Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni pitää S-ryhmän kauppoja huonoina?

Vierailija
02.02.2017 |

Etenkin Prisma on monille kirosana. Onko S-ryhmällä jokin poliittinen kanta, vai mistä tämä johtuu. Monet pitävät enemmän K-kaupoista. Osaatko selittää itse?

Kommentit (249)

Vierailija
1/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä on 40%:n markkinaosuudella mitattuna suurin kaupparyhmä. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen, että loput 60% vihaa S-ryhmän kauppoja?

Vierailija
2/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliöt juoksee muutaman ässäbonuksen perässä, on se säälittävän typerää ja vastenmielistä hommaa! Kaikkea te uskotte :D:D

Vierailija
4/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia.

Epäilen tätä. Isot kaupat, hyvät valikoimat ja edullisimmat hinnat. Myös palvelu usein hyvää. Ja aukioloajat pelkkää plussaa.

Ap

Vierailija
5/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa päähän meidän Prisma, koska siellä on aina hyllyt tyhjinä, kun töiden jälkeen illalla menee kauppaan. Lisäksi siellä on idiootteja kaarevia ostoskoreja. Eivät sovi mun kropalle kannettaviksi mitenkään päin, ja niihin ei mahdu tietynmuotoiset ostokset ollenkaan. Mutta pitkinä sohivat hyllyt tyhjiksi jos ei kulje varovaisesti. 

Vierailija
6/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti-Suomen ja landepaukkujen S-ryhmä. Keskustaporukan kauppa. Ei kunnon liha-, kala- tai juustotiskejä

Vierailija
7/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osuuskauppa jolla on lähes monopoli Suomen kaupoista jo nyt. Mitä tykkäämistä siinä on?

Vierailija
8/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupassa on paremmat valikoimat. Siksi. 

Vierailija
9/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketjussa likaisemmat kaupat, ja huonommat vihannekset, ei tarjouksia...

Vierailija
10/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vegaanivalikoimat.

Vierailija
11/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa ne K- ja S-mafia myyvät. LIDL on ainoa oikea kauppa.

Vierailija
12/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ketjussa likaisemmat kaupat, ja huonommat vihannekset, ei tarjouksia...

Mihin tarvitset tarjouksia, kun tuotteet on norm. hintaisina halvempia kuin K:n hinnat alennettuina? Itse en ole huomannut siisteyseroja.

Vierailija
13/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupassa on paremmat valikoimat. Siksi. 

Ja kalliimmat hinnat.

Vierailija
14/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuohon ajatuksen, joten en tiedä syytä. S-market on lempikauppani Lidlin jälkeen. Lidl halvin, S-market toiseksi halvin (ainakin täällä missä minä asun).

Vierailija
15/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi valikoima. Etenkin usein Prismasta en löydä sellaisia mausteita tai erikoistuotteita mitä kokkaamisessa tai muutoin tarvitsen tai haluan.

Hintaeroa ei kaupoilla ole loppujen lopuksi ole kovinkaan paljoa.

Vierailija
16/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on osuuskauppa jolla on lähes monopoli Suomen kaupoista jo nyt. Mitä tykkäämistä siinä on?

En ymmärrä miksi osuuskauppa on huono asia?

Vierailija
17/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuskauppa joka ryöstää asiakkaansa. Voitot tuhlataan surutta Venäjälle ja uusiin rakennuksiin. Bonuksina ei palauteta enää juuri mitään. Halpuutukset revitään tuottajilta, ihan niinkuin heidän kulunsa yhtäkkiä olisivat alemmat. Tutkikaa S-ryhmän lukuja. Hintoja olisi varaa laskea reilusti mutta ässää kiinnostaa vain asiakkaidensa ja omistajiensa ryöstäminen.

Halvempia kauppoja löytyy. Ostin aina ennen s-marketista mutta käydessäni ensi kerran Lidlissä, tuli sellainen olo että S-ryhmä on tainnut kusettaa minua oikein kunnolla kymmenen vuotta.

Vierailija
18/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia.

Epäilen tätä. Isot kaupat, hyvät valikoimat ja edullisimmat hinnat. Myös palvelu usein hyvää. Ja aukioloajat pelkkää plussaa.

Ap

No ei noita valikoimia oikein voi kehua. viissataa hyllymetriä edamia ja emmentaalia, ehkä vähän auraa. Sama toistuu kaikessa. Oikeasti tavara prismoissa on juuri sitä bulkkia hyllykilometreittäin, erikoistuotteita hyvin vähän. Hinnat ei nyt mitään hirmu edullisia ole, kanat suolavedelle pumpattuja versioita tai marinaadimömmöjä, Palvelua ei oikeasti ole. Ei sillä, ihan tyytyväinen mä olen kun saan 12% vuotuisen tuoton S-osuuksille, käykää vain enemmän siellä.

Vierailija
19/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompi valikoima. Etenkin usein Prismasta en löydä sellaisia mausteita tai erikoistuotteita mitä kokkaamisessa tai muutoin tarvitsen tai haluan.

Hintaeroa ei kaupoilla ole loppujen lopuksi ole kovinkaan paljoa.

Kerrotko mitä nämä tuotteet ovat? Olisin aidosti kiinnostunut. -Ap

Vierailija
20/249 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ässin heviosasto on surkea ja lihaosastossakaan kehumista ole.

Toisekseen 70-luvulla oli puhe kommunistien kaupasta...en ole ihan varma oliko se s vai e.