Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?

Vierailija
31.07.2014 |

Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy. 

Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti. 

Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella? 

En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä. 

Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms? 

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:27"]

Koskettelen mun avoimia pitkiä hiuksia varmaan sata kertaa päivässä, vedän ne kaulan toiselle puolelle samalla kaulaa ja niskaa kevyesti hieraisten, sivelen huuliani kun mietin jotain ja jutellessani ihmisen kanssa useinkin hipaisu ohimennen toisen käsivartta tms. Kaikki tämä vailla mitään seksuaalista tai kiinnostusta ylipäätään. Toisaalta tulen näistä tekemisistäni erittäin tietoiseksi silloin, jos kiinnostusta on ilmassa... Ja teen niitä silloin tietoisesti. Tilanteen tunnelma ja vire on vain ihan eri silloin. Silloin en enää tee mitään vihjaavaa huomaamattani vaan täysin tietoisesti.[/quote]Jos teet samat hiusten sivelyt yms täysin "automaattisesti" mutta myös tietoisesti niin voiko sitä eroa huomata jos ei tunen sinua?

Vierailija
42/119 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan , kun tapasin työasioissa erään ikäiseni ( keski-ikäisen) varatun naisen ensi kerran vuosia sitten. Jostakin syystä hänestä huokui minulle heti ensi kohtaamisella ihana eroottisuus ja halukkuus. Sitä voisi sanoa "auraksi", mutta sitä ei pysty selittämään. Hän on vaalea , sopivan muodokas ja kauniskin. Tiesin heti, että haluan häntä tosi paljon ja että hän on kiihkeä. Katsoimme usein toisiamme vähän pidempään, aloimme vihjailla jne..Kun sitten vuosien jälkeen pääsimme lopulta sänkyyn ( pitkä välimatka), oli se mahtavaa saada hänet ja nautimme aivan ihanaa kiihkoa ja seksiä. Valitettavasti etäisyys estää tapaamiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkan seksin takia ei hyvaa kaverisuhdetta kannata lahtea pilaamaan - paluu takaisin siihen samaan hyvaan kaveruuteen on jokseenkin mahdoton seksiseikkailujen jalkeen. Mutta jos olet kiinnostunut katsomaan, josko siita voisi tulla ihan oikea parisuhde niin mika ettei, kerro hanelle! Hyvan parisuhteen salaisuus on, etta se oma rakas on juurikin myos paras ystava. Ja etta kemiat pelaa, myos seksin suhteen. Onnea!

Vierailija
44/119 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois kyllä opetella itse näyttämään paremmin sitä vihreää valoa sen sijaan että vinkuu ja valittaa miksei miehet tee sitä ja tätä

Vierailija
45/119 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:20"]Miehet eivät vastaa näihin kysymyksiin kun eivät itsekään tiedä.[/quote]

Tuossa voi olla vinha perä. Naiset ovat niin yksilöitä. Miesten kyky lukea naisia vaihtelee kanssa valtavasti. Varmuutta ei saa kun kysymällä.

Vierailija
46/119 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:29"]

Kyllä mua ainakin panettaa koko ajan sellaisen miehen seurassa, kenestä oon kiinnostunut. Kyllä ne miehet on aina tajunnut ja sänkyyn on päädytty vaikka en mitään ihmeellisempia signaaleja annakaan.

-Nainen 22v

[/quote]

Ne naiset jotka ovat olleet panohaluisia, joko he kysyvät suoraan tai hieroo reittä ja etumusta vaikka nyt tanssiessa. M42

Vierailija
47/119 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaistoaa.

Vierailija
48/119 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin huomaan tuijottavani miestä pitkään tai usein. Koko ajan tekee mieli katsoa. Saattaisin silti mennä puihin nopeasta ehdotuksesta, ja jopa torjua miehen (jos en usko, että voisin häntä kiinnostaa, eli pelkäisin, että mies minut koettuaan pitemmissä toimissa pettyy). Eli mun kanssa pitää edetä varovasti. Tai sitten toisaalta ottaa panomiehen elkein koko riski itselle ja just vitsailla tyyliin "panettaako", jolloin voin vitsillä vastata, että panettaa! Ja jos mies sitten suutelee niin okei... :) Mutta jos vitsillä heittää, pitää tietää, milloin vastaus ei ole pelkkä vitsi... (Jos siis se kysymyskään ei ole)

Hitaasti etenemisessä vois toimia ne klassikot eli päästä jollain varjolla koskettamaan, esim. hierominen tms. Toisaalta voi olla, että siinäkin toisella vaan pokkansa pitää pimpeli pom, eli varmin tapa on kyllä tunnustaa tunteensa ja katsoa mitä tapahtuu. 

Vierailija
49/119 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:01"]

Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy. 

Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti. 

Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella? 

En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä. 

Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms? 

[/quote]

Omasta kokemuksesta voin sanoa että se alkaa melkein aina flirtillä. Kun olin aikoinaan keikkahommissa pois kotoa niin kyllä niitä panoja olisi ollut, en halua kehua itseäni, mutta olin ja olen vielä hyvin säilynyt yksilö. En vaan voi pettää ihanaa vaimoaniM50+.

Vierailija
50/119 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että nainen ei ole ollenkaan ihastunut ja kokemus on yksipuolinen. Kun olin nuori, siten kävi itselleni kaksi kertaa. Valitettavasti ystävyys katkesi molempiin miehiin, mutta kehotan silti tekemään aloitteen ja pyytämään treffeille, koska onhan siinä silti onnistumisen mahdollisuus ja noinkaan ei voi enää kauan jatkaa.

Kolmas mies taas silloin nuorena osoittautui suureksi rakkaudekseni. Olimme myös ystäviä ensin, hän oli ihastunut ja minä en tiennyt olevani. Yhtäkkiä se paljastui itsellenikin ja se oli menoa sitten. Se mies ei tosin tehnyt aloitetta vaan tajusin tunteeni kerran ihan yhtäkkiä, ikäänkuin tyhjästä. Sitten kerran kosteassa illanvietossa tapahtumat "etenivät". ELi tämäkin skenaario on täysin mahdollinen.

Mitään merkkejä ei ole, josta voisi päätellä naisen kiinnostusta, ainakin osa meistä pystyy peittämään tunteensa niin taitavasti että ainakaan minusta ei voi huomata mitään. Eli ainoastaan tekemällä oikean aloitteen treffeille voi saada tilanteen selville. Onnea matkaan!

Vierailija
51/119 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:19"]

Nainen alkaa hinkata itseään esim. baaritiskiä vasten lasittunut katse silmissään ja hivelee rintojaan. 

No mitäs luulet? Suurin osa meistä peittää sen hyvin. SINUN pitää tehdä aloite. 

[/quote]

Tämä kommenttisi ei auttanut apta pätkääkään?

Vierailija
52/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen mutta Luostolla monotansseisa tuntuu, että kaikkia siellä olevia naisia panettaa. Tai voi olla että muuten vaan olen aina saanut.

Vierailija
53/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin erääseen ukkomieheen kun vaikutti että meidän välillä oli flirttiä ja olikin. Siinä sitten kävi niin että jähmetyin tunteistani niin että olin jotenkin ihan lukossa. Minä sanavalmis sosiaalinen nainen. Eli minä ainakin tulin hyvin epävarmaksi hänen seurassaan koska pelkäsin tekeväni itseni typeräksi jos hän ei olisikaan yhtään kiinnostunut. Eli monimutkaisia olemme me naiset. Näen hänet taas jonkin ajan kuluttua. Ehkä sitten tai sitten ei. Pitäisi vaan kysyä suoraan mitä haluaisi tietää. Jos vastaus ei ole itsellä mieluinen niin so what. Yrittää sitten vain jatkaa eteenpäin ja unohtaa. Ei kai siinä muu auta.
MISTÄ SITTEN TIETÄÄ et mies haluaa sänkyyn jos ensin flirttailee ja sitten jotenkin "viilenee"? On tämä niin vaikeeta...

Vierailija
54/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vastaa näihin kysymyksiin kun eivät itsekään tiedä.

Vierailija
55/119 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee sun mukaan naiskenteleen jos pyydät siitä tietää!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
56/119 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vain vaistoaa.

Vierailija
57/119 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen puristelee reidestä ja sanoo ettei olo saanut kyrpää aikoihin, niin mitähän se meinaa? Olisko panetusta mene ja tiedä...

Vierailija
58/119 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisia panettaa. Siitä vaan suoraan asiaan kyselemättä, housut pois ja hame ylös, näin minä toimin. Sitten jälkeen voi kysyä, vieläkö panettaa. Miehen pitää toimia ei kysellä turhia. Olet varmaan kuullutkin, että panomies ei turhia kysele vaan meisseliä mekkoon. Nynnyjen kanssa ei naiset viihdy kauan, koska miehiäkin on.  

Vierailija
59/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsu mukaan ja eikuin panemaan poikaa

Vierailija
60/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ihmetellä ja spekuloida millään hiusten hiplailuilla ja lasittuneilla katseilla - kuka noista nyt ottaa selvää. Haloo, se on sun frendi, juttele sille asiasta! Menkää vaikka bisselle ja sitten vaan ihan suoraan kerrot mitä ajattelet. Miten asioista pitää tehdä niin vaikeita, ja harrastaa jotain ihme arvailua tai pelailua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi