Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtivauvat 2015

31.07.2014 |

Noniin, aloitellaan oma keskustelu meille jo plussanneille. ;) tervetuloa kaikki mukaan ja tarrasukkia paljon pikkuisille! ;)

Kommentit (106)

101/106 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin liittymispyynnön ryhmään. Esikoista odotellaan, tod.näk. viikko 10 käynnissä, mutta varmistunee ultrassa muutaman viikon kuluttua. Miehen kanssa ollaan kolmikymppisiä ja varovasti innostuneita (sitten muutaman viikon päästä ehkä uskaltaa enemmän vielä intoilla...)

102/106 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias jännittynyt ensiodottaja, viikkoja meillä nyt 13. :) En malttaisi odottaa viikkojen etenemistä ja parin kuukauden päässä häämöttävää rakenneultraa. Äitiys, odottaminen ja vauvat on mulle täysin uutta, mutta ihanaa! Mäkin laitoin liittymispyynnön ryhmään, täällä taitaa olla melko hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/106 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuonne ryhmään pääsee? Olen laittanut muutama päivä sitten liittymispyynnön, mutta vielä ainakaan kukaan ei ole sitä hyväksynyt :)

104/106 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen laittanut liittymispyynnön tuonne Huhtikuu 2015-vauva-ryhmään jo maanantaina 27.10.2014, mutta minua ei ole jostain syystä sinne hyväksytty :(

105/106 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös oon laittanut jokin aika sitten liittymispyynnön ryhmään, mut vielä ei ole hyväksytty. Palsta sähläs (tai sit mä itse) mun tunnusten kanssa ja jouduin tekeen uuden käyttäjätunnuksen kun vanha ei jostain syystä kelvannut,  vanhalla tunnuksella olin siis jo ryhmän jäsen, mut nyt en enää pääse sillä tunnuksella sisäänkirjautuun... Laskettu aika olis 8.4.

106/106 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen laittanut liittymispyynnöön jo yli viikko sitten, mutta minua ei hyväksytä jostain syystä ryhmään.. :( olisi kiva päästä juttelemaan toisten tulevien äitien kanssa!