Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien roikkuvat mahat.

Vierailija
30.07.2014 |

Olen itsekkin 3 lapsen äiti, ja vatsani on palautunut litteäksi. Olen tietysti tehnyt töitä, ei tulisi mieleenkään jättää masua jumppaamatta raskauden jälkeen. 

Mutta miten kuitenkin niin monella mahalla jää pullottaa yhdenkin lapsen jälkeen? ettekö tee töitä sen pois saamiseksi?

Ja miten koette naisellisuutenne roikkumahan kanssa (eli jos vähänkin tai enemmänkin housunvyötärön päällä röllöttää) eikö se pistä haluamaan tekemään töitä jotta sen saa pois? ainakin jokaikinen mies jonka kanssa olen asiasta jutellu, on sanonut sellaista mahaa hyvin inhottavaksi, rumaksi jopa etovaksi.

En tarkoita tätä pahalla, en vain mitenkään ymmärrä kuin näin asia voi olla. Että eikö sille mitään vaa jotkut oikeasti voi?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kauhean etova. Just näin miehet keskustelee...

Vierailija
2/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei ole yhtä onnellisessa asemassa kuin sinä. Antaa röllöttää vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinulla huolet. Entäs kun saat rintasyövän ja tissisi poistetaan, mitä siitä tuumaavat?

Vierailija
4/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin, teitkö tämän aloituksen vitsillä, vai oletko oikeasti noin tietämätön.

Vierailija
5/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:00"]

No on sinulla huolet. Entäs kun saat rintasyövän ja tissisi poistetaan, mitä siitä tuumaavat?

[/quote]

Ap:n kysymys oli mielestäni ihan asiallinen. Silikonit on keksitty, niillä saa täytettyä rinnan, huvin tai rinnanpoiston vuoksi. Itselläni ei lapsia, joten en voi ap:lle vastata, mutta monet kaverini kans palautuneet hyvin, eivät ole ensinnäkään antaneet itsensä lihoa paljon, ja jumppaavat.

Vierailija
6/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 3 lasta. Painoin jossain vaiheessa 49 kg. Tein 200 vatsalihasta ja harrastin korkean sykkeen liikuntaa 5-6 krt viikossa. Silti mulla oli roikkovatsa. Sektioarpi ja raskausarvet tekivät mun vatsasta löysän. Tarvittaisiin 10 000 €, että siitä saataisiin litteä.

Vierailija
7/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pullottaa, koska vatsalihakset ovat jääneet pysyvästi erilleen. Läskiä ei ole. Olen pahoillani, mikäli tämä pahoittaa mielesi, mutta mulla ei ole varaa korjausleikkaukseen, mikä maksaa noin 6000 eurosta ylöspäin.

Vierailija
8/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi vitsi kysymys. En usko että varmasti kukaan nainen haaveilee roikkuvasta mahasta. Joten miksi antaa sellainen tulla itselleen. Kovalla jumpalla saa ihmeitä aikaan. Ja kysymyksenihän oli myös; 

että onko joku tehnyt aivan kaikkensa mahansa eteen ja silti roikkuu? sitten siinä ei ole mitään ongelmaan, se on sitten luonnollista :)

Vierailija
9/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle kelpaan roikkomahana ja muille ei tarvi kelvata. Olen joskus ehdottanut miehelle, että voisin mennä leikkaamaan roikkuvan mahani. Hän on ehdottomasti kieltänyt ja hänen mielestään turhat leikkaukset ovat vaarallisia ja turhamaisuuden huippu.

Vierailija
10/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihoa voi jumpata. Minulla se venyi möykkuiseksi, puuroiseksi, roikkuvaksi arpipussiksi. Kyse ei tosiaan ole pelkästään sen ihon alla olevista lihaksista. Minulla on ilmeisesti arpikudoksen muodostumisen kannalta aivan paska iho, en edes viitsi lähteä kuvailemaan miten kävi alakerran synnytyksissä.

Saa minut tuntemaan oloni todella epänaiselliseksi, tietysti. Ja kyllä tämä on silleen kierre, että kun mahaa ei kuitenkaan voi missään tapauksessa näyttää, ei ole niin motivoitunut myöskään välttämään lihomista jne, menee vähän niin kuin samaan konkurssiin.

Vierailija
11/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi tässä vielä: minä ainakin olen tehnyt paljon töitä mahani eteen, mutta treenaaminen vain vetää suorat vatsalihakset navan kohdalta kauemmas toisistaan (treenaan silti). Inhoan mahaani, olen joka paikasta muualta tiukkakroppainen ja treenattu. Monet itkut olen itkenyt, ja tämä aloitus sai taas kyyneleet silmiin. Onneksi mieheni sanoo, että rakastaa töitä tehnyttä vatsaani :) Säästän rahaa, mutta tuo leikkaus on tosiaan niin hintava etten tiedä, pääsenkö siihen koskaan.

Vierailija
12/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinustakin aloittaja virheitä löytyy, esimerkiksi sun suuri tyhmyytesi ja sitä ei saa edes jumpalla tai leikkauksella kuntoon.

Vierailija
13/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuntuu olevan kuitenkin hyvin arka aihe, tulisista vastauksista päätellen. Mutta kiitokset 10 vastauksesta, tunnut olevan onnellinen ihminen, hyväksyt itsesi ja pystyt antamaan asiallisen vastauksen :) Ap

Vierailija
14/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:13"]

Kasi tässä vielä: minä ainakin olen tehnyt paljon töitä mahani eteen, mutta treenaaminen vain vetää suorat vatsalihakset navan kohdalta kauemmas toisistaan (treenaan silti). Inhoan mahaani, olen joka paikasta muualta tiukkakroppainen ja treenattu. Monet itkut olen itkenyt, ja tämä aloitus sai taas kyyneleet silmiin. Onneksi mieheni sanoo, että rakastaa töitä tehnyttä vatsaani :) Säästän rahaa, mutta tuo leikkaus on tosiaan niin hintava etten tiedä, pääsenkö siihen koskaan.

[/quote]

Älä sure. Olet varmasti kaunis muutenkin. Ap on tyhmä ja kypsymätön, millaisiahan lapsista tulee. Kunpa olisin rikas niin antaisin sulle rahat leikkaukseen, jos se sinua auttaisi.

Vierailija
15/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän nyt saada mun roikkumahan pois. Tää ketju on syy.

Vierailija
16/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:13"]

[/quote]

Älä sure. Olet varmasti kaunis muutenkin. Ap on tyhmä ja kypsymätön, millaisiahan lapsista tulee. Kunpa olisin rikas niin antaisin sulle rahat leikkaukseen, jos se sinua auttaisi.

[/quote]

Kiitos kauniista ajatuksesta, sinä ihana ihminen! T: 8/12

Vierailija
17/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:15"]

Asia tuntuu olevan kuitenkin hyvin arka aihe, tulisista vastauksista päätellen. Mutta kiitokset 10 vastauksesta, tunnut olevan onnellinen ihminen, hyväksyt itsesi ja pystyt antamaan asiallisen vastauksen :) Ap

[/quote]

Avauksesi on ärsyttävä myös siksi, että se on ylimielinen ja tietämätön. Etkö muka oikeasti tiedä, että vatsan palautumisessa kyse ei ole pelkästään "työstä", vaan aika monesta muustakin asiasta?

Vierailija
18/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ap. Ai arka aihe? Kun ensin tahallasi ilkeilet ja vielä muistutat, että toisin kuin sinua, jota joka äijä haluaa panna (mikähän onkin naisen arvon mittari läpi elämän, eikös juu) niin roikkomahoja ei ehkä halua panna kuin se oma mies, joka sattuu rakastamaan naistaan, ja sehän on hirveän noloa. Miten luulit että sun aloitukseen vastaan?

Vierailija
19/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on röllömaha. Ei siihen mikään treenaaminen auta, kun se on raskausaikana venynyttä ja arpeutunutta nahkaa, joka ei vaan ole palautunut. Ainoa hoito siihen olisi kirurgia, mutta kun ei minua tuo röllö haittaa niin en itseäni leikkauttele sellaisen takia. Ajattelen maha, samoin kuin vaikka raskausarpien, olevan arvokkaita "taisteluarpia" jotka kertovat elämästäni ja lasteni saamisesta, ei mitään ällöttävää.

Miksi sitten mahani ei minua häiritse? Minulla on elämässäni niin paljon muutakin ajateltavaa, etten nyt yhtä röllöroikkumahaa ehdi miettimään. Sitä paitsi, silloin kun haluaa pukeutua vaikka juhliin tiukkoihin vaatteisiin, kunnon tukevilla alusvaateeilla (Spanx) saa vatsan ihan litteäksi. Miestäni ei haittaa tuollaiset asiat myöskään onneksi, onhan hänkin muuttunut monella tapaa ajoista jolloin naimisiin mennyt. Kaikki vanhenee, kaikki rupsahtaa, kaikki rumenee. Harmi, jos jollain seksuaalinen suhde omaan puolisoon on niin kiinni ulkonäöstä, että elämän tuomat ulkonäön muutokset pilaavat esim. seksuaalisen halun suhteesta.

Vierailija
20/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 lasta, vatsani litteä mutta nahkat navan kohdalta laskeutuvat ihan vähän, huomaan tämän vain itse esim. Kumartuessa, nyt näytän siis vielä hyvältä olen 30v,  haavaeilen vielä kahdesta lapsesta, mutta tiedän että sen jälkeen nämä nahlat todennnäköisesti eivät enään palaudu yhtä hyvin. Painon hallinta ei ole minulle ongelma vaan minulla riittää itsekuria.

Iän myötä iho veltostostuu jokatapauksessa, mutta raskaus ei helpota asiaa, vaan oletettavasti nahka venyy eikä enään palaudu yhtähyvin, mitä useampi kerta takana sitä vähemmän nahkat pystyvät palautumaan. Myös ennen kiinteät rintani ovat suurimmaksi osaksi nahkaa, tätäkään ei huomaa onneksi jos on liivit tai bikinit.

Koska nahka on löysää eikä tue vatsaa jos on vähän rasvaa, roikkuu vatsa helposti vaikka rasvaa ei paljion olisikaan.

Jos tarkoitat miksi äideillä on rasvaa vatsan päällä niin äidit eivät ole mitään super yksilöitä vaan aivan kuten koko muu väestöllä myös äideillä voi olla muutama kilo liikaa, mitä se haittaa sinua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme