Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?

Vierailija
31.07.2014 |

Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy. 

Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti. 

Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella? 

En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä. 

Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms? 

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei semmosta tapahdu että nainen haluaisi tai vielä kertoisi siitä jotenkin. Saduissa korkeintaan.

Vierailija
62/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kosteat silmät kun ovat halukkaalla tuulella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu märkänä, tämän tosin huomaa vasta itse aktissa

Vierailija
64/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kertonut.

Sen puoleen "kemiaa" voi olla vain yksipuoleistakin. Surullista mutta totta.

N

Vierailija
65/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve pillu kastelee housutkin kiihottuessaan. Ei muuta kun kättä haaroväliin ja kokeilemaan. Unohtakaa metoo hömpötys.

Vierailija
66/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät että voinko hieroa sun jalkojasi, ovat varmaan kipeät. Sitten siinä kun hierot paljaita varpaita niin otat leikkisästi ison varpaan suuhusi niin kohta huomaat naisen ilmeestä mitä seuraavaksi voisit imeä...

Vierailija
67/119 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä. Vaimolla valtavat pupillit kun himoitsee mua kunnolla.

Vierailija
68/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisella naisella on tietyt eleet, jotka paljastavat kullintarpeen. Panomiehet oivaltavat ne vaistomaisesti.

Kullia kaipaava neito yleensä keimailee potentiaalisen seksipartneria läsnäollessa. Kävely muuttuu siten, että perse työntyy hieman taakse ja alkaa keinumaan sulosti puolelta toiselle. Rinnatkin saattavat pyrkiä hieman tyrkylle.

Kasvoissa kiima näkyy kosteana katseena. Sormi saattaa eksyä suuhun imettäväksi. Kovassa kiimassa neito voi suorastaan jyrsiä malttamattomana kynsiään.

Istuva nainen saattaa vätkytellä jalkojaan tiedostamattaan yhteen ja erilleen katseen ollessa hieman kuumeinen. Poskille voi pyrkiä myös lievä puna ja hengitys saattaa muuttua hieman läähätyäväksi seksikkään uroksen lähellä.

Vierailija
69/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve pillu kastelee housutkin kiihottuessaan. Ei muuta kun kättä haaroväliin ja kokeilemaan. Unohtakaa metoo hömpötys.

Olet näköjään välttynyt uutiselta, että naisella kostuminen ja kiihottuneisuus ovat vain 10% yhteydessä toisiinsa. Miehillä erektio ja kiihottuneisuus 50%.

Ap, suosittelen ottamaan ihastuksen puheeksi suoraan.

Vierailija
70/119 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up mistä tietää että naista panettaa?

Vierailija
71/119 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up mistä tietää että naista panettaa?

Sen vain vaistoaa. Äänestä, silmistä, katseesta, katseen välttelystä...ja jokin kemia siinä on, eroottinen värähtely joka saa ainakin mulla aikaan housujen käymisen aika ahtaiksi. Alkaa seurassa seisottaa.

Nykyisen naisen halun näki juuri silmistä, siitä miten hän katsoi käsiäni ja miten sanoi nimeni, jotenkin matalasti ja kehräävällä äänellä. Myöhemmin kertoi, että oli himoinnut mua ensisilmäyksellä, ja mun käsien katselu oli tehnyt sen lopputyön. Hän sanoi, ettei voinut olla kuvittelematta mitä ne kädet olis voineet tehdä hänelle - ja tekivätkin mutta mun oli tehtävä aloite. Oltiin kyllä yhtä pahassa panetuksessa silloin jo molemmat. Naitiin pubin vessassa mahdollisimman hiljaa kun olin viimein kehdannut pyytää bisselle. No ei hän voinut olla voihkaisematta kun viimein sai mut sisälleen ja kehumatta sanon, että täytin joka sopukan ja puristi mua niin uskomattomasti. Yleensä kestän paljon pitempään. Tai kestin, hänen puristuksessa yleensä en.

Kyllä sen panetuksen näkee etenkin jos itellä samat himot. Kannattaa käydä toimeen ettei pääse karkuun. Oli se eka pano jo niin ihana, vaikka kestettiin molemmat vain pari työntöä ennen kuin tultiin. Edelleenkin silmistä näkee milloin olis tarve mun kullia, vaikka julkisella paikalla (ei siis naitais siellä, vaikka kerran Prismassa oli lähellä).

Learn to read the signs. Naisella ei stondista tule mutta on se aika ilmeistä milloin himottaa. Ja IHAN YHTÄ PALJON kuin meitä miehiäkin.

Jos oot niin puusilmä ettet näe, kysy vaikka bisselle ja kun reidet sit koskettaa toisiaan niin... kyllä se veri pakkautuu minne pakkautuu. Mahdoton peitellä. Muutenkin pitkä hellä kosketus.

Vierailija
72/119 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tuntee jos ei ole ihan joku jääkuningatar. Mene lähelle ja vetovoima toimii. Ties vaikka naisitte siinä, voi olla vaikea pidättäytyä. Kun ne katseet kohtaa... kohta kohtaa muutkin kehon osat.

Kokemusta on

Vierailija
73/119 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle neuvoksi, että kerrot mitkä fiilikset. Etä sä pysty tuota kuitenkaan kauan peittelemään. Jos ei muuten, niin kaamee teltta housuissa kun halaatte tai ootte lähekkäin. Puhumattakaan tosta seksuaalisesta turhautumisesta. Pilaa teidän kaveruuden, niin tai näin.

Vierailija
74/119 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimo ihan suoraan sen ilmoittaa, että panettaa tai tulee ja kourii jalkovälistä.

Vierailija
75/119 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoiko penis helposti, kun mies katsoo naista josta välittää?

Vierailija
76/119 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä vaimo ihan suoraan sen ilmoittaa, että panettaa tai tulee ja kourii jalkovälistä.

Mulla vituttaa suunnattomasti se että suurin osa naisista mitä ollu on just sellasia kysymysmerkkejä ettei osaa näyttää jos panettaa tai tehdä aloitetta vaikka siitä itse vihjeen vielä antaisi että ois kivaa jos toinen tekis kans. Sitten pitää vaan itse tehdä ja hetken päästä huomaakin kuinka kiihottunut toinen on jabkuinka paljon haluaa linua mutta ketuttaa se että miksei sitä voi kunnolla näyttää itse miehelle. Nykyisen naisytävän lisäksi on ollut vain ehkä kaksi sellaista naista ollut ketä tapaillut ketkä juuri käyneet kiinni sohvalla kesken kaiken etumukseen tai hypänneet syliin ja tämä kiihottaa pirusti ja saa tolaltaan joten aina nainen joka uskaltaa näyttää ja tehdä saa isot pisteet minulta :)). Hissukat ja kysymysmerkit miinusta.

Vierailija
77/119 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hermostunut silloin kun panettaa ja mielessä pyörii vain penismetsiä

Vierailija
78/119 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/119 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma se katse "kuin läski kattoo jäätelöä" ja ainakin kiehnään miehen ympärillä.

Vierailija
80/119 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rouva katsoo silmiin aika pitkään, jaaha rouvalla on jotain mielessä🙊, alkaa hyväillä käsin, lopuksi tulee maataretkottamman mun päälle ja hukuttaa suukkosateeseen.

Ei jää epäselväksi mitä hän haluaa.

Tuntuu mahtavalle se tunne kun kumppani oikeasti haluaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi