Hukkasin kännykän ja nyt en pääse enää Teslaan
Kommentit (14)
No siks mä valitsin ovien avaamisen avaimilla, ei puhelimella. On mulla puhelimet muutaman kerran hajonnut.
Kirjoititko tämän provon samalla kännykällä joka on "hukassa"?
Laitoin vara-avaimen kondomiin ja se on anaalissani.
PRkLk#%#%. Ostin muka halvan sähköauton ja tällä pitää ladata joka 100km jälkeen näillä keleillä. Ei tule mitään matkanteosta. Kaikki aika menee auton kanssa. Sormet jäässä aivot jäässä. Wltp vai mikä se oli piti olla 350 km!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No siks mä valitsin ovien avaamisen avaimilla, ei puhelimella. On mulla puhelimet muutaman kerran hajonnut.
Ei pysty nöyrtymään tuollaisiin 1800 luvun kikkoihin kun olen rakentanut tämän futuurisen imagon tämän asian ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko tämän provon samalla kännykällä joka on "hukassa"?
Kyllä, kuinka niin?
Minua ei rakastettu lapsena eikä tälläkään hetkellä jos olen rehellinen, puran huonoa oloani vauva.fi sivustolla koska olen niin vähä-älyinen, että en kykene muuhun.
ap
Voi voi sentään. Meillä autoon mennään avaimella.
Vierailija kirjoitti:
PRkLk#%#%. Ostin muka halvan sähköauton ja tällä pitää ladata joka 100km jälkeen näillä keleillä. Ei tule mitään matkanteosta. Kaikki aika menee auton kanssa. Sormet jäässä aivot jäässä. Wltp vai mikä se oli piti olla 350 km!!!!!
Hyvinhän sulla kulkee. Naapurin sähköautolla pääsi kuulemma vain 70 kilsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava demari- viherpillittäjähallitus pakottaa meidät hevoskyytiin. Koska ilmasto. Sähköauto on jo eilispäivää, katse vasviheriäiseen tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava demari- viherpillittäjähallitus pakottaa meidät hevoskyytiin. Koska ilmasto. Sähköauto on jo eilispäivää, katse vasviheriäiseen tulevaisuuteen.
Ja sitä seuraava Marin 2 pakottaa meidät kävelemään. Hevonen pieree liikaa. Koska ilmasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä seuraava Marin 2 pakottaa meidät kävelemään. Hevonen pieree liikaa. Koska ilmasto.
Turha käveleminen kiellettävä, syntyy liikaa hiilidioksiidia, ilmastojumalat ei tykkää. Kävelylupa anottava viher-vasemmistopuolueiden perustamalta ilmastokomitealta.
Kävele.