Oletko halunnut tulla rocktähdeksi?
Minne asti pääsit? Backstagelle vai ajamaan keikkabussi vai mitä?
Kommentit (14)
Parille keikalle asti pääsin, siinä se.
En mutta bändäri olin vuosia sitten.
Pienenä poikana kaikki halusivat rocktähdiksi. En päässyt. En edes keikalle kun en osaa soittaa enkä laulaa.
Olen Savosta jabolen halunnut Arttu Kuosmaseksi Kuosmasen paikalle.
En ole vain keksinyt sopivaa taiteilijanimeä itselleni. Minun nimeni on Tauno Holopainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olit 90-luvulla bändäri, niin olemme mahdollisesti tavanneet. M50
En. Tuntui silti että nuorena oli aivopesty ajattelemaan (pienen drinkin jälkeen) että mitä jos nuoret ryhtyvät laulamaan, saa rahaa tai tekemään muuta sellaista. Mutta jos se on muiden manipuloimaa, siitä menisi luonnollisuus ja hohto?
Olen halunnut. En osaa soittaa mitään enkä laulaa, joten mitään ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Surkeaa olisi olla rokkitähti missään ei saisi olla rauhassa.
Sehän olisi ollut painajainen ujolle pojalle.
Mä tykkään jazzista. Siinä voi improvisoida enemmän. Rock on asenteeltaan kunnioitettavaa mutta jokseenkin monotonista. Jazzissa kun peruskuvio ikäänkuin on selkärangassa on helppo lähteä etsimään siitä erilaisia kuvioita ja leikkiä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi ollut painajainen ujolle pojalle.
Elämässä pitää olla kontrasteja, muutoin elämä on tylsää.
Olisihan musiikkiura ollut unelmana jossakin vaiheessa. Mikä olisi ollut parempaa, kuin laulaa ja musisoida yhdessä yhteenhioituneen bändin kanssa ja kiertää maailmaa. HArvalla kuitenkaan toteutuu, mutta reissaamisen ja laulamisen halu aovat edelleen tallella.
En ole. En edes kuuntele rockia tai ole muutenkaan kovin harrastunut musiikinystävä.