Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?
Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy.
Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti.
Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella?
En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä.
Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms?
Kommentit (119)
Pulssi kiihtyy ja rinnat kasvaa. Ihan todella, ne kasvaa! Mulla on muutenkin aika isot rinnat, ja kun panettaa, ne paisuu ja nännit nöpöttää. En vitsaile (valitettavasti).
Siitä, että naimisissa oleva nainen on tyky-risteilyllä Suomenlahdella tai kehittämispäivillä Saariselällä. Siellä herää aito himo.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:50"]
Pulssi kiihtyy ja rinnat kasvaa. Ihan todella, ne kasvaa! Mulla on muutenkin aika isot rinnat, ja kun panettaa, ne paisuu ja nännit nöpöttää. En vitsaile (valitettavasti).
[/quote]
Tästä on tutkimustietoakin:
Kiihottuessa naisten rinnat saattavat hormonien vaikutuksesta "kasvaa" jopa 25 prosenttia. Se tekee niistä entistäkin herkemmät. Lisäksi nännien sively aktivoi aivoissa samoja alueita kuin klitoriksen tai vaginan kiihottaminen.
http://www.radiocity.fi/vapaalla/rinnat-ovat-avain-naisen-orgasmiin/2/4165
Mua kyllä ärsyttäisi toisten naisten kehuminen niin paljon että menisi kaikki halut jos niitä olisi ollut. Suuri osa ihmisistä on sen verran fiksuja että tuollaisesta käytöksestä näkyy läpi. Vaikka pelurit luuleekin muuta. Kysy siltä kaveriltasi että miten olisi? :)
Minäkin kannatan suoraa puhetta. En jaksa pelailua. Minun tunteillani on leikitty menneisyydessä ja se väsyttää. Kysy suoraan.
Sen dekoltteee tuoksuu eritteeltä, jota se on juuri käynyt sivelemässä naisten vessassa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:54"]
Mua kyllä ärsyttäisi toisten naisten kehuminen niin paljon että menisi kaikki halut jos niitä olisi ollut. Suuri osa ihmisistä on sen verran fiksuja että tuollaisesta käytöksestä näkyy läpi. Vaikka pelurit luuleekin muuta. Kysy siltä kaveriltasi että miten olisi? :)
[/quote]
Jep. EI PELIMIEHILLE. Exä oli pelimies. :(
Joo. Mulle kävi niin että mun kaveri (mies siis) ihastu minuun. En voinut olla sitä huomaamatta. Aloin välttelemään tyyppiä ja siihen loppu meidän ystävyys. Ei vain ollut mun tyyppiä, kaverina kyllä tosi mahtava tyyppi, jonka kanssa oli mukava viettää päiviä ja puhua kaikkea mahdollista ja kokkailla yhessä ruokaa, järkätä bileitä yms.
Sitte yhteen tyyppiin ihastuin, olin tuntenut vain n. puoli vuotta kun ihmettelin, että miten saan aina astmakohtauksen tavattuani tyypin. Sitten älysin olevani ihastunut! uppouduin täysin hänen silmiin, hänen äänensä tuntui valuvan korvistani suoraan sydämeen jne lässyn lässyn lää. Minulle tuli lämmin, ja hänen tuoksunsa tuntui taivaalliselta! Vastakaikua tuli melko nopeesti, mutta minun oli pakko ruoskia itseäni, koska olimme kummatkin varattuja perheellisiä, joten se siitä. Mutta ystäviksi jäätiin for ever. Hyvä näin.
Kun on rakastunut, sitä himottaa koko ajan sen rakkauden kohteen seurassa. En tiedä, mistä sen näkee. Ap, sun täytyy kysyä sitä miehiltä. Voisin sanoa, mistä näkee, että MIESTÄ panettaa, mutta omasta puolesta vaikea kertoa mitään, kun en pysty itseäni ulkopuolelta tarkkailemaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:38"]
9 jatkaa: Tuutko sitten raportoimaan tulevista tapahtumusta tänne, koska kyllähän tämmöisen tilanteen kehittyminen kiinnostaa sivullisena tällaista voimissaan olevaa bi-naista. :D
Tuossahan on optimistisesti ajateltuna vaikka kuinka paljon hyviä puolia, kuten esim. jo olemassa oleva kaveruutenne, eli toisin sanoen lukuisia tilanteita, joissa saattaa hyvinkin tapahtua jotakin. Epäselvyyttä sulle tuskin tulee jäämään asioiden laidoista, mikäli tuo sinun tunnetila jatkuu ja mikäli jotain hänen suhteen tahdot. Ja mikä tahansa vastaushan on parempi kuin epäselvyys, kun ihminen huomaa tuohon tilaan päätyneensä. Huonommin on sellaisilla, joilla kohteet ovat aina olleet jotenkin saavuttamattomia ja tilanteet lähes olemattomia. Joten kyllä sä varmaankin vastauksen tuohon saat, se lienee vain ajan kysymys. Olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että nuo himo/rakkaus -asiat ihminen vaistoaa useimmiten oikein, mikä ei tietenkään tarkoita sinänsä minkään tilanteen kehittymistä muuksi kuin mitä se sillä hetkellä jo on.
[/quote]
Toki tulen. Tosin siinä saattaa hetki mennä, ennen kuin tilanne kehittyy suuntaan tai toiseen...
ap
Älä ainakaan kysy suoraan "Panettaako?" niinkuin joku neuvoi. Siinä lerpahtaa naiselta kaikki himot, jos niitä on. Kysyt jotain että "Voisiko meidän välillä olla kemiaa?"
Äläkä lähde pelaamaan noita tyhmiä pelejä, mitä edellä neuvottiin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:03"]
Älä ainakaan kysy suoraan "Panettaako?" niinkuin joku neuvoi. Siinä lerpahtaa naiselta kaikki himot, jos niitä on. Kysyt jotain että "Voisiko meidän välillä olla kemiaa?"
[/quote]
Komppaan. Inhoan sitä, jos mies kysyy "panettaako?" tai kyselee seksin aikana, "mikä tuntuu hyvältä?" Vähän voisi niillä putkiaivoilla miettiä miten sanansa asettelee. *huoh*
Onko kaverilla aiemmin ollut tapana kosketella samalla tavoin? Jos itse olisin tuo nainen, niin olisin äärimmäisen kiinnostunut. Mutta olenkin sellainen ihminen, joka ei luontaisesti koskettele toisia.
Hellitä vähän pokerinaamaa. Jos nainen alkaa hiukankin aavistaa tai epäillä että olet ehkä kiinnostunut, niin hän ottaa kyllä etäisyyttä jos ei itse ole samalla mielellä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:09"]
Onko kaverilla aiemmin ollut tapana kosketella samalla tavoin? Jos itse olisin tuo nainen, niin olisin äärimmäisen kiinnostunut. Mutta olenkin sellainen ihminen, joka ei luontaisesti koskettele toisia.
Hellitä vähän pokerinaamaa. Jos nainen alkaa hiukankin aavistaa tai epäillä että olet ehkä kiinnostunut, niin hän ottaa kyllä etäisyyttä jos ei itse ole samalla mielellä.
[/quote]
No ei mielestäni samalla tavalla, mutta toisaalta en ole miettinyt asiaa. Nyt joka kosketus tuntuu sähköiseltä, ja mietin vaan, voiko se olla yksipuolista. Tuo pokerinaamavinkki on kyllä hyvä, varsinkin kun sen pitäminen käy koko ajan vaikeammaksi. Sittenhän sen tiedän.
ap
Luulen, että hän olisi sen kyllä tehnyt selväksi vuosien varrella, jos olisi kiinnostunut. Minusta kuulostaa siltä, että hän kaipaa pelkkää flirttiä. Etkä sinäkään ole ihastunut, vaan haluat vain panon, joten anna olla, älä pilaa kaveruutta.
Kokeilet suudella sitä. sit ainaki tiedät. Kyllä katseestakin pitäis näkyä. Tosin jos ootte pitkäaikaisia ystäviä voit olla niin syvällä friend zonella että paluuta ei ole.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:44"]
Tämän takia mies ja nainen ei vaan voi olla "ystäviä" -.-' jompi kumpi pilaa aina kaiken.
[/quote]
Voipas, jos nainen ei ole viehättävä. Minulla on miespuolisia ystäviä, enkä ole heistä siinä mielessä kiinnostunut. Olen ulkonäöltäni sellainen, ettei minusta voi olla kiinnostunut, joten tiedän aivan varmuudella, että olemme todella vain ystäviä.
Kauniin naisen kanssa ehkä ei voi olla vain ystävä, siitä en tiedä.
Silmistä sen näkee... jos nainen vilkuilee sua ovelasti, lempeästi, ihailevasti. Ja kun hän nauraa, se on kevyttä ja hersyävää. Kun kosketat häntä, hän ei peräänny vaan nojaa ehkä jopa lähemmäs. Mun vinkki: halaa häntä joskus, purista kevyesti syliisi, halaaminen on mahtavaa!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:39"]
Seksuaalinen vetovoima voi olla täysin yksipuolista. Toivottavasti sun tapauksessa näin ei kuitenkaan ole, vaan pääset friendzonesta ulos kunnialla!
Vinkki: rupea vihjaamaan naiselle vahvasti kiinnostuksestasi. Naiset usein kiinnostuu kiinnostumisesta ja se imartelee meitä, että joku ihailee. Jos oikein haluat pelata, osoita ensin kiinnostuksesi isosti, sitten viilennä tilanne joksikin aikaa ja kehuskele hänen kuullen vaikka jotain muita naisia kuitenkin samalla jotain pientä silmäpeliä tuohon ystävääsi pitäen. Tässä vaiheessa nainen on ensin jäänyt suhun koukkuun ja sitten yhtäkkiä huomaa kaipaavansa sua ja sun huomiota, kun et sitä enää hänelle samalla intensiteetillä suo. Tadaa, hän tajuaa olevansa suhun ihastunut ja haluaa valloittaa sut. Sitten kaikki kortit onkin sun käsissä. Näin ne tosipelurit toimii ja naiset lakoaa. :)
[/quote]
Tuo sama pätee myös miehiin. Osoitan kiinnostusta ja olen ihana, ja mies on yliolkainen. Sitten päätän, että anti olla, ja johan ollaan kimpussa.