä halunnut valokuvata. Toinen kuvasi ja se tuntui oudon ihanalta.

Onko teidän häppäreitä valokuvattu?

Vierailija
74/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin ollut se valokuvaaja ;) / vilivallaton

Vierailija
75/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaunista ole, jos jalkoväli on kuin kebabtasku.

Vierailija
76/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kaunista ole, jos jalkoväli on kuin kebabtasku.

Miten niin kebabtasku? / vilivallaton

Vierailija
77/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gyneltä kysyt mielipidettä ennemmin kuin vauvapalstalaisten... Leikkaus vie tuntoa ja sitä kautta vähentää nautintoa.

Jos joku mies ei rakasta (tai rakastele) sinua sellaisena kuin olet, niin olet väärän miehen seurassa. 

Vierailija
78/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viivap**luista, mutta tärkeintä on että nainen on sinut itsensä kanssa. Kukaan ei pysty valitsemaan ulkoisia ominaisuuksiaan, joten se ratkaisee miten itseensä suhtautuu. Sanoisin että kannattaa miettiä muita suhteen kannalta tärkeämpiä juttuja.

Vierailija
79/138 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavuosina tapasin kerran lähes karvattoman isot häpyhuulet omaavan naisen.

Hän oli ihana ja uskomattoman upea rakastajana. Valitettavasti tämän tajusin vasta hänen luotaan lahdettyäni, en "tyhmänä" tajunnut kysyä edes hänen pu.numeroaan. Arvaa onko vuosien mittaan harmittanut oma "tyhmyyteni".

Vierailija
80/138 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini viivapillu in paras.