Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtivauvat 2015

31.07.2014 |

Noniin, aloitellaan oma keskustelu meille jo plussanneille. ;) tervetuloa kaikki mukaan ja tarrasukkia paljon pikkuisille! ;)

Kommentit (106)

61/106 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ryhmään liittymis pyynnön :)

62/106 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös liittymispyynnön ryhmään. LA on netin laskureitten mukaan 18.4. ja viikkoja nyt kasassa 4+6 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/106 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan, vaikka vähän pessimistisenä tähän raskauteen suhtaudunkin. Vauva on kyllä erittäin toivottu ja haluttu, mutta kokemus on opettanut, ettei se nyt kerrasta onnistu. Ennestään meillä siis kaksi lasta ja yksi tuulimuna ja keskenmeno. Olemme 3-kymppinen pariskunta.

Raskaus alkoi toisesta kierrosta ja nyt viikkoja 4+3 (la 21.4.), eli hitsin vähän ;) Raskausoireita ei ole. Pikemminkin kuukautiskipumaista jomotusta varsinkin ristiselässä. Merkitsee ehkä huonoa tai sitten ei. Alkuraskaus on kyllä piinaavaa aikaa. Ultraa ajattelin varata parin viikon päähän.

Onnea kaikille odotukseen! Pistin pyynnön myös tuonne huhtikuisten ryhmään.

64/106 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! laitoin liittymispyynnön ryhmään :) Olen seuraillut näitä keskusteluja vaikka kuinka kauan, nyt vasta uskalsin rekisteröityä ja alkaa kirjoitella.

Tein siis eilen clearblue viikkonäytöllisen r-testin: raskaana 1-2! huh, en ollut uskoa. Tänä aamuna oli pakko tehdä toinen, että menisi varmasti jakeluun, tulos: raskaana 2-3 :) Pakkohan se on uskoa :) Laskettu aika laskureiden mukaan 19.4.2015 <3 ja viikkoja 4+5. meille siis toinen tulossa, esikoistyttö tulee parin viikon päästä 8kk.

Jotenkin on vielä niin epätodellinen olo,enkä kunnolla ole sisäistänyt olevani taas raskaana. En osaa edes iloita tästä,pelkään niin paljon että jotain sattuu. Esikoisen odotusaikana tälläistä ei ollut, ehkä en osannut silloin pelätä mitään. Voi kunpa aika menisi nopeasti ja pääsisi ekaan ultraan! Neuvolaan meinasin soittaa tänään.

Kiva olla täällä mukana, ihanaa päästä jakamaan kokemuksia/tuntemuksia muiden kanssa!

Ja onnea tietysti kaikille odotukseen <3

65/106 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ilmoittaudun mukaan. Olen 34-vuotias lapsettomuus tuomion aiemmin saanut. Nyt sitten ihme osui kohdalle. Muutaman viikon ihmettelin outoa oloa, ja mies heitti vitsillä että oletko ihan varma ettet ole raskaana. Apteekkiin oli pakko lähteä ja Cb digi näytti kolme kertaa +3. Ei sitä ekalla testillä voinut uskoa ;). LA todennäköisesti huhtikuun alkupuolella. Varhaisultra viikon kuluttua, jossa saadaan toivottavasti tarkempaa tietoa.

66/106 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toista odotellaan, ennestään yksi 6-vuotias. Odotettu ja toivottuhan tämä oli, vaikkakin vähän yllättäen tuli tämä uutinen kaikesta huolimatta. Omien laskujen mukaan LA 10.4., mennään suunnilleen 7+2 tällä hetkellä. En ajatellut kiirehtiä tuon ekan neuvolan kanssa. Vointi erinomainen - pullea fiilis - ja vähän ehkä väsyttää normaalia enemmän.

:) Laitoin myös pyyntöä liittyä RYHMÄÄN.

67/106 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös pyynnön liittyä ryhmään. :)

Meillä vuosi yritystä takana ja nyt vihdoin tärppäsi. Esikoista odotellaan. Viikkoja 6+4. LA huhtikuussa n. 8. päivä. Ensi viikolla eka ultra. :)

68/106 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans oottelen hyväksymistä ryhmään :> Nyt rv 6+5.

69/106 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas, mut olikin jo hyväksytty :>

70/106 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aamulla pyynnön liittyä ryhmään :)

Vierailija
71/106 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Hitusen reilu 30 vuotias 5 lapsen äiti ilmoittautuu joukkoonne odottamaan kuudetta lastaan.

Viikonloppuna tein plussa testin ja nyt luultavasti olisi rv 4+1.

Ekasta kierrosta nappas taas ja nyt jännitän miten tällä kertaa käy.

Epäilin jo hieman raskautta koska kahtena iltana pian ovulaation jälkeen tuli oksetus olo kohtaus joka ei kestänyt kauaa. Tämä on tapahtunut joka raskaudessa ovulaation jälkeen tosin vain yhtenä/iltana/yönä.

Sen jälkeen oli iltaisin poskien kuumotusta ja nännit törröllään aina.

Pahoinvointia minulla ei ole ollut yhdessäkään raskaudessa ja toivottavasti ei tule nytkään.

Alkuraskauden ultra houkuttelis kovasti, mutta en tiedä nykyisiä hintoja. Täytyy katsella niitä jos vähän pidemmälle odotuksessa päästään.

Vierailija
72/106 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joku mietti, koska uskaltaisi jotain ostaa vauvalle.

Minä olen joka raskaudessa heti positiivisen raskaustestin jälkeen juossut ostamaan potkuhousut tms. Siitä on tullut ihan perinne. Sunnuntaina jo painelin Lindexille ja mukaan lähti tällä kertaa kaksi kietaisubodya ja kahdet housut. Pinkkiä vauvan myssyäkin aloin kutomaan ja kun se on valmis niin ostan sinistä lankaa ja teen toisen niin on sitten kummallekin sopiva myssy. =) Olen aina ajatellut, että jos jotain sattuu niin laitetaan sitten eteenpäin kun niin pienistä jutuista on kyse kuitenkin.

Täällä näytti olevan muutama muukin innokas testaaja. Olen niin tohkeissani tästä viikonlopun plussasta, että menin vielä tilaamaan kaksi glearbluen viikko näytöllistä testiä. Loppu viikosta jos vielä varmistaisi, että tässä nyt ihan tosissaan ollaan raskaana.

Niin ja laskettu aika taitaa olla 29.4.2015

73/106 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, 

Huh, en vieläkään tajua tätä :). Sunnuntaina aika vahva haamu ja tänään vahvistustesti CB:llä, raskaana 2-3 vk. Mielellään juttelisin ihmisten kanssa jotka samassa tilanteessa ja samoilla viivoilla ajallisesti :). Nyt jos laskuria on uskominen niin menossa rv 4+5. LA on jossain 22.4.2015 hujakoilla, kierto heitellyt parilla päivällä koko ajan niin ihan varma en ole. 

Tämä on ensimmäinen raskaus, miehen kanssa 32-vuotiaita. Vähän jännää :). Olen vielä vähän uusi näissä keskusteluissa ja ryhmissä, jos osaan niin laitan pyynnön tuohon ryhmään jonka joku ystävällisesti oli perustanut :). 

74/106 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille,

Laitoin liittymispyynnön tuonne ryhmään.  Toivottavasti pääsen mukaan höpöttelemään! :) Haamu piirtyi testiin viikko sitten, nyt vahvistunut kunnon plussaksi. <3 Nyt laskujeni mukaan 4+6, laskettu aika menee jonnekin 25.4 tienoille. Hurjaa, uskomatonta, ihanaa...

75/106 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki :)

Minäkin taijan uskaltaa liittyä mukaan.  19.8 testi näytti plussaa ja 2-3 viikkoa raskaana...jännää :) Esikoista odotellaan mieheni kanssa ja ei tätä vielä oikein ymmärrä. Toivottu lapsi on,mutta kaikki kävi paljon nopsammin,kun uskalsin ajatellakkaan...yhdet kuukautiset kerkesi tulla ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Toivotaan,että kaikki menee hyvin ja olo pysyy hyvänä :) Syyskuussa aika Neuvolaan varattu,ehkä tämä tästä sitten muuttuu todellisemmaksi itsellekin :) Laskettuaika laskurin mukaan 22.4.2015. Laitan ryhmään liittymispyynnön :)

76/106 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Tuiskuke meillä sama LA :). 

77/106 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laskettuaika on tollaisesta laskurista...kuhan käyn neuvolassa se varmasti tarkentuu vielä muutamalla päivällä johonkin suuntaan :)

78/106 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ! :) Olen 21-vuotias ensiodottaja (jos niin voi sanoa kun pari kertaa on raskaaana oltu hetken) Varsinais-Suomesta. Keskenmeno oli alkuvuodesta, joten nyt pelottaa kirjotella tännekin jos iloitsen nyt liian aikaisin.. Koko ajan on pieni pelko päällänsä, jos ei tämä jatkukaan.. Plussasin aamulla ja kuukautiset olleet nyt viikon myöhässä. Raskaana ollaan siis 5+1 nettilaskureiden mukaan ja LA olisi 23.4.-15. Alkuraskauden oireina ollut tajuton väsymys, alavatsakipuiluja välillä, selkäkipua ( tosin en ole varma johtuuko kipu raskaudesta vai onko kipeytynyt töissä) ja hieman outoa tuntemusta rinnoissa. Ei niinkään kunnollista arkuutta, mutta outoja tuntemuksia :D 

79/106 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejsan,

laitoin tuonne jo aiemmin viestiä. Missä se ryhmä on? Neuvokaa tyhmää :) Eli mukaan tulisin mielelläni kunhan vain tiedän minne laitan liittymispyynnön. Ja la näillä näkymin 10.4.

80/106 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tul1kukka, ylhäällä sivustolla on valikko Ryhmät (keskusteluiden vieressä vasemmalla), etsi ryhmistä Huhtivauvat 2015 ja laita liittymispyyntö niin joku hyväksyy siut ryhmään.