Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien roikkuvat mahat.

Vierailija
30.07.2014 |

Olen itsekkin 3 lapsen äiti, ja vatsani on palautunut litteäksi. Olen tietysti tehnyt töitä, ei tulisi mieleenkään jättää masua jumppaamatta raskauden jälkeen. 

Mutta miten kuitenkin niin monella mahalla jää pullottaa yhdenkin lapsen jälkeen? ettekö tee töitä sen pois saamiseksi?

Ja miten koette naisellisuutenne roikkumahan kanssa (eli jos vähänkin tai enemmänkin housunvyötärön päällä röllöttää) eikö se pistä haluamaan tekemään töitä jotta sen saa pois? ainakin jokaikinen mies jonka kanssa olen asiasta jutellu, on sanonut sellaista mahaa hyvin inhottavaksi, rumaksi jopa etovaksi.

En tarkoita tätä pahalla, en vain mitenkään ymmärrä kuin näin asia voi olla. Että eikö sille mitään vaa jotkut oikeasti voi?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä en ole tajunnut, että nahkaan auttaa jumppa! No mutta hei hitto, rupeen tekemään vielä enemmän vatsoja :) Kyllä se nahka siitä sitten palautuu... eiku ei, ei se palaudu. Hoikka olen aina ollut, jättimaha*3, venynyt vatsanahka, joka on kyllä ruma. Tiedän. Ei ole varaa kururgin veitsen alle mennä, joten ylimääräinen nahka roikkuu mukana. Sain kuitenkin tällä ällömahalla itselleni uuden, lapsettoman (!) miehen... ja seksiäkin joka päivä!

Vierailija
42/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki hienoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:56"]

Olen itsekkin 3 lapsen äiti, ja vatsani on palautunut litteäksi. Olen tietysti tehnyt töitä, ei tulisi mieleenkään jättää masua jumppaamatta raskauden jälkeen. 

Mutta miten kuitenkin niin monella mahalla jää pullottaa yhdenkin lapsen jälkeen? ettekö tee töitä sen pois saamiseksi?

Ja miten koette naisellisuutenne roikkumahan kanssa (eli jos vähänkin tai enemmänkin housunvyötärön päällä röllöttää) eikö se pistä haluamaan tekemään töitä jotta sen saa pois? ainakin jokaikinen mies jonka kanssa olen asiasta jutellu, on sanonut sellaista mahaa hyvin inhottavaksi, rumaksi jopa etovaksi.

En tarkoita tätä pahalla, en vain mitenkään ymmärrä kuin näin asia voi olla. Että eikö sille mitään vaa jotkut oikeasti voi?

[/quote]

En tarkoita tätä pahalla? Ööö...

Luitko itse tekstisi ennen kuin lähetit?

[/quote]

Täysin samat ajatukset.. Huvittaa ajatus että ap keskustelee aiheesta useampienkin miesten kanssa. Miehet varmaan kohteliaisuuttaan komppaaavat ap:tä ja kehuvat hänen timmiä kroppaansa, mutta selän takana jälkeenpäin miettivät millainen nainen jaksaa aiheesta vääntää ja vähätellä kanssasisariaan vain nostaakseen omaa häntäänsä. ;-) Sulla ap ei varmaan kauheen hyvä maine ole.

Vierailija
44/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee se vanheneminen ja sairaudet vielä sinuunkin, ap.

Vierailija
45/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee se vanheneminen ja sairaudet vielä sinuunkin, ap.

Vierailija
46/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä on taoana opettaa ja se hetki tulee apllekin.

Vierailija
47/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kun kerran kysyit, niin monesti sille ei voi mitään. Nahka venyy, ja vatsalihakset jäävät usein erilleen toisistaan. Minullakin suuri lapsiveden määrä venytti lihakset irti toisistaan, navan kohdalla on 3 cm rako ja vatsani roikkuu vaikka jumppaisin kuinka. Tulipa ikävä olo viestistäsi.

Vierailija
48/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:25"]

Täytyy sanoa, että kun viime aikoina täällä on ollut niin paljon keskusteluja siitä, miten raskauden jäljet naisessa ovat oksettavia, olen alkanut inhota itseäni enemmän. Mulla on synnytyksestä kuukausi ja maha pömpöttää ja raskauskilojakin löytyy. Ekalla kerralla palauduin huomattavasti nopeammin, nyt tokalla kerralla mahankin vetäytymisessä näköjään kestää ja syömiset ovat ihan rempallaan, koska ei ole aikaa syödä kunnolla.

Ahdistaa aina, kun pitää lähteä julkiselle paikalle. En ole oikeastaan koskaan aiemmin miettinyt, mitä ihmiset ulkonäöstäni ajattelevat, mutta nyt ahdistaa, kun pitää elää tämän muuttuneen kropan ja sen lisäksi toisten ihmisten oletettujen ajatusten kanssa.

Joten kiitos vain ap sinulle ja kaltaisillesi.

[/quote]

Sinun ei kannattaisi missään nimessä lukea tätä av:ta. Ei minunkaan, vaikka en ole synnyttänyt taikka ylipainoinen. Empatiakykyni haittaa näissä tilanteissa sen verran, että tuntuu oikeasti pahalta kaikkien niiden ihmisten puolesta, joita tällainen jatkuva kirjoittelu loukkaa. Ja ihmettelen, millainen aivovamma pitää tällaisella henkilöllä olla, joka jatkuvasti yrittää loukata mahdollisimman pahasti muita. Tuntuu todella pahalta teidän puolesta ja oksettaa. Palasin pitkän tauon jälkeen lukemaan av:ta, kun ei ollut muutakaan vaihtoehtoa ja aika pitäisi saada jotenkin kulumaan, mutta nyt kadun jälleen syvästi. Ei täältä tule kuin paska fiilis, kaikki vinksahtaneet ihmiset ovat kertyneet tänne av:lle loukkaamaan ihmisiä ihan vain siksi, kun siitä saa niin paljon hupia.

Internetin oksettavin palsta.

Vierailija
49/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:44"]Ai. Mä en ole tajunnut, että nahkaan auttaa jumppa! No mutta hei hitto, rupeen tekemään vielä enemmän vatsoja :) Kyllä se nahka siitä sitten palautuu... eiku ei, ei se palaudu. Hoikka olen aina ollut, jättimaha*3, venynyt vatsanahka, joka on kyllä ruma. Tiedän. Ei ole varaa kururgin veitsen alle mennä, joten ylimääräinen nahka roikkuu mukana. Sain kuitenkin tällä ällömahalla itselleni uuden, lapsettoman (!) miehen... ja seksiäkin joka päivä!

[/quote]

Voi raukka mies kun se ei kellekään muulle kelvannut

Vierailija
50/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että olemme yksilöitä vartaloidemme kanssa. Kenenkään ei pitäisi tehdä tälläisiä keskusteluja, koska ei kaikilla se maha laiskuudesta roiku...

Oma mahani näyttää yhden lapsen jäljiltä siltä, kuin en olisi koskaan synnyttänytkään. Olin onnekas, mutta tein kyllä töitäkin sen eteen.

Onhan kaikki synnyttäneet (varsinkin tulevat) tietoisia vatsan sitomisesta synnytyksen jälkeen? Sillä kun voi vaikuttaa nimenomaan siihen roikkuvaan löllöön ja sen syntyyn. Googlettakaapas :)

Vierailija
51/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:25"]

Täytyy sanoa, että kun viime aikoina täällä on ollut niin paljon keskusteluja siitä, miten raskauden jäljet naisessa ovat oksettavia, olen alkanut inhota itseäni enemmän. Mulla on synnytyksestä kuukausi ja maha pömpöttää ja raskauskilojakin löytyy. Ekalla kerralla palauduin huomattavasti nopeammin, nyt tokalla kerralla mahankin vetäytymisessä näköjään kestää ja syömiset ovat ihan rempallaan, koska ei ole aikaa syödä kunnolla.

Ahdistaa aina, kun pitää lähteä julkiselle paikalle. En ole oikeastaan koskaan aiemmin miettinyt, mitä ihmiset ulkonäöstäni ajattelevat, mutta nyt ahdistaa, kun pitää elää tämän muuttuneen kropan ja sen lisäksi toisten ihmisten oletettujen ajatusten kanssa.

Joten kiitos vain ap sinulle ja kaltaisillesi.

[/quote]

Sinun ei kannattaisi missään nimessä lukea tätä av:ta. Ei minunkaan, vaikka en ole synnyttänyt taikka ylipainoinen. Empatiakykyni haittaa näissä tilanteissa sen verran, että tuntuu oikeasti pahalta kaikkien niiden ihmisten puolesta, joita tällainen jatkuva kirjoittelu loukkaa. Ja ihmettelen, millainen aivovamma pitää tällaisella henkilöllä olla, joka jatkuvasti yrittää loukata mahdollisimman pahasti muita. Tuntuu todella pahalta teidän puolesta ja oksettaa. Palasin pitkän tauon jälkeen lukemaan av:ta, kun ei ollut muutakaan vaihtoehtoa ja aika pitäisi saada jotenkin kulumaan, mutta nyt kadun jälleen syvästi. Ei täältä tule kuin paska fiilis, kaikki vinksahtaneet ihmiset ovat kertyneet tänne av:lle loukkaamaan ihmisiä ihan vain siksi, kun siitä saa niin paljon hupia.

Internetin oksettavin palsta.

[/quote]

Komppaan. Miten aikuisissa ihmisissä onkaan niin paljon henkisesti yläasteikäisen kiusaajan tasolle jääneitä. :( Ja että monilla näistä on vielä lapsia, huh huh.

Vierailija
52/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli erittäin vahvat vatsalihakset, mutta koska vatsa oli niin iso raskauden aikana ja on jo ikää jäi maha pysyvästi. Nuorena vatsa palautuu helpommin.

Vierailija
53/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:44"]Ai. Mä en ole tajunnut, että nahkaan auttaa jumppa! No mutta hei hitto, rupeen tekemään vielä enemmän vatsoja :) Kyllä se nahka siitä sitten palautuu... eiku ei, ei se palaudu. Hoikka olen aina ollut, jättimaha*3, venynyt vatsanahka, joka on kyllä ruma. Tiedän. Ei ole varaa kururgin veitsen alle mennä, joten ylimääräinen nahka roikkuu mukana. Sain kuitenkin tällä ällömahalla itselleni uuden, lapsettoman (!) miehen... ja seksiäkin joka päivä!

[/quote]

Voi raukka mies kun se ei kellekään muulle kelvannut

[/quote]

Taitaa olla vissiin vähän paha olo sulla?

Vierailija
54/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan koska sitä ikää on en oikein osaa noteerata ihmisiä jotka tuijottelevat toisten mahoja :D

Vierailija
55/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tyytyväisiä sellaisina kuin ovat, ei kaikkien naisten tavoitteena ole treenata ja laittaa itseään mahdollisimman "seksikkääksi". Monesti viehettävyys kumpuaa itsevarmuudesta ja iloisuudesta :). Jos itselleni tulee perinteisten kauneusihanteiden vastainen "ruma roikkovatsa" raskauden jälkeen, niin mitä sitten? Luulen että haluan mielummin viettää mahdollisimman paljon aikaani vauvani ja mieheni kanssa, kuin käyttää energiaani treenaamiseen ja ulkonäöstä murehtimiseen.

Vierailija
56/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani ei mitenkään voinut palautua kiinteäksi raskauden jälkeen, koska se ei ollut sitä ennen raskauttakaan...

Vierailija
57/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ap vielä paikalla, niin kerro, saatko näistä avauksista jotain hupia?

Vierailija
58/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:08"]

Miksi tämä olisi vitsi kysymys. En usko että varmasti kukaan nainen haaveilee roikkuvasta mahasta. Joten miksi antaa sellainen tulla itselleen. Kovalla jumpalla saa ihmeitä aikaan. Ja kysymyksenihän oli myös; 

että onko joku tehnyt aivan kaikkensa mahansa eteen ja silti roikkuu? sitten siinä ei ole mitään ongelmaan, se on sitten luonnollista :)

[/quote]Huolestuttavana nousee mieleen kysymys, millainen on ihminen joka tekee aivan kaikkensa mahansa eteen!

Vierailija
59/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin viime viikolla tititalossa kun tosi monella äidillä oli pahasti roikkuva vatsa, siis sellainen röllöpussi joka jatkuu tonne navan alle. Miten sellaisen saa? Itsellä neljä lasta ja en vaan ymmärrä, miten sitä ylimääräistä noin paljon jää ja vartalo ei palaudu

Vierailija
60/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tehdään sektio pystysuuntaan ja kaksi kertaa, palautuuko vatsalihakset?onneks mul on paksu nahka, et ei hirveesti venyny, eikä raskausarpia tullu yhtään, joillain se nahka venyy eri tavalla, mistä lie johtuu, mut siihen ei oikeesti auta muu kun kirurgin veitsi, jos siitä eroon haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän