Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintainen, miten kestät miesten tuijotuksen?

Vierailija
31.07.2014 |

Jokainen isorintainen nainen on varmasti tottunut siihen, että miehet tuijottavat. Miten kestätte sen? Haittaako se teitä lainkaan? Millaisia ajatuksia koette, kun joku mies pysähtyy paikoillaan ja vain tuijottaa? Käytättekö kireitä paitoja ja kohottavia liivejä? Kertokaa elämästä isojen rintojen ja miesten tuijotuksen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset katsovat ihan yhtä lailla suuria rintoja. Itsekin vilkaisen tahattomasti, jos jollakin naisella on isot tissit tai yleensäkin tissivako näkyvillä. Ne vain ovat niin jotenkin siinä tarjolla, vaikkei niiden omistaja haluaisikaan. Tosin monet tahallaan korostavat rintojaan push-upeilla ja avarilla kaula-aukoilla.

Itse en ole koskaan kokenut mitenkään hirveän häiritsevänä, jos rintojani vilkuillaan. Pikemminkin huvittaa. Kieltämättä itsekin katson miesten etumuksia ja peppuja, jos kireät farkut jalassa.

Vierailija
22/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:32"]Miehet ja naiset katsovat ihan yhtä lailla suuria rintoja. Itsekin vilkaisen tahattomasti, jos jollakin naisella on isot tissit tai yleensäkin tissivako näkyvillä. Ne vain ovat niin jotenkin siinä tarjolla, vaikkei niiden omistaja haluaisikaan. Tosin monet tahallaan korostavat rintojaan push-upeilla ja avarilla kaula-aukoilla.

Itse en ole koskaan kokenut mitenkään hirveän häiritsevänä, jos rintojani vilkuillaan. Pikemminkin huvittaa. Kieltämättä itsekin katson miesten etumuksia ja peppuja, jos kireät farkut jalassa.

[/quote]

Olen huomannut, että jotkut naiset tuijottavat etumusta samanlaisen voimattoman hämmennyksen ja uteliaisuuden vallassa, jossa itse katson isoja rintoja. On hauska hetki, kun huomaa naisen katsovan etumustani, jos olen juurikin pukeutunut kaluani korostaviin housuihin. Kyllä siitä nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aihetta :)

Vierailija
24/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.

[/quote]

Eivät ole. Kulttuureissa, joissa naiset kulkevat jatkuvasti rinnat paljaana, rinnat eivät ole minkäänlaisen kiinnostuksen kohteena. Paitsi imeväisikäisten.

Rinnat kiinnostavat vain, koska kulttuurimme on yliseksualisoitunut ne. Ja koska niitä piilotellaan.

Vierailija
25/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintani kiinnostavat, niitä saa katsoa, miehet ja naiset. Pukeufun joskus korostaen rintojani ovathan ne oikeasti yksi hyvistä puolistani! Sen olen kyllä huomannut, että jotkut tutut naiset (esim.työkaverini) tuijottaa häiriten vaikka puhuessani/puhuessaan, miehet jotenkin kohteliaammin, vaivihkaa. Ja mieheni saa katsella rintoja, minun ja muiden, ei haittaa mua. <3

Vierailija
26/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:32"]Miehet ja naiset katsovat ihan yhtä lailla suuria rintoja. Itsekin vilkaisen tahattomasti, jos jollakin naisella on isot tissit tai yleensäkin tissivako näkyvillä. Ne vain ovat niin jotenkin siinä tarjolla, vaikkei niiden omistaja haluaisikaan. Tosin monet tahallaan korostavat rintojaan push-upeilla ja avarilla kaula-aukoilla.

[/quote]

Olen huomannut, että jotkut naiset tuijottavat etumusta samanlaisen voimattoman hämmennyksen ja uteliaisuuden vallassa, jossa itse katson isoja rintoja. On hauska hetki, kun huomaa naisen katsovan etumustani, jos olen juurikin pukeutunut kaluani korostaviin housuihin. Kyllä siitä nauttii.

[/quote]

Jahas, ja alapeukkuarmeija iskee heti, jos mies sanoo nauttivansa katseista.

Vierailija
27/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"]Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.

[/quote]

Eivät ole. Kulttuureissa, joissa naiset kulkevat jatkuvasti rinnat paljaana, rinnat eivät ole minkäänlaisen kiinnostuksen kohteena. Paitsi imeväisikäisten.

Rinnat kiinnostavat vain, koska kulttuurimme on yliseksualisoitunut ne. Ja koska niitä piilotellaan.

[/quote]

Haha, epäseksuaalin femakon vastaus.

Kuule, erittäin moni nainen saa seksuaalista nautintoa siitä, kun hänen rintojaan kosketaan, hyväillään ja suudellaan. Kulttuurilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Ja siksi je kiinnostavat miehiäkin: yleensä miehet tapaavat haluta tuottaa naisille nautintoa ja arkikokemus osoittaa, että useimmat naiset saavat nautintoa rintojen koskettelusta.

Vierailija
28/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:51"]Jos rintani kiinnostavat, niitä saa katsoa, miehet ja naiset. Pukeufun joskus korostaen rintojani ovathan ne oikeasti yksi hyvistä puolistani! Sen olen kyllä huomannut, että jotkut tutut naiset (esim.työkaverini) tuijottaa häiriten vaikka puhuessani/puhuessaan, miehet jotenkin kohteliaammin, vaivihkaa. Ja mieheni saa katsella rintoja, minun ja muiden, ei haittaa mua. <3

[/quote]

Täydellinen nainen. Miehesi on onnenpekka!

Vierailija
29/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei siinä läheskään aina ole seksuaalisesta kiinnostuksesta kyse jos tuijottaa rintoja. Samalla tavalla sitä katse hakeutuu muihinkin kummallisuuksiin, jos jollain on esim. poikkeuksellisen suuri nenä tai eripariset silmät tai amputoitu käsi. Se on vain ihmisen normaali reaktio kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin, jotka poikkeavat normista.

Vierailija
30/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jymmärrä, miksi naiset laittaa isot ihanat rintavarustuksensa näytille hyvinkin paljastavasti jos he eivät tykkää miesten ihailuista?

Juontaako tää johonkin huonoon itsetuntoon vai aitoon ärsyyntymiseen koska ohikulkija katseli niitä, aidosti tykkäsi niistä eikä meinannut saada silmiä irti?

Eihän miehetkään kulje kulli paljaana, ja rupea raivoamaan että mun silmät on tääällääää!!!

Vierailija
31/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:59"]Luulen ettei siinä läheskään aina ole seksuaalisesta kiinnostuksesta kyse jos tuijottaa rintoja. Samalla tavalla sitä katse hakeutuu muihinkin kummallisuuksiin, jos jollain on esim. poikkeuksellisen suuri nenä tai eripariset silmät tai amputoitu käsi. Se on vain ihmisen normaali reaktio kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin, jotka poikkeavat normista.

[/quote]

Kyllä se ainakin miesten suunnalta on aina seksuaalista. Usko pois.

Vierailija
32/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten miesten kanssa te olette tekemisissä, jos olette sitä mieltä, että "kaikki tuijottavat"? Tavalliset maalaismiehet vissiin näkevät sen verran isompiakin utareita, että eivät enää jaksa joka naista tuijottaa.

Eivät tuijota, tai ei ainakaan minulla ole siitä mitään havaintoja eikä ole koskaan häirinnyt. Koko 75C, jos se jotain kiinnostaa. Toisaalta ymmärrän, että häikäisevän suuria rintoja katsoo pitkään ihan kuka tahansa, minäkin.

Vierailija
33/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helteelläkin isorintaisen pitää pukeutua kaapuun, tai on itse valinnut tuijotuksen?

Vierailija
34/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:20"]

Yleensä se ei vaivaa minua jos olen pukeutunut niin että itselläni on suht varma olo. Silloin pistän ne katseet normaalin isojen rintojen puoliautomaattisen vilkuilun piikkiin. Ei se minua vaivaa, olen tottunut oltuani koko ikäni (tai jostain 13-vuotiaasta asti ainakin) isorintainen.

Jos taas on sellainen päivä etten syystä tai toisesta pidä ulkonäöstäni, alan tulkita niitä katseita negatiivisemmin. Esim. eilen huomasin kaupassa että mekkoni kaula-aukossa oli repeämä (olin siis yrittänyt ommella kietaisumallista kaula-aukkoa pienemmäksi, ja kangas oli siitä ompelukohdasta revennyt), ja kaikki katseet alkoivat tuntua tosi epämiellyttäviltä. Luultavastihan ne miehet eivät oikeasti tuijottaneet sitä repeämää tai edes huomanneet sitä, mutta mua hävetti silti.

[/quote]

Käytä kietaisumekkojen alla toppia jos on muuten avonainen. Kietaisumekko tai -paita on isorintaiselle hyvä valinta.

Vierailija
35/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miähenä voin kertoa, että tissejä ei tuijoteta halveksuen ikäänkuin pitäen sirkusfriikkinä kuten yllä on esitetty.

Jos joku mies niitä oikein pysähtyy tuijottamaan niin on melkolailla varmaa että mies vaan tallentaa näkemänsä mahdollisimman hyvin kovalevylle koska aivan ihanat tissit. Miehet on sillätavalla hassuja.

Olisko sitten niin, että valtaosa naisten raivareista saattaa olla aiheettomia väärinymmärryksiä tissienkatselun osalta?

Vierailija
36/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:08"]

Millaisten miesten kanssa te olette tekemisissä, jos olette sitä mieltä, että "kaikki tuijottavat"? Tavalliset maalaismiehet vissiin näkevät sen verran isompiakin utareita, että eivät enää jaksa joka naista tuijottaa.

Eivät tuijota, tai ei ainakaan minulla ole siitä mitään havaintoja eikä ole koskaan häirinnyt. Koko 75C, jos se jotain kiinnostaa. Toisaalta ymmärrän, että häikäisevän suuria rintoja katsoo pitkään ihan kuka tahansa, minäkin.

[/quote]

Korjaus edelliseen, nykyinen koko on 75G. Aiemmin kirjoittamani koko oli joskus 15-vuotiaana, mikä oli silloinkin aika paljon.

Vierailija
37/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:09"]Eli helteelläkin isorintaisen pitää pukeutua kaapuun, tai on itse valinnut tuijotuksen?

[/quote]

Ei ole valinnut, mutta ei asia sinänsä siitä miksikään muutu, että miehet tuijottavat niitä.

Vierailija
38/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:11"]Miähenä voin kertoa, että tissejä ei tuijoteta halveksuen ikäänkuin pitäen sirkusfriikkinä kuten yllä on esitetty.

Jos joku mies niitä oikein pysähtyy tuijottamaan niin on melkolailla varmaa että mies vaan tallentaa näkemänsä mahdollisimman hyvin kovalevylle koska aivan ihanat tissit. Miehet on sillätavalla hassuja.

Olisko sitten niin, että valtaosa naisten raivareista saattaa olla aiheettomia väärinymmärryksiä tissienkatselun osalta?

[/quote]

Naiset tuntuvat jostain syystä luulevan, että miehet katsovat suuria rintoja juuri ikään kuin ne olisivat sirkusfriikin piirteitä, vaikka totuus on todellakin juuri sellainen kuin kuvaat. Ehkä se on jokin puolustusmekanismi naisilta? Vähän niin kuin mies uskottelisi itselleen, että sitä isokyrpäistä kaveria naiset varmaan katsovat vain ihmetellen, että onpa hullu friikki tuo megakyrpä, hyhhyh.

Vierailija
39/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:08"]Millaisten miesten kanssa te olette tekemisissä, jos olette sitä mieltä, että "kaikki tuijottavat"? Tavalliset maalaismiehet vissiin näkevät sen verran isompiakin utareita, että eivät enää jaksa joka naista tuijottaa.

[/quote]

Viriili mies katsoo aina naista. Jos siellä maalla on naisiin kyllästyneitä impotentteja kaappihomoja, muuta kaupunkiin.

Vierailija
40/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan perusbiologiaa, miesten kuuluukin kiinnostua näyttävästä naaraasta. Vaikka naaras ei itse pitäisi itseään minään niin biologia on biologiaa eikä kiukkukohtaus muuta sitä että uros on kiinnostunut.

Itseasiassa ne raivarit lisäävät vaikutelmaa että "helvetin hyvännäkönen mut tyhmä", ja tässä kohtaa ei mielestäni toimi kaapukommentti sillä edelleen eivät miehetkään kulje ulkona tiukoissa tangoissa. Luulisi naisten nyt tietävän miten pukeudutaan kun siihen käytetään ehkä muutama euro enemmän vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi