Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintainen, miten kestät miesten tuijotuksen?

Vierailija
31.07.2014 |

Jokainen isorintainen nainen on varmasti tottunut siihen, että miehet tuijottavat. Miten kestätte sen? Haittaako se teitä lainkaan? Millaisia ajatuksia koette, kun joku mies pysähtyy paikoillaan ja vain tuijottaa? Käytättekö kireitä paitoja ja kohottavia liivejä? Kertokaa elämästä isojen rintojen ja miesten tuijotuksen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:06"]Mulla oli imetysaikana isot rinnat, E-kuppia. Nautin siitä kun kesäaikaan lenkkeilin toppi päällä ja miehet tuijottelivat tissejäni. Myös oma mies huomasi. Ennen miestäni ei yhtään häirinnyt minun avonaiset paidat. Nyt, vaikka tissini ovat palutuneet entiselleen (ihan oikeasti, eivät yhtään roiku), miehelläni on herännyt joku ihmeen suojeluvaisto. Hän haluaisi minun pukeutuvan koko vartalon peittäviin kaapuihin. En tietenkään tottele . :)

[/quote]

Miehesi on typerys. Oikea mies nauttii, kun hänen naisensa saa kiimaisia katseita muiltakin uroksilta.

[/quote]

Juuri näin. Yritän yllyttää vaimoani esittelemään itseään muille miehille niin paljon kuin mahdollista. Mikään ei ole kiihottavampaa.

M28

Vierailija
62/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoin isot rinnat rumalla ulkonäöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:06"]Mulla oli imetysaikana isot rinnat, E-kuppia. Nautin siitä kun kesäaikaan lenkkeilin toppi päällä ja miehet tuijottelivat tissejäni. Myös oma mies huomasi. Ennen miestäni ei yhtään häirinnyt minun avonaiset paidat. Nyt, vaikka tissini ovat palutuneet entiselleen (ihan oikeasti, eivät yhtään roiku), miehelläni on herännyt joku ihmeen suojeluvaisto. Hän haluaisi minun pukeutuvan koko vartalon peittäviin kaapuihin. En tietenkään tottele . :)

[/quote]

Miehesi on typerys. Oikea mies nauttii, kun hänen naisensa saa kiimaisia katseita muiltakin uroksilta.

[/quote]

Juuri näin. Yritän yllyttää vaimoani esittelemään itseään muille miehille niin paljon kuin mahdollista. Mikään ei ole kiihottavampaa.

M28

[/quote]

Samat sanat. Valitettavan kaino tapaus vain on mutta aina joskus saan hänet paljastelemaan itseään miehille. Nam.

Vierailija
64/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:08"]

[/quote]

[/quote]

M28

[/quote]

Samat sanat. Valitettavan kaino tapaus vain on mutta aina joskus saan hänet paljastelemaan itseään miehille. Nam.

[/quote]

Kerro toki vinkkejä, miten olet onnistunut? Antaisin mitä tahansa, jos vaimoni voisi vähän vilautella esim. hameen alta yms. Enkä pahastuisi lainkaan, vaikka vieraat miehet kopeloisivatkin.

M28

Vierailija
65/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kait ruma kun mua ei katsota. 70e ja 160cm (50kg).

Vierailija
66/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on muuten mies, jos joku ihmettelee.

T. Ap

Vierailija
67/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin jonkun maatalon emännän näköistä suuririntaista naista katsotaan ihaillen. Katseita varmasti saa, mutta enemmänkin hämmästellen. Mitä niissä suurissa rinnoissa on muka ihanaa, jos kantajakin on paksu?

Enemmän varmaan sellaisia keskikokoisia, pyöreitä rintoja ihaillaan.

Vierailija
68/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:39"]No tuskin jonkun maatalon emännän näköistä suuririntaista naista katsotaan ihaillen. Katseita varmasti saa, mutta enemmänkin hämmästellen. Mitä niissä suurissa rinnoissa on muka ihanaa, jos kantajakin on paksu?

Enemmän varmaan sellaisia keskikokoisia, pyöreitä rintoja ihaillaan.

[/quote]

Uskokaa nyt, kun sanon: miehet eivät katso rintoja koskaan hämmästellen vaan siinä on aina, joka ikinen kerta, mukana seksuaalinen uteliaisuus.

Vierailija
69/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:19"]

Minä en edes huomaa, koska keskityn omaan olemiseeni. Töissä työkaverit (naiset) joskus kertovat, että jotkut miehet lopettavat puhumisen ja jäävät tuijottamaan, kun tulen kahvioon. Minulla noitten tisujen lisäksi on siunaantunut tota peppuosastoa ihan kiitettävästi, mutta minkäs sille tekee. Rintavakopaljastusvaatteita (heh) en harrasta, mutta eipä noita kotiinkaan voi jättää! Näillä mennään ja eiköhän nämä ominaisuuteni ole ihmiselämän riesoista pienimpiä.

[/quote]

Kerrot että jotkut miehet ovat lopettaneet kahvinkin kesken nähdessään varustuksesi.

Mitä jättikokoa sitten olet??

Vierailija
70/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin hyvällä itsetunnolla varustettua, että tuijottelu ei haittaa ja rinnoistani myös avoimesti voidaan puhua ja vitsailla. Ikinä en niitä korosta, mutta hankala piilottaakaan (70K). Olen myös pitkä, hoikka ja aika nätti nuori nainen, joten uskon että rinnat eivät ole aina se mitä tuijotetaan. Olen tällainen tiimalasikroppainen niin kokonaisuuteen kiinnitetään enemmän huomiota kuin pelkkiin rintoihin.

Vierailija
71/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:04"]

No en minä voi allekirjoittaa tuota tuijottelua. Vain muutaman kerran olen nähnyt miesten pidempään tuijottavan, mutta pääsääntöisesti en. Joko olen sitten ollut fiksussa seurassa, olen puolisokea tai rintani eivät ole isot (70F).

N43

[/quote]

Mistä johtuu, että Todella Suuria Rintoja ei sitten tuijoteta? Vastatkoon miehet, pelottaako ne, vai kunnioitatteko niin paljon että ette uskalla edes katsoa?

Ja tottahan se on, että enemmän silmää miellyttävät (naistenkin) sopivan kokoiset kuin valtavan suuret.

[/quote]

Kantaja vaikuttaa asiaan, todella isot tissit eivät kiinnosta jos kantajakin on lähes 200 kiloinen. 

Mikäli näin ei kuitenkaan ole, ja tissit ovat suuret eivätkä roiku polvissa torpedon muotoisina niin kyllä, ne vähän pelottaa koska seksipitoisuus 100%

Vierailija
72/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:14"]

Kompensoin isot rinnat rumalla ulkonäöllä.

[/quote]

En usko, mutta alkoi kiinnostamaan.

t. m-50

Vierailija
73/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:21"]Nuorempana se ei minua kauheasti häirinnyt, kun muutenkin oli "kivaa bilettää" ja kulkea minihameissa ja halusikin sitä huomiota.

Mutta nyt nelikymppisenä perheenäitinä se on oikeasti vaivaannuttavaa. En kaipaa miesten huomiota ollenkaan, olen saanut sitä tässä elämässä osakseni ihan liikaakin, nyt haluaisin vain uppoutua massaan. Mutta olen muutenkin melko näyttävän näköinen, epätyypillisen suomalaisen näköinen, kaunis (ainakin nuorempana) ja itsevarma. Se herättää huomiota.

Nyt inhoan näitä rintoja, olisi parempi olla pienempirintainen. Jos käytän löysiä vaatteita (telttoja), niin ne saa olla isoja että etuvarustus mahtuu niihin löysästi, ja silloin näytän valtavalta. Olen pitkä, joten näytän mammutilta niissä teltoissa. Istuvammat vaatteet taas korostavat. Mutta käytän paljon huiveja, joilla peitän muotoja.

Nyt kesähelteillä onkin sitten hankalampaa. Hyvin harva mekko istuu tälle povelle, joten aina näkyy (mielestäni) ihan liikaa. Jos ostaa isomman koon, se ei auta, koska sitten kaula-aukko roikkuu entistä avarampana. Monikerroksisia vaatetuksia en halua näillä helteillä pitää, joten mekot saavat kelvata ympäristölle. Mutta inhottaa kun on liian antavat kaula-aukot, joka rievussa. Tai sitten jos on hieman parempi kaula-aukko, rinnan alla olevat rypytykset oikein korostavat näitä muotoja.

Tahattomasti nämä nyt korostuvat, mutta en halua kaulahuiveja pitää näin kesällä, kukapa haluaisi! Enkä myöskään mitään poolokauluksia. Suokaa siis anteeksi nämä näkymät, ärsyttää itseänikin :(

[/quote]

Me miehet kiitämme silti näkymistä, vaikka sinua kuinka inhottaisi. Biologiaa, kuten edellä todettiinkin.

[/quote]

Oih, aHiHi, kuinkas ne tissit ja pakarat nyt noi tursuaakaan näistä mikrovaatteista :D

Vierailija
74/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös inhoan isohkoja tissejäni. Pukeudun aina niin, että rintoja näkyy mahdollisimman vähän. Käytän urheiluliivejä, ne litistävät hyvin sekä paitoja, joiden kaula-aukko ei vahingossakaan paljasta mitään. Olen laihdutuskuurilla sen takia, että utareet pienenisivät rasvakerroksen vähentyessä. En ole koskaan ymmärtänyt suurten tissien viehätystä.

Vierailija
75/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse rinnoistani eikä minua haittaa, jos niitä katsotaan. Kiinnitän itse tosi vähän huomiota muihin ihmisiin, joten en kyllä huomaa, jos joku kadulla vilkaisee. Keskustellessa toisen kanssa huomaan toki, että aika monen katse käy rintamuksessa, mutta mitäpä se haittaa. Katsonhan itsekin toisia ihmisiä, jos heillä on jokin erityisen näkyvä ominaisuus.

Vierailija
76/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:31"]

Jos on tosi isot rinnat ja yrittää täysin piilottaa ne, näyttää 10 kiloa painavammalta.

[/quote]

Nyt en ymmärrä, eikö se lihavammalta näyttäminen ole vaan parempi jos olet miesvihaaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä