Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintainen, miten kestät miesten tuijotuksen?

Vierailija
31.07.2014 |

Jokainen isorintainen nainen on varmasti tottunut siihen, että miehet tuijottavat. Miten kestätte sen? Haittaako se teitä lainkaan? Millaisia ajatuksia koette, kun joku mies pysähtyy paikoillaan ja vain tuijottaa? Käytättekö kireitä paitoja ja kohottavia liivejä? Kertokaa elämästä isojen rintojen ja miesten tuijotuksen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kukin nyt pitää isoina ?

Vierailija
2/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kävin ryssissä tankkaamassa ja meno matkalla oli tullissa maatuska aivan hillittömän isojen hinkkien kanssa, minua ei oikeastaan tuollaiset hinkit kiinnosta, näyttävät paljaina kamalilta, MUTTA sillä oli niin isot töröttävät nännit etten ole ikinä nähnyt vastaavaa "mopon tulpat" ei ollut mitään niihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tuijotusta enää edes huomaa. Ja sillon kun huomaa, on mukavaa saada huomiota :)

Vierailija
4/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:04"]

No en minä voi allekirjoittaa tuota tuijottelua. Vain muutaman kerran olen nähnyt miesten pidempään tuijottavan, mutta pääsääntöisesti en. Joko olen sitten ollut fiksussa seurassa, olen puolisokea tai rintani eivät ole isot (70F).

N43

[/quote]

Mistä johtuu, että Todella Suuria Rintoja ei sitten tuijoteta? Vastatkoon miehet, pelottaako ne, vai kunnioitatteko niin paljon että ette uskalla edes katsoa?

Ja tottahan se on, että enemmän silmää miellyttävät (naistenkin) sopivan kokoiset kuin valtavan suuret.

Vierailija
5/76 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:04"]

No en minä voi allekirjoittaa tuota tuijottelua. Vain muutaman kerran olen nähnyt miesten pidempään tuijottavan, mutta pääsääntöisesti en. Joko olen sitten ollut fiksussa seurassa, olen puolisokea tai rintani eivät ole isot (70F).

N43

[/quote]

Mistä johtuu, että Todella Suuria Rintoja ei sitten tuijoteta? Vastatkoon miehet, pelottaako ne, vai kunnioitatteko niin paljon että ette uskalla edes katsoa?

Ja tottahan se on, että enemmän silmää miellyttävät (naistenkin) sopivan kokoiset kuin valtavan suuret.

[/quote]

Elä puhu kaikkien puolesta, suurta osaa oikeasti miellyttää ne jättirinnat.

Vierailija
6/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä paljastavia toppeja, en näytä rintavakoa

Vierailija
7/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melko peittäviä vaatteita enkä mitenkään korosta rintoja. Miesten tuijotukseen on jo tottunut, ja suurin osa pyrkii tekemään sen huomaamattomasti. En reagoi siihen mitenkään ellei se ole erityisen häiritsevää tai ellen ole kiinnostunut miehestä, jolloin itsekin olen tietoinen hänen vartalostaan. 

Vierailija
8/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, olen kuin niitä ei olisikaan

Vierailija
9/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti joskus miettii sitä, että miten fiksut ja hyväkäytöksiset miehetkään eivät tajua, että huomaan, katsovatko he minua puhuessaan silmiin vai rintoihin.

Vierailija
10/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:02"]Sama juttu, olen kuin niitä ei olisikaan

[/quote]

Miten pystyt siihen? Eivätkö miehet tuijota niitä ihan missä tahansa ikinä kuljetkin? Eihän mies oikeastaan mahda sille mitään, että saattaa isot rinnat nähdessään täysin unohtaa, mitä oli tekemässä ja vain unohtua muutamaksi sekunniksi tuijottamaan niitä, vaikka ei mitenkään pahantahtoinen olisi.

Vierailija
11/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan enemmän tuijotuksia lähinnä helteellä, kun on pakko pukeutua hieman paljastavammin. Isosti en rintavakoa esittele koskaan muille kuin omalle miehelle. Säädyllisesti pukeutuneenakin tiedostan isot rintani ja muutkin ne huomaavat ihan riittävän hyvin.

Vierailija
12/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:04"]Oikeasti joskus miettii sitä, että miten fiksut ja hyväkäytöksiset miehetkään eivät tajua, että huomaan, katsovatko he minua puhuessaan silmiin vai rintoihin.

[/quote]

Kyllä me sen tajuamme, mutta jotkut meistä emme kertakaikkiaan mahda sille mitään, että jäämme tuijottamaan. Ei sitä varsinaisesti valitse tehdä niin, isoja rintoja ei vain voi olla katsomatta. Olen mielestäni verrattain hyvätapainen, kohtelias ja huomaavainen mies, mutta kun eteeni osuvat poikkeuksellisen suuret rinnat, unohdan ainakin hetkeksi kaikki käytöstavat ja vain tuijotan. En toki keskustellessani, mutta silloinkin saatan välillä vilkaista niitä - houkutus katsoa isoja rintoja on kertakaikkiaan niin suuri.

Vierailija
13/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:04"]Oikeasti joskus miettii sitä, että miten fiksut ja hyväkäytöksiset miehetkään eivät tajua, että huomaan, katsovatko he minua puhuessaan silmiin vai rintoihin.

[/quote]

;)

Kyllä me sen tajuamme, mutta jotkut meistä emme kertakaikkiaan mahda sille mitään, että jäämme tuijottamaan. Ei sitä varsinaisesti valitse tehdä niin, isoja rintoja ei vain voi olla katsomatta. Olen mielestäni verrattain hyvätapainen, kohtelias ja huomaavainen mies, mutta kun eteeni osuvat poikkeuksellisen suuret rinnat, unohdan ainakin hetkeksi kaikki käytöstavat ja vain tuijotan. En toki keskustellessani, mutta silloinkin saatan välillä vilkaista niitä - houkutus katsoa isoja rintoja on kertakaikkiaan niin suuri.

[/quote]

Vierailija
14/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ei vaivaa minua jos olen pukeutunut niin että itselläni on suht varma olo. Silloin pistän ne katseet normaalin isojen rintojen puoliautomaattisen vilkuilun piikkiin. Ei se minua vaivaa, olen tottunut oltuani koko ikäni (tai jostain 13-vuotiaasta asti ainakin) isorintainen.

Jos taas on sellainen päivä etten syystä tai toisesta pidä ulkonäöstäni, alan tulkita niitä katseita negatiivisemmin. Esim. eilen huomasin kaupassa että mekkoni kaula-aukossa oli repeämä (olin siis yrittänyt ommella kietaisumallista kaula-aukkoa pienemmäksi, ja kangas oli siitä ompelukohdasta revennyt), ja kaikki katseet alkoivat tuntua tosi epämiellyttäviltä. Luultavastihan ne miehet eivät oikeasti tuijottaneet sitä repeämää tai edes huomanneet sitä, mutta mua hävetti silti.

Vierailija
15/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:11"]

[/quote]

;)

[/quote]

[/quote]

ja ikää on ?

Vierailija
16/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:11"]

[/quote]

;)

[/quote]

[/quote]

ja ikää on ?

[/quote]

Ikää on yli kolmenkymmenen. Seksuaalinen virittyneisyys ja seksuaalisten impulssien mukaan toimiminen tuskin lienee ikäsidonnainen asia. Ymmärrän toki, että tätä voi olla vaikea ymmärtää, ellei itse pidä nimenomaan suuria rintoja hyvin kauniina, kuten minä teen. Ja koska sellaiset viehättävät minua hyvin paljon, joissain tilanteissa - etenkin nyt helteillä - en kertakaikkiaan mahda impulsseilleni mitään. Joissain tilanteissa on vain pakko luovuttaa ja myöntää tappionsa alkukantaisten, syvällä istuvien viettiensä edessä.

Vierailija
17/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vaimosi taitaa olla pienirintainen?

Vierailija
18/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään asioista taas hankalia: miehet katsovat rintoja, oli ne sitten isoja tai pieniä. Sama pätee naisiin. Tissit ovat universaali kiinnostuksen kohde.

Vierailija
19/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:09"]

[/quote]

[/quote]

Vaimosi taitaa olla pienirintainen?

[/quote]

Hänellä on keskikokoiset rinnat. Enemmän isoihin kallistuvat kuin pieniin, mutta ei mitään hätkähdyttävän suurta kokoa. Olen aina pitänyt eniten valtavista rinnoista, mutta vaikka saatan unohtua katsomaan sellaisia joskus, rintojen koko ei tokikaan ole millään tavalla olennainen osa parinvalintaa.

Vierailija
20/76 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:11"]

[/quote]

;)

[/quote]

[/quote]

ja ikää on ?

[/quote]

Ikää on yli kolmenkymmenen. Seksuaalinen virittyneisyys ja seksuaalisten impulssien mukaan toimiminen tuskin lienee ikäsidonnainen asia. Ymmärrän toki, että tätä voi olla vaikea ymmärtää, ellei itse pidä nimenomaan suuria rintoja hyvin kauniina, kuten minä teen. Ja koska sellaiset viehättävät minua hyvin paljon, joissain tilanteissa - etenkin nyt helteillä - en kertakaikkiaan mahda impulsseilleni mitään. Joissain tilanteissa on vain pakko luovuttaa ja myöntää tappionsa alkukantaisten, syvällä istuvien viettiensä edessä.

[/quote]

Kysyin vain. aikuisen nisen normaali kysymys :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi