Isorintainen, miten kestät miesten tuijotuksen?
Jokainen isorintainen nainen on varmasti tottunut siihen, että miehet tuijottavat. Miten kestätte sen? Haittaako se teitä lainkaan? Millaisia ajatuksia koette, kun joku mies pysähtyy paikoillaan ja vain tuijottaa? Käytättekö kireitä paitoja ja kohottavia liivejä? Kertokaa elämästä isojen rintojen ja miesten tuijotuksen kanssa.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:21"]Nuorempana se ei minua kauheasti häirinnyt, kun muutenkin oli "kivaa bilettää" ja kulkea minihameissa ja halusikin sitä huomiota.
Mutta nyt nelikymppisenä perheenäitinä se on oikeasti vaivaannuttavaa. En kaipaa miesten huomiota ollenkaan, olen saanut sitä tässä elämässä osakseni ihan liikaakin, nyt haluaisin vain uppoutua massaan. Mutta olen muutenkin melko näyttävän näköinen, epätyypillisen suomalaisen näköinen, kaunis (ainakin nuorempana) ja itsevarma. Se herättää huomiota.
Nyt inhoan näitä rintoja, olisi parempi olla pienempirintainen. Jos käytän löysiä vaatteita (telttoja), niin ne saa olla isoja että etuvarustus mahtuu niihin löysästi, ja silloin näytän valtavalta. Olen pitkä, joten näytän mammutilta niissä teltoissa. Istuvammat vaatteet taas korostavat. Mutta käytän paljon huiveja, joilla peitän muotoja.
Nyt kesähelteillä onkin sitten hankalampaa. Hyvin harva mekko istuu tälle povelle, joten aina näkyy (mielestäni) ihan liikaa. Jos ostaa isomman koon, se ei auta, koska sitten kaula-aukko roikkuu entistä avarampana. Monikerroksisia vaatetuksia en halua näillä helteillä pitää, joten mekot saavat kelvata ympäristölle. Mutta inhottaa kun on liian antavat kaula-aukot, joka rievussa. Tai sitten jos on hieman parempi kaula-aukko, rinnan alla olevat rypytykset oikein korostavat näitä muotoja.
Tahattomasti nämä nyt korostuvat, mutta en halua kaulahuiveja pitää näin kesällä, kukapa haluaisi! Enkä myöskään mitään poolokauluksia. Suokaa siis anteeksi nämä näkymät, ärsyttää itseänikin :(
[/quote]
Me miehet kiitämme silti näkymistä, vaikka sinua kuinka inhottaisi. Biologiaa, kuten edellä todettiinkin.
Kyllä ne naisetkin katsovat miesten etumusta. Itse käytän pyöräillessä ja lenkkeillessä vähän tiukempia housuja, ja monen monta kertaa naisen katse on kulkeutunut jalkoväliini. Mutta en minä siitä välitä. Se on lähinnä mukavaa, enimmäkseen.
37 jatkaa. Ja käytän siis maksimekkoja, ettei nyt ainakaan edes nilkka vilahda :D Riittää tämä huomio ;)
Olen siihen nuoresta asti tottunut, niin ei juurikaan häiritse. Nyt kylläkin kun olen raskaana niin on joskus kyllä ihmetyttänyt, kun itse en haluaisi tässä tilassa kokea olevani seksuaalissävytteisten ajatusten kohde. Voi kuulostaa ehkä hassulta enkä oikein itsekään tiedä miksi näin ajattelen. Mutta aika hankala näitä entisestään kasvaneita tissejä (ja mahaa) on mihinkään piilottaa jos ei ihan burkha-linjalle lähde.
Itse taas vilkuilen hyvinmuodostuneita, sileitä ja ruskettuneita sääriä naisilla näin kesäaikaan. Oi että näyttää hyvältä :)
Jos on tosi isot rinnat ja yrittää täysin piilottaa ne, näyttää 10 kiloa painavammalta.
Katsoa saa, muttei koskea. Katsomistakin ärsyttävämpää on tää kommentointi. Liikun jätkäpainotteisissa porukoissa, ja ihan perus kosteessa illanvietossa kuulen aina jotain arvostelua mun rinnoista. Milloin ne on liian esillä ja milloin arvuutellaan kokoa ja vertaillaan. Koitan aina selittää, että ei, mulla ei oo mitään tyrkkytoppia päällä, vaan mun rinnat nyt vaan sattuu olemaan sen verran isot, että ne on väkisinkin enemmän esillä normaalissa topissa. Kyllä mä olen rinnoistani huolimatta oikeutettu pukeutumaan toppiin baariin mennessäni. Koska teen sen ihan vain siksi, ettei tulisi niin saatanan kuuma, kun haalarit nyt sattuu olemaan aika kuumat itsestään ja tanssiessa hiki valuu.
Sit on nää, jotka ei yksinkertaisesti voi käydä edes normaalia keskustelua mun kanssa tuijottamatta mun rintavarustusta. Oikein huomaa, miten keskustelukumppanin katse harhailee. Huoh.
Nyt olen vielä laihtunut reippaasti ja tissit eivät ole pienentyneet ollenkaan. Odotan innolla tulevaa lukuvuotta.
70H täällä, pyrin välttämään paljastavia vaatteita, lisäksi olen aika ruma kasvoista. En ole juurikaan huomannut tuijotteluja.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.
[/quote]
Eivät ole. Kulttuureissa, joissa naiset kulkevat jatkuvasti rinnat paljaana, rinnat eivät ole minkäänlaisen kiinnostuksen kohteena. Paitsi imeväisikäisten.
Rinnat kiinnostavat vain, koska kulttuurimme on yliseksualisoitunut ne. Ja koska niitä piilotellaan.
[/quote]
Haha, epäseksuaalin femakon vastaus.
Kuule, erittäin moni nainen saa seksuaalista nautintoa siitä, kun hänen rintojaan kosketaan, hyväillään ja suudellaan. Kulttuurilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Ja siksi je kiinnostavat miehiäkin: yleensä miehet tapaavat haluta tuottaa naisille nautintoa ja arkikokemus osoittaa, että useimmat naiset saavat nautintoa rintojen koskettelusta.
[/quote]
Miehet ovat hyvin kiinnostuneita ja tuijottavat myös hyvinmuodostuneita sääriä. Vaikka sääriin hyväily ym. ei kiihota naista seksuaalisesti sen enempää kuin muunkaan ruumiinosan. Kulttuureissa (kuten islamilaiset maat) kiinnostaa mikä tahansa naisen ruumiinosa, koska koko nainen on hyperseksualisoitu ja piilotettu. Että ei miesten tuijottamisessa siitäole kyse, että mies olisi kiinnostunut naisesta vain niistä osista jotka tuottavat naisille nautintoa. Höpöhöpö.
Ps. Et sitten muuta keksinyt kuin tuon femakkokortin. Vähän väsynyttä, huoh!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.
[/quote]
Eivät ole. Kulttuureissa, joissa naiset kulkevat jatkuvasti rinnat paljaana, rinnat eivät ole minkäänlaisen kiinnostuksen kohteena. Paitsi imeväisikäisten.
Rinnat kiinnostavat vain, koska kulttuurimme on yliseksualisoitunut ne. Ja koska niitä piilotellaan.
[/quote]
Kuule, erittäin moni nainen saa seksuaalista nautintoa siitä, kun hänen rintojaan kosketaan, hyväillään ja suudellaan. Kulttuurilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Ja siksi je kiinnostavat miehiäkin: yleensä miehet tapaavat haluta tuottaa naisille nautintoa ja arkikokemus osoittaa, että useimmat naiset saavat nautintoa rintojen koskettelusta.
[/quote]
Miehet ovat hyvin kiinnostuneita ja tuijottavat myös hyvinmuodostuneita sääriä. Vaikka sääriin hyväily ym. ei kiihota naista seksuaalisesti sen enempää kuin muunkaan ruumiinosan. Kulttuureissa (kuten islamilaiset maat) kiinnostaa mikä tahansa naisen ruumiinosa, koska koko nainen on hyperseksualisoitu ja piilotettu. Että ei miesten tuijottamisessa siitäole kyse, että mies olisi kiinnostunut naisesta vain niistä osista jotka tuottavat naisille nautintoa. Höpöhöpö.
[/quote]
WHAT? No ei säärien hyväily kiihota, mutta usean muun ruumiinosan sen sijaan kyllä! Niska, kaula, rinnat, alaselkä, ja ne kaikkien ilmeisimmät. Se on ihan biologiaa, eikä sille mitään voi.
t. nainen
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Äitisi oli väsynyt, kun sinut pani alkuun.
Kuvittele ihannevaltiosi: maa jossa naiset eivät kiihota miehiä lainkaan eikä yksikään mies näe naisen vartalossa mitään kiihottavaa. Todella upea paikka.
No en minä voi allekirjoittaa tuota tuijottelua. Vain muutaman kerran olen nähnyt miesten pidempään tuijottavan, mutta pääsääntöisesti en. Joko olen sitten ollut fiksussa seurassa, olen puolisokea tai rintani eivät ole isot (70F).
N43
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vielä lisäyksenä, että kummasti ne rinnat kiinnostavat jo lapsia ja nuoriakin. Vaikka heillä ei mitään arkikokemusta ole naisten nautinnosta. Tai yleensäkään mitään kiinnostusta tuottaa naisille nautintoa.
Itsekin lapsena keräilin kaverin kanssa lehdistä kuvia, joissa oli nainen tai mies vähäpukeisena. Rinnat kiinnostivat jo silloin, vaikka en ymmärtänyt miksi. Kaikki piiloteltu, "kielletty", kiinnostaa. Jos naiset olisivat kulkeneet kesäisin rinnat paljaana (kaikki naiset ikään katsomatta), tuskin rinnat olisivat jaksaneet kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
WHAT? No ei säärien hyväily kiihota, mutta usean muun ruumiinosan sen sijaan kyllä! Niska, kaula, rinnat, alaselkä, ja ne kaikkien ilmeisimmät. Se on ihan biologiaa, eikä sille mitään voi.
t. nainen
[/quote]
Pointtina olikin, että joku väitti miesten tuijottavan rintoja vain siksi, että naisille rintojen hyväily tuottaa nautintoa. Ja miehet ovat kiinnostuneita naisen nautinnosta. Kuitenkin miehet tuijottavat myös muita naisen ruumiinosia, jotka eivät välttämättä tuota kummempaa nautintoa naiselle. Lue uudelleen niin ymmärrät.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
t. nainen
[/quote]
Pointtina olikin, että joku väitti miesten tuijottavan rintoja vain siksi, että naisille rintojen hyväily tuottaa nautintoa. Ja miehet ovat kiinnostuneita naisen nautinnosta. Kuitenkin miehet tuijottavat myös muita naisen ruumiinosia, jotka eivät välttämättä tuota kummempaa nautintoa naiselle. Lue uudelleen niin ymmärrät.
[/quote]
No en tosiaan usko, että miehet tuijottavat naisen eri ruumiinosia, koska haluavat tuottaa naiselle nautintoa, vaan koska ne ruumiinosat toimivat seksuaalisina ärsykkeinä. Perusbilsaa.
Minä en edes huomaa, koska keskityn omaan olemiseeni. Töissä työkaverit (naiset) joskus kertovat, että jotkut miehet lopettavat puhumisen ja jäävät tuijottamaan, kun tulen kahvioon. Minulla noitten tisujen lisäksi on siunaantunut tota peppuosastoa ihan kiitettävästi, mutta minkäs sille tekee. Rintavakopaljastusvaatteita (heh) en harrasta, mutta eipä noita kotiinkaan voi jättää! Näillä mennään ja eiköhän nämä ominaisuuteni ole ihmiselämän riesoista pienimpiä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:51"]
Jokainen isorintainen nainen on varmasti tottunut siihen, että miehet tuijottavat. Miten kestätte sen? Haittaako se teitä lainkaan? Millaisia ajatuksia koette, kun joku mies pysähtyy paikoillaan ja vain tuijottaa? Käytättekö kireitä paitoja ja kohottavia liivejä? Kertokaa elämästä isojen rintojen ja miesten tuijotuksen kanssa.
[/quote]
En ole koskaan nähnyt kenenkään pysähtyvän paikoilleen ja jäävän tuijottamaan naisten rasvapallukoita. Itse saatan joskus vilasta ajatuksella, että kuinkahan lähelle polvia noikin valahtaa, kun liivit otetaan pois.
Mulla oli imetysaikana isot rinnat, E-kuppia. Nautin siitä kun kesäaikaan lenkkeilin toppi päällä ja miehet tuijottelivat tissejäni. Myös oma mies huomasi. Ennen miestäni ei yhtään häirinnyt minun avonaiset paidat. Nyt, vaikka tissini ovat palutuneet entiselleen (ihan oikeasti, eivät yhtään roiku), miehelläni on herännyt joku ihmeen suojeluvaisto. Hän haluaisi minun pukeutuvan koko vartalon peittäviin kaapuihin. En tietenkään tottele . :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:06"]Mulla oli imetysaikana isot rinnat, E-kuppia. Nautin siitä kun kesäaikaan lenkkeilin toppi päällä ja miehet tuijottelivat tissejäni. Myös oma mies huomasi. Ennen miestäni ei yhtään häirinnyt minun avonaiset paidat. Nyt, vaikka tissini ovat palutuneet entiselleen (ihan oikeasti, eivät yhtään roiku), miehelläni on herännyt joku ihmeen suojeluvaisto. Hän haluaisi minun pukeutuvan koko vartalon peittäviin kaapuihin. En tietenkään tottele . :)
[/quote]
Miehesi on typerys. Oikea mies nauttii, kun hänen naisensa saa kiimaisia katseita muiltakin uroksilta.
Samaa mieltä. On etuoikeutettua jos ja kun vaimo herättää kuumia katseita ja mielihaluja
Nuorempana se ei minua kauheasti häirinnyt, kun muutenkin oli "kivaa bilettää" ja kulkea minihameissa ja halusikin sitä huomiota.
Mutta nyt nelikymppisenä perheenäitinä se on oikeasti vaivaannuttavaa. En kaipaa miesten huomiota ollenkaan, olen saanut sitä tässä elämässä osakseni ihan liikaakin, nyt haluaisin vain uppoutua massaan. Mutta olen muutenkin melko näyttävän näköinen, epätyypillisen suomalaisen näköinen, kaunis (ainakin nuorempana) ja itsevarma. Se herättää huomiota.
Nyt inhoan näitä rintoja, olisi parempi olla pienempirintainen. Jos käytän löysiä vaatteita (telttoja), niin ne saa olla isoja että etuvarustus mahtuu niihin löysästi, ja silloin näytän valtavalta. Olen pitkä, joten näytän mammutilta niissä teltoissa. Istuvammat vaatteet taas korostavat. Mutta käytän paljon huiveja, joilla peitän muotoja.
Nyt kesähelteillä onkin sitten hankalampaa. Hyvin harva mekko istuu tälle povelle, joten aina näkyy (mielestäni) ihan liikaa. Jos ostaa isomman koon, se ei auta, koska sitten kaula-aukko roikkuu entistä avarampana. Monikerroksisia vaatetuksia en halua näillä helteillä pitää, joten mekot saavat kelvata ympäristölle. Mutta inhottaa kun on liian antavat kaula-aukot, joka rievussa. Tai sitten jos on hieman parempi kaula-aukko, rinnan alla olevat rypytykset oikein korostavat näitä muotoja.
Tahattomasti nämä nyt korostuvat, mutta en halua kaulahuiveja pitää näin kesällä, kukapa haluaisi! Enkä myöskään mitään poolokauluksia. Suokaa siis anteeksi nämä näkymät, ärsyttää itseänikin :(