Huhtivauvat 2015
Noniin, aloitellaan oma keskustelu meille jo plussanneille. ;) tervetuloa kaikki mukaan ja tarrasukkia paljon pikkuisille! ;)
Kommentit (106)
Heips!
Olen 24 vuotias ja mieheni 27. Meidän ensimmäinen raskaus. Ehkäisyn jätimme pois tammikuussa, mutta olemme oikeastaan vasta yrittäneet 2kk ja näin nopeasti tärppäsi! Toissapäivänä näytti plussaa! <3 Laskurin mukaan tänään 5+0 Todella ihanaa ja jännittävää! Ensimmäinen neuvola aikakin varattu.
Toivotaan että kaikki menee hyvin! Samoja toivotuksia teillekkin! :)
Moi kaikille huhtivauvaa odottaville :)
Alotan nyt hieman kertomalla itsestäni...33.v ensiodottaja,yritystä takana 3kk.Pillerit olen jättänyt pois jo 3-4.v sitten.Kierto ollut aina säännöllinen kp 28-30, yleensä kp 29 ja nyt siis eilen plussasin vahvasti kp 36/29..noinkohan se merkitään??!! :D Kaikki on hieman hakusessa ja kovin uutta joten anteeksi jos ja kun kirjottelen jotain kummallisuuksia ;) :) Eli LA olisi 29.4.2015 <3 Viimisiin päiviin meni mutta liityimpä nyt kuitenkin.
Moi! Itse olen 21 vuotta ja plussasin eilen ja viikkoja on 'jo' 7, LA on huhtikuun puolessa välissä laskureiden mukaan. Kaksi keskenmenoa takana, viimeinen oli loppuvuodesta ja vielä samoilla viikoilla niin jänskättää hieman :)
Miten muilla on pahoinvoinnit ja rintakivut? Viime raskaudessa pahoinvointi oli aivan kamalaa että jouduin saikulle. Tässä raskaudessa ei ole lainkaan pahoinvointeja mutta rintakipu on aivan kamalaa! Koskettaminen tai tärähtäminen sattuu aivan saakelisti :D
Itsellä oireet ainakin vielä ovat olleet hyvin vähäiset. Pientä painon tuntua alavatsalla ja välillä hieman etoo. Väsymystä toki on ollut. Tänään tein vielä varmistus testin ja plussaa näytti sekin! Hirmuisen vaikeea on pitää näin ihana uutinen salassa :)
Mä olen nyt vk 5 ja rinnat on mulla myös erittäin kipeät ja väsyttää niin paljon.Tuntuu että olen kävelevä zombi kun silmät meinaa väkisin mennä kiinni :) Eilenkin illalla luovutin ja kävin jo 21 nukkumaan ja nukuin lahjakkaat 11h :) Toivotaan että välttyisin pahoinvoinnilta,sitä ei kyllä kaipais :O
Soitin eilen neuvolaankin ja sain ajan vk 8 ja innoissani odotan sitä tietopakettia mikä tippuu postissa näinä päivinä..Jeee meille siis todella tulee vauva,en voi uskoa..Ollaan molemmat niin onnellisia ja toivotaan että kaikki menisi vaan hyvin ja pieni pysyisi matkassa mukana loppuun asti <3
Tosiaan liityin tai siis laitoin liittymispyynnön ryhmäkeskustelun huhtivauvat 2015 puolelle....Onko ryhmä vielä aktiivinen tietääkö joku?? Ja jos joku täällä vielä käy,niin toivottavasti ryhmän perustaja vaikka hyväksyisi minutkin mukaan..Saanae? :) Odotan innolla keskusteluja kanssa sisarieni kanssa, kun ensiraskaus niin kaikki tuntuu uudelta ja jännittävältä.. <3
Täällä yksi 21 v plussannut , puolen vuoden yrityksen jälkeen, ihan älyttömän jänskää, kun ensimmäinen raskaus :) Huomenna soittoa neuvolaan!
Täällä yksi ensiodottaja, ikää 25 vee ja aviomies 30 (: yksi keskenmeno takana toukokuussa, mutta nyt elokuun lopulla tein vasta testin. Ja plussa tuli! Viikkoja olisi takana 8+1 <3 ja La 14.4.2015 <3
Hei!
Laitoin ryhmään liittymispyynnön. Vertaistuki kelpaisi! :) Odottelen ensimmäistä lasta. RV8+2.
Minäkin laitoin ryhmään liittymispyynnön. Nyt menossa rv7+5. Mitään ihmeempiä oireita ei ole joten vielä odottelen tämän olevan oikeasti totta! Minulla on ennestään jo yksi pian 3v lapsi :) tsemppiä ja onnea kaikille!
Heippa! Laitoin myös liittymispyynnön ryhmään ja samassa vaiheessa ollaan menossa Taijamin kanssa eli rv 7+5. Alkuviikolla kävin varhaisultrassa ja vasta sen jälkeen olen pikkuhiljaa alkanut uskomaan tätä todeksi. Raskaus ei ollut suunniteltu mutta lapsi erittäin toivottu, ensimmäinen lapsi kyseessä :) Ennen plussaa en tiennyt odottamisesta tai vauvoista yhtään mitään, joten voi sanoa että koko elämä meni uusiksi raskausuutisten myötä.
Täällä yksi huhtivauvaa odotteleva. Viikkoja nyt 10+0. :) varhaisultrassa käyty kolme vko sitten, kaikki oli mennyt kuten pitääkin. Yksi vauva ja sydän sykki. :)
Moikka! Vihdoin itsekin uskaltaudun tänne mukaan, keskustelua on tullut seurattua jo monen viikon ajan :) Viikkoja kasassa 9+4 tällä hetkellä, joten LA olisi 17.4. Täälläkin jänniä aikoja eletään puolison kanssa kun ensimmäistä vauvaa odotetaan<3 Pyyntöä laitettu myös tuonne ryhmään!
Heips kaikille! Vähän näin myöhään liittymässä ryhmään - yhden negan jälkeen tulikin lopulta plussa ja laskettu aika oli vähän hukassa. Ekassa neuvolassa se kuitenkin nyt huhtikuun puolelle laitettiin, viimeiseen päivään :) Eli laitoin minäkin vielä ryhmään liittymispyynnön, toivottavasti vielä mahtuu mukaan!
Laitoin myös pyynnön ryhmään pääsemiseksi :)
Vähän näin myöhässä tulen mukaan. Pitkän kierron vuoksi la:sta oli ensin vähän epävarmuutta, mutta ultran mukaan la 8.4. Nyt viikkoja sitten kai 11+4. Neljättä lasta odotan:)
Heippa!
Laitoin pyynnön ryhmään. :) Vähän myöhään uskaltaudun mukaan kun kesäkuussa koimme ikävän keskenmenon joka hieman varjostaa tähän raskauteen luottamista. Huomenna olis rv13+0. Vertaistuki olis mahtavaa kun ajatukset pyörii nyt täysin tässä odotuksessa!! :)
Toivoelää: Meillä myös kesäkuinen keskenmeno takana - senkin takia raskaana olokin selvisi vasta viikoilla 7+1, kun kuvittelin että kierto on vaan edelleen sekaisin tuon keskenmenon jälkeen. Aika onnellinen joskin vähän varovainen olo vielä, viikot on kuitenkin nyt vasta 8+3 (toki yli viikon enemmän jo kuin viimeksi). Mutta toivottelen ihan hirveästi onnea, tiedän miten ihanaa tämä on!
Täällä yksi 19-vuotias odottaja, tosin raskaus tuli aivan puuntakaa. Tein vasta 1.5vko sitten raskaustestin kun oli niin kummallinen olo ollut jonkinaikaa, ja plussaahan se näytti. Mies lähti kävelemään joten jään yksin vauvan kanssa, mutta on mulla paljon ihmisiä ympärillä tukena. :) Nyt rv 12+1 <3. Tsemppiä kaikille odotukseen! Itse jännitän täysin uutta elämää ensimmäisen lapsen kanssa.
Heippa!
Laitoin ryhmään liittymispyynnön. :) Esikoista odotellaan! <3 Kierto on ollut epäsäännöllinen, mutta olettaisin viikkoja olevan 6. Mukava olis päästä kuulemaan muiden odottajien tuntemuksia ja jakamaan pelon, huolen, ilon ja innostuksen sekaisia tunteita. ;)