Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakarat paljastavat shortsit

Vierailija
31.07.2014 |

ovat mielestäni jotenkin nolon näköiset. Eilen näin kaupassa nuorella naisella todella lyhyet shortsit. Siinä sitten melkoisen velton näköiset pakarat löllyi lahkeista, kun käveli. Kannattaisi kotona katsoa peilistä, mille näyttää takaapäin tuollaiset jalassa. Etupuoleltahan näyttää ihan erilaiselta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan suoraan sanottuna oksettaa, kun näen teinityttöjä tuolla ko. shortsit päällä. Parhaita on vielä sellaiset kankaiset mikroshortsit, jotka vedetty niin ylös, että pakarat näkyy. Mä käytän sellaisia kun oon kotona :D Ei tulis mieleenkään lähteä ulos sellaiset päällä. Eikä ole kropasta kiinni, en vaan halua olla mikään esiteltävä lihakimpale. Silloin 10 v sitten, kun itse olin 15 v. ei onneksi ollut tuollaista muotia. Aikuiset miehet osaa olla oksettavia sikoja teineille joilla on vaatteet päällä, saatika sitten puolialastomille tytöille. Missä lie näidenkin nuorten vanhemmat on...

Vierailija
42/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:19"]

Tämä keskustelu pitäis linkittää kaikille niitä shortseja pitävälle teinitytölle. Ehkä ne ymmärtäis, että niitä todellakin katsotaan kadulla ja ne katselijat ovat aika pitkälti vanhoja miehiä. Jos olisin teinityttö niin kyllä ajatus siitä, että joku +50v mies katselee himoissaa minun persettä, sais minut jättämään ne shortsit kaapin pohjalle. 

hyi.

[/quote]

Nuorilla tytöillä on usein tosi huono itsetunto, ja yrittävät sitä korottaa hakemalla miesten hyväksyntää noilla persefarkuilla ym. seksikkäillä vaatteilla. Tietävät kyllä, että ukot kattovat, ja sitä haluavatkin. Kun itsetunto vuosien saatossa kehittyy ei tuolle itsensä paljastelullekaan ole enää samalla lailla tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:14"]On kyllä ahdasmielistä porukkaa täällä!! Parasta A-luokkaa olevat naiset pukeutuvat minishortseihin ja lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin! Kaikki miehet haaveilevat tällaisista, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään mitään sanomattomaan harmaaseen massaan :(

[/quote]

No voi herranjestas :D Olen minäkin tummaksi treenannut koko kroppani, mutta sen verran on kuitenkin järkeä päässä, että tajuan kuinka ihmisten ilmoille on soveliasta pukeutua.

[/quote]

Timmiksi* :D

[/quote]

Uusi trendi: tummaksi treenattu kroppa :D

[/quote]

Nyt tytöt pistetään porukalla läski tummumaan!

Vierailija
44/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eilen näin afgaanityttöjä (?), olivat pukeutuneet niin kuin tytön kuuluy. Neule, kaks huivia ja pitkä hame. Ei tarvinu hävetä ja pitivät itsensä siivoina ettei tule miehille haluja. Voivat pysyä myös kotona illat, ei tarvitse luuhata jossain ja "treenata peppua", saattavat teinitkin olla vaikka missä vaikka muka urheilemassa. En ole vielä koskaan tavannut aidosti "itseään" varten urheilevaa naista.

Vierailija
45/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakarat paljastavat shortsit kuuluvat puutarhaan ja kesämökille kuten napapaidatkin.

Vierailija
46/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:39"]Yleensä ne sopivatkin lähinnä hyväkroppaisille teinitytöille.

[/quote]

Setämiehille tämä sopii.

Vierailija
47/48 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisten ei tarvitse pukeutua liian roisisti. Mutta tämä valtaosa suomalaisten naisten pukeutumisesta on kyllä niin tylsää, että ihme ettei olla jo kuoltu sukupuuttoon! Vaikka nainen olisi kuinka timmissä kunnossa tahansa, ei sillä ole mitään merkitystä, jos aina on pukeutunut tylsästi. Seksikkäämpi on vaikka tukevahkokin nainen, joka laittaa reittä ja pakaraa esille! Kyllä esimerkiksi kuubattaret tämän hallitsee, on siinä siivua esillä ja ovat sinut itsensä kanssa ja eivät varsinkaan nälvi toisia naisia, jos cheeksit näkyy! Hävettää ihan teidän ahdasmielisten suomalaisten naisten puolesta..sori vaan!

Vierailija
48/48 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna kaupoille mikroshortseissa sukkiksilla ja tiedän, että miehillä tekee mieli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän