Miehet!isot häpyhuulet
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
Kommentit (138)
Minä sain ennen paljon ja herkästi orgasmeja, ja oli isot sisemmät häppärit. Häpesin niitä kuitenkini ja sitten kun yhden kerran riidassa mies niitä haukkui niin se oli viimenen tikki. Leikkuutin ne sitten. Ei ole kaunis ompeleitten jälkikään, ja tuntoherkkyys kärsi. Operaation jälkeen aivan sairaan kipeä, ei pystynyt nukkumaan edes. Kipu kesti pari viikkoa. Siihen saa reseptikipulääkkeet mutta ei ne paljon auta. Jos itseäsi häiritsee niin ne kannattaa leikkuuttaa, kunhan ottaa huomioon että siinä poistetaan kaikkein herkintä aluetta jonka hyväilystä nauttii. En olis kuitenkaan uskaltanut ilman leikkausta enää kenenkään muun kanssa olla kun erottiin, niin että mulle se oli pakko.
Ei kiinnostaa ketään pillusi. Täällä on naamaraja.
Sanovat että lörtsyhuulinen ei tule niin helposti raskaaks!
Minun mielestäni kaiken muotoiset pikkuhäpyhuulet ovat katseltaessa kiihottavia, jos ne ovat kutakuinkin symmetriset. Jos on kovin epäsymmetriset, niin ei tarvitse katsella.
-mies
Näyttääkö siltä että jalkojen välistä roikkuu suikalepaistia?
Sellaiset isot häppärin lerpukat ja jos vielä klitoriskin pullottaisi kivasti olisi kiihottavat, nainen jos vielä levittäisi niitä reilusti ja pyytäisi panemaan pillureikä märkänä ja auki.
No omaa muijaa ei enää kiinnosta eikä niihin saa koskeakaan, kuivakin onnkuin sahara.
Ei täällä kukaan ole mistään sydämellisyydestä kysellyt. Korreloi "todella hyvin" alkuperäisen aiheen kanssa. Vain ja ainoastaan alapään ulkonäöstä kyseltiin. Ap tietää, mitä haluaa ja miltä toivoo näyttävänsä. Miesten mielipiteistä ei kannata edes välittää.
T. Kolmas mies
Kuvauksen perusteella kuulostaa aivan ihanalta pimpiltä. Älä vain leikkele muuta kuin karvoitusta. Aikuisen naisen pimppi posliiniksi ajeltuna.... Nam!
Saisko tänne kuvaa isoista tai isohkoista häppäreistä? Onkohan mulla sellaset???
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:34"]
VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
[/quote]
Isot häpyhuulet ovat todella kauniit. Älä missään nimessä leikkaa
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:05"]
Kuvauksen perusteella kuulostaa aivan ihanalta pimpiltä. Älä vain leikkele muuta kuin karvoitusta. Aikuisen naisen pimppi posliiniksi ajeltuna.... Nam!
[/quote]
Polsiini on todella ruma. Näyttää kuin pikkulapsen pillulta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:05"]
[/quote]
Polsiini on todella ruma. Näyttää kuin pikkulapsen pillulta.
[/quote] et ole mies.
Olipas lohduttvaa luettavaa. Olen mielessäni kärsinyt näistä aika vaatimattomasti isoista synnyyksen jälkeen kovastikin ja melkein mennyt leikkaukseen, mutta koska yksi kauneusleikkaus on mennyt jo pieleen niin en halua noin herkän paikan vioittuvan vaan pitää elää vain tän kans.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:34"]VAlitettavasti omistan.ajoin posliinin ja ikävästi törröttää :(onko ällöt?leikkausko edessä?
[/quote]
Ei todellakaan. Vaikuttaa herkulliselta....
minne voisin lähettää omista häppäreistäni kuvan
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:34"]
[/quote]
kaikki pimpat ovat kivoja.
t. m45
Kaikkia te naiset ajattelette...
Aivan sama onko isot vai pienet, symmetriset tai erikokoiset!
Omalle ihanaiselle naiselleni olin joskus seurustelun alkuaikoina epähuomiossa sanonut että sun huulet on erikokoiset... en tietenkään tarkoittanut sillä mitään negatiivista, kunhan tein huomion. pari kuukautta myöhemmin se ujosti kysyi multa että tykäänkö sen häpyhuulista... oli kuulemma mun kommentti (tietysti, ymmärrän sen itsekin) painanut mieltä. Joo... tykkään... aivan parhaat kuten koko nainen muutenkin :-)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:10"]
Saisko tänne kuvaa isoista tai isohkoista häppäreistä? Onkohan mulla sellaset???
[/quote]
Palstakriteereillä häppärit ovat isot, jos ne näkyvät yhtään ulompien välistä esim. seistessä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:15"]
Sanokaa hei mulle minkälainen mun pitäis olla...vttu sentään.
[/quote]
Makuja on erilaisia. Täälläkin on näkynyt ällöttelyjä niin että viivapillu on yök kuin että isot häpyhuulet on yök. Käytännössä yleensä miehille pillu kelpaa vaikkei olisikaan ulkoisesti ihan just omaan makuun. Ja jos vakavampaa suhdetta aletaan kehitellä, niin vielä vähemmän sillä pillun ulkonäöllä on merkitystä.