Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?

Vierailija
31.07.2014 |

Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy. 

Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti. 

Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella? 

En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä. 

Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms? 

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen heiluttaa korvia silloin ku sitä panettaa.

Vierailija
82/119 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei puhuta mistään tutusta kumppanista, niin silmät on eka vihje, mistä voi kaukaakin nähdä potentiaalin. Sitten jos pääsee lähelle ja toinen on märkä ja myötämielinen, niin hengitys ja tietty tuoksu.

Mutta nämä pätee vain, jos olet itse se halun kohde. Ulkopuolisena jos tulee "ylimääräisenä" tilanteeseen, niin katsekontaktia vältetään, vaikka kohde olisikin kiihottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain vaistoaa. Kertaakaan en ole erehtynyt. Ikävä kyllä aina ei ole päädytty panemaan, vaikka halu on ollut molemmilla äärimmäinen. Ehkä vielä?

Vierailija
84/119 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hermostunut silloin kun panettaa ja mielessä pyörii vain penismetsiä

PENISMETSÄ?!

Vierailija
85/119 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on opittua roolimallia ja mikä osa biologiaa, mutta useimmiten nainen haluaa tulla vietellyksi. Tästä on esimerkkiä eläinmaailmastakin. Aktiivisuus ja aloitteellisuus seksissä liittyy lisäksi testosteronitasoon naisillakin.

Vierailija
86/119 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä. Ja feronomeista vai mitä ne on. Seksuaalisesta jännitteestä. Molempien tekee aivan suunnattomasti mieli...

Olen nähnyt sen panetuksen naisen silmissä ja tuntenut tietenkin omissa housuissa ja oli kauheaa kärsimystä kun ei päästy panemaan silloin eikä vieläkään.

Vierailija
87/119 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on opittua roolimallia ja mikä osa biologiaa, mutta useimmiten nainen haluaa tulla vietellyksi. Tästä on esimerkkiä eläinmaailmastakin. Aktiivisuus ja aloitteellisuus seksissä liittyy lisäksi testosteronitasoon naisillakin.

Tietenkin. Pitkän kaavan mukaan niin ettei kumpikaan voi enää hillitä itseään.

Tosin joskus siihen riittää yksi pitkä syvä katse ja oon valmiina. Enemmän kuin valmiina.

Vierailija
88/119 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen vaistoaa. Sitten vaan parrua armottomasti sisään ja nainen voihkii nautinnosta.

Vierailija
89/119 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko vielä hoodeilla? Miten tilanne eteni? En oo jaksanut lukea koko ketjua mutta pääsitkö pukille? Ootteko kimpassa?

Vierailija
90/119 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän naisten pikku huomaamattomista eleistä ja äänenpainoista milloin naisella on tulossa ovulaatio eli on alukas juuri siihen aikaan vaikka ei tiedosta itse sitä,

hommaa kun vähän ruokkii ja kiusottelee niin usein naisen suusta pääsee että miten minä tällälailla, enhn min yleensä lähde kenenkään mukaan minä kassit ythjinä en jaksa kertoa miksi sain siltä

Vierailija
91/119 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vain vaistoaa. Kertaakaan en ole erehtynyt. Ikävä kyllä aina ei ole päädytty panemaan, vaikka halu on ollut molemmilla äärimmäinen. Ehkä vielä?

Usein kyllä käy niin ettei millään vaistoa tai tiedä millä mielellä nainen on

Vierailija
92/119 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois olla avoimempia tai kertoa mistä mies sen huomaa mikäli odottaa ja haluaa että huomaa

Vierailija
93/119 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan kysyisi?

Tuskin on mitään yleismaailmallista merkkiä, että nyt tuota naista panettaa. Monessa tilanteessa, esim töissä sen joutuu salaamankin.

Minun mieheni ei tarvitse arvuutella. Olen aina halukas ja hän tietää sen. Kuumenen kosketuksesta tai pelkästä katseesta.

Vierailija
94/119 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta tai katsekontaktin välttelystä.

Vierailija
95/119 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mistä sen voi tietää kun tuttu nainen esim istuu sohvalle viereen niin eihän se sitä tarkoita että se heti seksiä haluaisin mutta voi myös haluta... Naiset on niin vaikealukuisia. Viimeksi kun lähestyin ja koskettelin naista kädestä ja olkapäästä ja myös käsi reidellä ba käväisi vähän sisäreidelläkin niin nainen ei reagoinut oikein mitenkään joten lopetin. Tuossa tilanteessa olis ihan mukava että se nainen lähtis mukaan hommaan ja suuteluun jos sillä kiinnostaa koska osa lähtee selkeästi mutta osasta ei ota selvää ei sitten millään. Toisaalta jos ei olisi halunnut että kosken niin olisi sanonut ei?? Kertokaapa mistä sen voi tietää kun ei todellakaan halua asiaa tökerösti kysyä ja se kuulostaa tyhmältä

Vierailija
96/119 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYKÄÄ!

Se ei ole tökeröä, noloa, tai pilaa tunnelmaa. Mistään sitä ei voi 100% päätellä, joten miksi et mielummin kysyisi vaan otat ennemmin sen riskin että nainen kokee tilanteen epämukavana tai loukkaavana? Se tuskin on tarkoituksenmukaista.

Vierailija
97/119 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hankala huomata kyllä naisesta ja joutuu mielessä arpomaan että mitä ihmettä se nyt miettii

Vierailija
98/119 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä... ? No jos kysyt naiselta kesken hyvän hetken että panettaako tai haluatko nussia niin varma että menee ne viimisetkin halut :DDD. Sitten tuo yks tilanne minkä joku kertoi niin sekin ois kuivunu kasaan ilman miehen alotetta. Mikä ihme siinä alotteessa on niin vaikeaa joillaki?? Logiikka loistava ettei itse uskalla mitään mut toisen pitää uskaltaa ja olla sitä ja tätä. Mies on myös helpompi biologisesti. Onneks on muitaki naisia kuin näitä hissukoita jotka tykkää pelata arvaa mikä arvoitus pelejä

Vierailija
99/119 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeksi teette asiat. Voi kai sitä kysyä toisinkin... tosin mulle toimii ihan noilla sanoilla.

No tuleeko nainen viereen sohvalle? Lähelle? Kainaloon? Koskettaa sun kättä, käsivartta, reittä? Mitä jos laitat kättä harteille? Alatte suutelemaan. Eiköhän se selviä.

Mä kerron itse kun haluan. Aina ei saa, tai ainakaan juuri silloin.

Vierailija
100/119 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen koskettelee hiuksiaan, kaulaansa jne. Kyllä sen vaistoaa. Suurentuneet pupillit ja nopea syke. Itsellä on myös nolo tapa tiedostamatta esimerkiksi sormilla vedellä ylös ja alas juomalasia (kuin se olisi kulli)...

Luulen, että se seksuaalinen vetovoima on todellista. Go for it! 

Usein on niin ettei vaistoa ja saa selvää merkkiä millään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme