Ei tosikoille: naisen haluttavuuden pisteytys
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:17"]
Aika sairasta, että parhaat pisteet painossa sai alipainoisuudesta. Jos tuossa painossa vielä odotetaan naisen olevan lihaksikas, niin raskaaksi tulo ei kyllä onnistu.
[/quote]
Parhaimman näköinen nainen miehen kuin miehen silmiin on laiha, ei hoikka. Tämä asia nyt vaan sattuu olemaan totuus, joka sattuu naisiin. Joskus ihmetyttää kun näkee seksikkäitä hoikkia naisia, joille tekisi hyvää tiputtaa vain 6-7 kg että olisivat laihoja, niin miksi eivät sitä tee? ja silikoneilla voi paikata sen että kurvit lähtee, eräskin kuumin tuntemani nainen on teettänyt itselleen kokonaan uudet rinnat, myös nännit, kun imetys pilasi omansa. Ja ON kuuma!
Oletko itse kovinkin hyvässä kunnossa? Olet varmaankin tehnyt paljon töitä ollaksesi naisten miesihanteen mukainen sekä vartaloltasi että mieleltäsi? Montako kiloa jo pudonnut ja montako jäljellä?
15 to 29: Greater beta. More than a few attractive guys will approach you. But if your personality is flawed you risk becoming a pump and dump victim.
Aika karu testi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:30"]
No ei yllättänyt. Naisen kuuluu olla langanlaiha, mutta luonnostaan d-kupin tisseillä, paksuilla huulilla, suurilla silmillä ja huippumallin kasvonpiirteillä varustettu, blow jobista ja persepanoista herkästi innostuva keskivertoälykäs alle 25-vuotias tyttö, joka ei kiroile, ei ole miestä fiksumpi ja kehuu vuolaasti pientäkin pippeliä.
Lassukan unelma :DD
[/quote]
Hahah, mietin ihan samaa kun tän tein! Taitaa testin luojalla olla vähän heikko itsetunto :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:17"]
Aika sairasta, että parhaat pisteet painossa sai alipainoisuudesta. Jos tuossa painossa vielä odotetaan naisen olevan lihaksikas, niin raskaaksi tulo ei kyllä onnistu.
[/quote]
Mun BMI on 18,5 enkä todellakaan ole laiha. Ainoastaan siroluinen eikä ole juuri tissejäkään. Ei se alipaino ole niin yksinkertainen asia kun pullukammat kuvittelee. Ihan varmasti paljon minun pyöreämpi nainen on viehättävämpi jos on kunnossa eikä maha röllötä vyön päällä.
Parhaimman näköinen nainen miehen kuin miehen silmiin on laiha, ei hoikka. Tämä asia nyt vaan sattuu olemaan totuus, joka sattuu naisiin. Joskus ihmetyttää kun näkee seksikkäitä hoikkia naisia, joille tekisi hyvää tiputtaa vain 6-7 kg että olisivat laihoja, niin miksi eivät sitä tee? ja silikoneilla voi paikata sen että kurvit lähtee, eräskin kuumin tuntemani nainen on teettänyt itselleen kokonaan uudet rinnat, myös nännit, kun imetys pilasi omansa. Ja ON kuuma!
Oletko itse kovinkin hyvässä kunnossa? Olet varmaankin tehnyt paljon töitä ollaksesi naisten miesihanteen mukainen sekä vartaloltasi että mieleltäsi? Montako kiloa jo pudonnut ja montako jäljellä?
[/quote]
Hyvä testi ainakin miesten puolella. Sanallinen kuvaus oli osuva. Et inhota tyttöjä. He eivät vain huomaa sinua. Voit vielä pelastua kovalla työllä.
Muutama lisäpiste esimerkiksi paremmista tuloista ja fyysisestä kunnosta niin houkuttelisin jo niitä naisia joista en ole kiinnostunut. Kuulostaa todenmukaiselta.
Testin tekijä olisi varmaan inhokkideitti aika monelle terveelle, fiksulle ja hyvän itsetunnon ja huumorintajun omaavalle naiselle :-)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:10"]Loppuhuomautus:
"I hope everyone noticed what was missing from this test:
Your job.
The amount of money you make.
Your accomplishments.
Your social status and number of friends.
Your deep and profound worldview."
Koska näillä ei ole väliä.
[/quote]
Paskaa. Etsin netistä n. 10 v. sitten miestä ja akateemisilla miehillä oli varsin usein vaatimuksena naisen akateemisuus. Myös työpaikka piti olla.
[/quote]
Totta, mutta toisaalta joku nätti parturi-kampaaja menee kuitenkin lähes aina ohi, jos on selvästi paremman näköinen kuin akateeminen nainen.
[/quote]
Ja kun ei mene. Ainakin minulle ensisijainen valintakriteeri on älykkyys. Jos ei ole älykäs, ei ole kiinnostava. Älykkäistä kiinnostavimpia ovat ne, joilla on mukava luonne, hyvä yleissivistys ja vähintään normaali ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 01:49"]
Ja kun ei mene. Ainakin minulle ensisijainen valintakriteeri on älykkyys. Jos ei ole älykäs, ei ole kiinnostava. Älykkäistä kiinnostavimpia ovat ne, joilla on mukava luonne, hyvä yleissivistys ja vähintään normaali ulkonäkö.
[/quote]
"For those who have arguments with my scoring system, understand that it is based on averages. I’m sure everyone knows a 34 year old woman who is just as hot as the average 22 year old girl, but the exceptions don’t make the rules."
Naisen haluttavuuden oikeasti määrittää se, että hyväksyy miehen omana itsenään, ei nipota joka asiasta ja ei ole hiekkapillu. Ei kannata välittää tälläisistä testeistä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:10"]Loppuhuomautus:
"I hope everyone noticed what was missing from this test:
Your job.
The amount of money you make.
Your accomplishments.
Your social status and number of friends.
Your deep and profound worldview."
Koska näillä ei ole väliä.
[/quote]
Paskaa. Etsin netistä n. 10 v. sitten miestä ja akateemisilla miehillä oli varsin usein vaatimuksena naisen akateemisuus. Myös työpaikka piti olla.
[/quote]
Totta, mutta toisaalta joku nätti parturi-kampaaja menee kuitenkin lähes aina ohi, jos on selvästi paremman näköinen kuin akateeminen nainen.
[/quote]
[/quote]
Eikös tässä ollut puhe koulutuksesta eikä älykkyydestä?
Hassua, että tuossa kuvassa, jossa "kauniin ja ruman" naisen kasvot, näyttää siltä kuin kaunis(vasemmanpuolinen) nainen olisi vain meikattu ruma(oikeanpuolimmainen).
Mä sain -32. Analyysi: "-39 to -20: You were born to cockblock. But you’ll manage to marry a table scrap."
Enpä taida, olen jo nelikymppinen enkä ole onnistunut ketään naimaan vielä ;-)
Aika hauska tuo kohta et sekä älykäs että tyhmä nainen sai vähemmän pisteitä :D
Jumala hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, myös epätäydellisenä! Miljoonien ihmisten elämä on muuttunut Raamattua lukemalla. Omaan uskoontuloonikin vaikutti omalta osaltaan Raamatun lukeminen. Raamatun, Jumalan Sanan lukeminen synnyttää uskoa ja sen lukeminen muuttaa jo uskovan ihmisen elämää.
Olen 26v mies ja sain 57 pistettä :)
56 to 63: Guys want you, girls want to be you. You are just short of perfection, which paradoxically means you will get hit on more than the super alpha females. You are a player’s greatest challenge, and his greatest reward, because unlike the perfect woman there is still something human about you. Sex, love, security, commitment, easy living… you have it all. Only your demons can defeat you.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:58"]
Aika hauska tuo kohta et sekä älykäs että tyhmä nainen sai vähemmän pisteitä :D
[/quote]
Sama miesten testissä.
Lopussa sanottiin, että täytyy vähentää vielä 10 pistettä, koska naiset eivät osaa vastata rehellisesti itsearviointeihin.
up