Pakarat paljastavat shortsit
ovat mielestäni jotenkin nolon näköiset. Eilen näin kaupassa nuorella naisella todella lyhyet shortsit. Siinä sitten melkoisen velton näköiset pakarat löllyi lahkeista, kun käveli. Kannattaisi kotona katsoa peilistä, mille näyttää takaapäin tuollaiset jalassa. Etupuoleltahan näyttää ihan erilaiselta.
Kommentit (48)
Just eilen jossain (suomalaisessa) blogissa oli kuva tällaisesta pakarashortseilijasta. Meinasin tulla linkkaamaan sen av:lle, mutta hitto, nyt en enää muista mikä blogi se oli.
Länttäperseille sekä huonosti pukeutujille pitäisi antaa sakko sekä näille kivoille shortseijoille antaaa kaikenlaisia erivapauksia. Mm. voisivat matkustaa ilmaiseksi bussissa sekä raitsikoissa. Ovat ne niin ilo silmälle ja piristävät mieltä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:19"]
Tämä keskustelu pitäis linkittää kaikille niitä shortseja pitävälle teinitytölle. Ehkä ne ymmärtäis, että niitä todellakin katsotaan kadulla ja ne katselijat ovat aika pitkälti vanhoja miehiä. Jos olisin teinityttö niin kyllä ajatus siitä, että joku +50v mies katselee himoissaa minun persettä, sais minut jättämään ne shortsit kaapin pohjalle.
hyi.
[/quote]
Pikkupilluthan oikein kerjäävät meidän miesten katseita sortseissaan. Ja kyllä katsotaan jos näköpiiriin osuu.
On se kumma, kun ei enää osata peittää intiimialueitakaan kaupungilla. Koskahan tulee muotiin kävellä pillu paljaana?
Niin, on se hämmentävää, jos puolet ihmisen perseestä näkyy tuolla ihmisten ilmoilla kulkiessa kaduilla. Kulttuurissamme kun on ollut tapana peittää edes jollain vaatteella mm. tuo intiimi osa kehosta. Minusta olisi toisaalta hyvin mielenkiintoista tehdä näin keski-ikää lähestyvänä naisena pikku testi, ja laittaa päälleni semmoset ja lähteä naama peruslukemilla asioille (ensin pitäisi käydä ostamassa semmoset, missähän lutka-kaupassa niitä on saatavilla. Onkohan strippareille työasuja myyviä liikkeitä.). Voi tosin olla, että pitäisi käydä myös naamarikaupassa ennen sitä, koska voin kuvitella liiankin monta tilannetta, joissa olo menisi liikaa sekavan hämmennyksen puolelle... molemmin puolin.
On kyllä ahdasmielistä porukkaa täällä!! Parasta A-luokkaa olevat naiset pukeutuvat minishortseihin ja lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin! Kaikki miehet haaveilevat tällaisista, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään mitään sanomattomaan harmaaseen massaan :(
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:14"]On kyllä ahdasmielistä porukkaa täällä!! Parasta A-luokkaa olevat naiset pukeutuvat minishortseihin ja lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin! Kaikki miehet haaveilevat tällaisista, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään mitään sanomattomaan harmaaseen massaan :(
[/quote]
No voi herranjestas :D Olen minäkin tummaksi treenannut koko kroppani, mutta sen verran on kuitenkin järkeä päässä, että tajuan kuinka ihmisten ilmoille on soveliasta pukeutua.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:14"]On kyllä ahdasmielistä porukkaa täällä!! Parasta A-luokkaa olevat naiset pukeutuvat minishortseihin ja lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin! Kaikki miehet haaveilevat tällaisista, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään mitään sanomattomaan harmaaseen massaan :(
[/quote]
No voi herranjestas :D Olen minäkin tummaksi treenannut koko kroppani, mutta sen verran on kuitenkin järkeä päässä, että tajuan kuinka ihmisten ilmoille on soveliasta pukeutua.
[/quote]
Timmiksi* :D
Juuri näin kuten edellinen kirjoittaja tuumaa!!!!
Teininä sitä ei oikein osannut ajatella sitä paljastelupuolta, ajatteli vain että kai tää on ihan normaalia kerta näitä myydään ja muutkin käyttää. Oli noloa jos ei tuntenut oloaan itsevarmaksi puolialastomana. Olisipa äiti puuttunut, niin ei olisi tarvinnut vanhempien naisten lutkitella ja vanhempien miesten pikkupillutella.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:19"]
Tämä keskustelu pitäis linkittää kaikille niitä shortseja pitävälle teinitytölle. Ehkä ne ymmärtäis, että niitä todellakin katsotaan kadulla ja ne katselijat ovat aika pitkälti vanhoja miehiä. Jos olisin teinityttö niin kyllä ajatus siitä, että joku +50v mies katselee himoissaa minun persettä, sais minut jättämään ne shortsit kaapin pohjalle.
hyi.
[/quote]
Pikkupilluthan oikein kerjäävät meidän miesten katseita sortseissaan. Ja kyllä katsotaan jos näköpiiriin osuu.
[/quote]
Ja tiedät tämän koska olet pikkupillu...?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:14"]On kyllä ahdasmielistä porukkaa täällä!! Parasta A-luokkaa olevat naiset pukeutuvat minishortseihin ja lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin! Kaikki miehet haaveilevat tällaisista, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään mitään sanomattomaan harmaaseen massaan :(
[/quote]
[/quote]
Timmiksi* :D
[/quote]
Uusi trendi: tummaksi treenattu kroppa :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:39"]Yleensä ne sopivatkin lähinnä hyväkroppaisille teinitytöille.
[/quote]
En nyt sanois niiden sopivan edes heille. Itse olen ahkerasti kyykännyt kohta kaksi vuotta ja se näkyy pepussa, mutten silti ikinä laittaisi pakarashortseja. Ne nyt yksinkertaisesti vain ovat mauttomat.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:19"]
hyi.
[/quote]
[/quote]
Tai sit tuolla ulkona sattuu olemaan hieman kuuma lähes 30'c helteessä farkuissa
farkuissa. Multa perään tuijottavat miehet saavat lähinnä keskaria
keskaria. Tänäänkin oon saanu näyttää sitä jo kolmelle tapaukselle, vaikka päällä polviin asti ylttävä hellemekko.
t. teini
hyi.
[/quote]
[/quote]
Tai sit tuolla ulkona sattuu olemaan hieman kuuma lähes 30'c helteessä farkuissa
keskaria. Tänäänkin oon saanu näyttää sitä jo kolmelle tapaukselle, vaikka päällä polviin asti ylttävä hellemekko.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:19"]
hyi.
[/quote]
[/quote]
t. teini
[/quote]
Ällösedille sietääkin näyttää keskaria, tosin pakarat paljastavat shortsit on silti musta pahan näköiset. Mut eipä tuolla kaupoissa juuri muuta tällä hetkellä myydä.
No, tänään näin Hakaniemessä jotain mitä en ymmärrä. Tosin olen jo 46. Bussipysäkillä seisoi nuorehko nainen päällään mustat ohuet legginssit/sukkahousut. En tiedä kummat ne olivat, mutta takapuoli näkyi kokonaan läpi ja yläosana oli narutoppi.Alushousuja ei näkynyt alla. Näky oli uskomaton, varsinkin kun kyseinen tyttö ei ollut sieltä hoikemmasta päästä.
hyi.