Mistä tietää, että naista panettaa? / on seksuaalisesti kiinnostunut?
Anteeksi nyt suora kysymys, mutta ajattelin, että täältähän se vastaus löytyy.
Tilanne on sellainen, että olen ollut ystäviä erään naisen kanssa jo vuosia. Vanhoja opiskelukavereita. Olemme käyneet välillä isommalla, välillä pienemmällä porukalla ulkona viihteellä, ja viime aikoina olen alkanut nähdä ystäväni eri silmin. Toisin sanoen olen tosi ihastunut häneen. En saa silmiäni irti.
Musta on myös alkanut tuntua, että nainenkin on ihastunut minuun, mutta en tiedä onko se toiveajattelua. Ainakin hän katsoo kauan silmiin, hipaisee välillä käsivarteen jutellessaan (tuntuu kuin sähkövirta menisi lävitse), ja aivan selvästi tunnen seksuaalista vetovoimaa välillämme. Voiko sen kuvitella?
En haluaisi mennä rikkomaan ystävyyttä, mutta suoraan sanoen MINUA panettaa nykyään armottomasti aina hänen lähellään ja se alkaa käydä turhauttavaksi. Vaikka kuinka yritän suhtautua häneen vain kaverina, ei se enää onnistu, ja tuskin pystyn pitämään käpäliäni irti hänestä.
Toinen asia onkin se, miten tavallista on, että vuosien tuntemisen jälkeen yhtäkkiä herää näin voimakkaita tunteita. Kaveruus taitaa olla taputeltu, mutta olisko mitään vinkkejä, mistä huomaan onko nainenkin himokas. Kosketteleeko hän esim. kaulaansa, kasvojaan, tms?
Kommentit (119)
Mitäs jos kerrot hänelle? ei hän voi muuten tietää.394
Yleensä ainakin nuoria miehiä pitää pikkuisen avittaa.
Pieni huokailu korvaan ja lantio lantioon tanssissa. Yleensä miehen käsi valahtaa pikkareita nypläämään.
Ei siinä ihmeitä tarvi.
Muista kysyä tykkääkö peppu seksistä, että ei myöhemmin kaduta
Helppo homma. Kokeile tanssiessasi kädelläsi naisen alkkareita. Jos on kosteat, on kiinnostunut sinusta. Pettämätön konsti.
Jos on kalun ympärillä sormet tai jommat kummat huulet niin mahdollisesti on kiinnostunut.
pipari ja pepanderi sykkii niiden istuessa sylissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hermostunut silloin kun panettaa ja mielessä pyörii vain penismetsiä
PENISMETSÄ?!
Oiskohan tää! Politiikan naisten märkä unelma!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tupolevin_veljekset#/media/Tiedosto:Kikke…
up kertokaa lisää noista tilanteista kun olette olleet jonkun remppamiehen yllättävän miehen seurassa kauheassa kiimassa. Noissa tilanteissa kun olisi se ajatusten lukemisen taito niin osaisi heti auttaa puutteeseen. Puutteessa olevat vanhemmat kotirouvat on usein ihanan kiimaisia varsinkin +40 vuotiaat
m31
Nainen useimmiten avaa haaransa ja hieroo klitoristaan voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä. Niin helppoa. "Panettaako?" Jos kavereita olette, niin siitä vaan. Ei tartte sitten arvailla.
pitää olla kyllä tietynlaiset häröt kaverivälit ennestään tai sitten on kaverisuhde mennyttä kun tuollaisen heittää ääneen
p illusta valuu limaa ja nainen voihkii
Varmaan siitä nainen koskettelee ja puhuu tuhmia. En tiedä olen neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä. Niin helppoa. "Panettaako?" Jos kavereita olette, niin siitä vaan. Ei tartte sitten arvailla.
pitää olla kyllä tietynlaiset häröt kaverivälit ennestään tai sitten on kaverisuhde mennyttä kun tuollaisen heittää ääneen
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma. Kokeile tanssiessasi kädelläsi naisen alkkareita. Jos on kosteat, on kiinnostunut sinusta. Pettämätön konsti.
Pettämätön konsti saada turpaan tai ainakin avokämmenestä...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ainakin nuoria miehiä pitää pikkuisen avittaa.
Pieni huokailu korvaan ja lantio lantioon tanssissa. Yleensä miehen käsi valahtaa pikkareita nypläämään.
Ei siinä ihmeitä tarvi.
Täällä mahtaa sitten olla todella ujoja naisia vain kun ei juuri uskalla tanssiessakaan kiinni tulla. Myös suihinotto pyytämättä on todella harvinaisuus vaikka se on aina kuumempi suikkari kun sen saa pyytämättä. Parisuhteessa kyllä mutta ei onnistu tapailuvaiheessa
Mä hipeltelen itseäni ja tuijotan miehiä ilman vähäisintäkään aikomusta mennä flirttiä pidemmälle. Olen intersektionaalinen feministi ja tiedostan miesten sortamiseen tähtäävän alistavan suhtautumisen meihin naisiin. Sitten vielä on sekin, että vaikka olen kaunis niin I like girls.
Vierailija kirjoitti:
Mä hipeltelen itseäni ja tuijotan miehiä ilman vähäisintäkään aikomusta mennä flirttiä pidemmälle. Olen intersektionaalinen feministi ja tiedostan miesten sortamiseen tähtäävän alistavan suhtautumisen meihin naisiin. Sitten vielä on sekin, että vaikka olen kaunis niin I like girls.
Näitä nähtiin jo nuorena discoissa ja opittiin kiertämään kaukaan. Piti oikein hakea vaimoke tanssilavalta, kun ns maalaiset naiset oli reilumpia, lähempänä luontoa ja enemmän kalun perään.
Vierailija kirjoitti:
Saatte feministit hinkata toisianne jos sekään sujuu ilman typeriä mielenosoituksia. Onneksi löytyy täysipäisiäkin naisia, joille maistuu tervehenkinen seksi.
Kuinka kysyä naiselta vosiko hän antaa mahdollisuuden jos ollaan oltu yjdessä joskus ja olen eka joka meni hänen sisään kun nuolin häntä ollessamme pari ylä-aste ikäisenä. Nyt kun ollaan sinkkuja niin en osaa ilmaista kuinka paljon häntä haluan. Olen siis kiinnostunut myyös muustaki kuin yhdynnästä. Rakastan häntä.. siis jos joku osaa vinkata miten toisin tunteeni esille, lopetin huumeet myäs saadakseni hänet. Olisin kiitollinen jos saisin apua saadakseni hänet, teen mitä vain saattaakseni meidät yhteen <3