Pettäminen ja kertominen
Olin viikonloppuna häissä. Siellä oli myös tutun pariskunnan mies. Hääjuhlat jatkuivat ja osa porukasta meni saunaan. No sieltä tältä tutulta mieheltä otti suihin morsiamen hyvä ystävä. Moni näki tämän ja puhe kulki ja ihmiset kävivät katsomassa.
Mies on naimisissa ja tunnen(en läheisesti) vaimon. Heillä on yksi lapsi ja toinen syntyi pari päivää sitten. Minua niin suututtaa vaimon puolesta, mutta en tiedä pitäisikö kertoa. Emme ole olleet paljoa tekemisissä viime aikoina. Kuitenkin epäilen että juttu leviää sillä sekä mies että suihinottaja ovat ammattiurheilijoita (eri alojen). Ja jotenkin on kurjaa jos kaikki muut tietävät paitsi vaimo.
Kommentit (24)
"Et voi tietää haluaako vaimo kuulla tuollaisesta vai ei"
Anteeksi, mutta onko sellaista ihmistä joka ei haluaisi tietää jos kumppani pettää? En usko. Minulle olisi aivan sama kuka sen kertoisi, kunhan saisin tietää.
Eihän tuossa edes petetty... otettiin vain suihin. Hei haloo!
Pettäminen on mielestäni ihan OK kunhan puoliso ei saa tietää. Eihän silloin aiheuta kenellekään mitään pahaa, jos puoliso on onnellisen tietämätön. Eli älä kerro, ei kuulu sinulle tai muillekaan ja jos kerrot niin olet itse se joka sen kärsimyksen aiheuttaa.