Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien roikkuvat mahat.

Vierailija
30.07.2014 |

Olen itsekkin 3 lapsen äiti, ja vatsani on palautunut litteäksi. Olen tietysti tehnyt töitä, ei tulisi mieleenkään jättää masua jumppaamatta raskauden jälkeen. 

Mutta miten kuitenkin niin monella mahalla jää pullottaa yhdenkin lapsen jälkeen? ettekö tee töitä sen pois saamiseksi?

Ja miten koette naisellisuutenne roikkumahan kanssa (eli jos vähänkin tai enemmänkin housunvyötärön päällä röllöttää) eikö se pistä haluamaan tekemään töitä jotta sen saa pois? ainakin jokaikinen mies jonka kanssa olen asiasta jutellu, on sanonut sellaista mahaa hyvin inhottavaksi, rumaksi jopa etovaksi.

En tarkoita tätä pahalla, en vain mitenkään ymmärrä kuin näin asia voi olla. Että eikö sille mitään vaa jotkut oikeasti voi?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ikinä ymmärtää miksi naiset jaksavat arvostella toisiaan? Meidän pitäisi tukea ja kannustaa toisiamme kaikessa. Niin miehet tekevät, puhaltavat yhteen hiileen. Mutta naiset ne jaksaa nokitella ja arvostella kanssasisariaan. Tällä tavalla me olemme aina se heikompi sukupuoli.

Vierailija
22/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi xenia sitten on palautunut sitten niin hyvin ja hänellä on kaunis maha ? Syy, hän treenaa , treenasi ennen raskauttakin. Toisin kuin te!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsalihakset on erillään niin liian aikainen treenaaminen vaan pahentaa tilannetta. Mielestäsi siis jos synnyttäneen naisen tulisi heti aloittaa jumppa. Äidilläni esim oli revennyt vatsalihas eikä koskaan palaudu, joten hyvä että koet littanan jumpatun mahasi kanssa paremmuutta. Itselläni ei onneksi jäänyt kuin pieni rako, arpia senkin edestä ettei bikineitä kehtaa käyttää mutta ei roiku mahakaan pahemmin onneksi.. Urheilun puutetta en ole kokenut muuten kuin synnytysten jälkeen kun annoin kropan toipua

Vierailija
24/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:13"]

Kasi tässä vielä: minä ainakin olen tehnyt paljon töitä mahani eteen, mutta treenaaminen vain vetää suorat vatsalihakset navan kohdalta kauemmas toisistaan (treenaan silti). Inhoan mahaani, olen joka paikasta muualta tiukkakroppainen ja treenattu. Monet itkut olen itkenyt, ja tämä aloitus sai taas kyyneleet silmiin. Onneksi mieheni sanoo, että rakastaa töitä tehnyttä vatsaani :) Säästän rahaa, mutta tuo leikkaus on tosiaan niin hintava etten tiedä, pääsenkö siihen koskaan.

[/quote]

Älä sure. Olet varmasti kaunis muutenkin. Ap on tyhmä ja kypsymätön, millaisiahan lapsista tulee. Kunpa olisin rikas niin antaisin sulle rahat leikkaukseen, jos se sinua auttaisi.

[/quote]

Kiitos kauniista ajatuksesta, sinä ihana ihminen! T: 8/12

[/quote]

Kiitos, minullekin tuli hyvä mieli sanoistasi.

Vierailija
25/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kun viime aikoina täällä on ollut niin paljon keskusteluja siitä, miten raskauden jäljet naisessa ovat oksettavia, olen alkanut inhota itseäni enemmän. Mulla on synnytyksestä kuukausi ja maha pömpöttää ja raskauskilojakin löytyy. Ekalla kerralla palauduin huomattavasti nopeammin, nyt tokalla kerralla mahankin vetäytymisessä näköjään kestää ja syömiset ovat ihan rempallaan, koska ei ole aikaa syödä kunnolla.

Ahdistaa aina, kun pitää lähteä julkiselle paikalle. En ole oikeastaan koskaan aiemmin miettinyt, mitä ihmiset ulkonäöstäni ajattelevat, mutta nyt ahdistaa, kun pitää elää tämän muuttuneen kropan ja sen lisäksi toisten ihmisten oletettujen ajatusten kanssa.

Joten kiitos vain ap sinulle ja kaltaisillesi.

Vierailija
26/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että täällä joku lapseton, joka ei saa lapsia noita tekee, jotta saa muille pahan mielen. Häntä vaan ahdistaa lapsettomuus ja on kateellinen. Ei kannata välittää sitä painaa puolinaisellisuus.

Vierailija
27/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Itselläni ei ole vielä lapsia, mutta eikö kaikki tosiaan tajua että siihen mahan roikkumiseen lasten jälkeen ei edes tarvitse sitä, että on raskausaikana lihonut erityisesti? Sikiöhän mahan nimenomaan venyttää, ja kaikilla nyt ei ole niin hyvä onni (kudostyyppi/geenit/mikä onkaan) että se maha palautuu entiselleen. Saati jos tosiaan vatsalihakset ei palaudu tms. Hävettää ap:n tietämättömyyden puolesta.

Vierailija
28/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:23"]Miksi xenia sitten on palautunut sitten niin hyvin ja hänellä on kaunis maha ? Syy, hän treenaa , treenasi ennen raskauttakin. Toisin kuin te!

[/quote]

En vvaan voi ymmärtää tätä typeryyden määrää av:lla. Treenaaminen yksin ei auta, vaan kudostyypillä on vielä sitäkin suurempi merkitys. Ihan surulliseksi vetää tämä toisten ainainen arvostelu ja parjaaminen. Hyvä juttu Xentulle että palautui, mutta kaikilla tilanne ei ole sama vaikka mihin akrobaattijumppiin ryhtyisi.

Vierailija
29/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin miten paljon ylipainoisia nuoriakin laardikasoja vöyryy uimarannoilla! Hyi kauhua, yöks! Läskejä selitellään mm. raskauksilla vaikka nuorinkin lapsi on jotain viisi vuotta.

Vierailija
30/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:28"]Luulen, että täällä joku lapseton, joka ei saa lapsia noita tekee, jotta saa muille pahan mielen. Häntä vaan ahdistaa lapsettomuus ja on kateellinen. Ei kannata välittää sitä painaa puolinaisellisuus.

[/quote]

No itse olen lapseton ja loukkasit kyllä sanoillasi, vaikkei Se itseeni kohdistunutkaan. Kyllä tässä on 31 ikävuoteen mennessä huomannut että ap:n lailla ajattelevia mahtuu myös äitien joukkoon. On siis turha syyllistää lapsettomia näiden typerien avausten johdosta. Aloittaja kun voi olla ihan kumpi vaan, tai vaikka mies.

t: 29

Vierailija
31/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että suomalaiset naiset viisastelemassa! 95% vastauksista on selityksiä, tekosyitä ja vihastumista kysyjää kohtaan. Tiedetäänhän se, millaisia suomalaisnaiset ovat omasta ulkonäöstään huolta pitävä. Turha siitä on suuttua, jos joku viittii nähdä vaivaa. Rahatkin saa säästettyä leikkausta varten, tai ottaa lainaa. Mikään ei kelpaa tekosyyksi! sit ollaan kateellisia pahaa puhuvia akkoja

Vierailija
32/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin hyvä esimerkki siitä, että olisi hirveän onnellista jos raskaus ei olisi pelkästään fyysinen suoritus, vaan siitä jäisi vähän henkistäkin pääomaa. Tiedän ettei ap tuota edellistä lausetta edes ymmärrä, mutta tulipahan sanottua. :)

Vierailija
33/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:35"]

Huomaa että suomalaiset naiset viisastelemassa! 95% vastauksista on selityksiä, tekosyitä ja vihastumista kysyjää kohtaan. Tiedetäänhän se, millaisia suomalaisnaiset ovat omasta ulkonäöstään huolta pitävä. Turha siitä on suuttua, jos joku viittii nähdä vaivaa. Rahatkin saa säästettyä leikkausta varten, tai ottaa lainaa. Mikään ei kelpaa tekosyyksi! sit ollaan kateellisia pahaa puhuvia akkoja

[/quote]

Älä jaksa.

Vierailija
34/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:08"]

Miksi tämä olisi vitsi kysymys. En usko että varmasti kukaan nainen haaveilee roikkuvasta mahasta. Joten miksi antaa sellainen tulla itselleen. Kovalla jumpalla saa ihmeitä aikaan. Ja kysymyksenihän oli myös; 

että onko joku tehnyt aivan kaikkensa mahansa eteen ja silti roikkuu? sitten siinä ei ole mitään ongelmaan, se on sitten luonnollista :)

[/quote]

Katsos kun se ei vain haittaa kaikkia. Onko AIVAN mahdoton ymmärtää, että kaikki naiset EIVÄT haaveile timmistä vatsasta? Ei ainakaan minun prioriteettilistalta löydy, ei miltään kohtaa.

Vierailija
35/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsalihakset repeää, niitä ei jumppaamalla korjata. Vain leikkaus auttaa.

Vierailija
36/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minun vatsanahkani on venynyt todella rumaksi raskauden ja sektioarven seurauksena. Mutta ei, en aio mennä leikkauttamaan sitä, vaan annan nekin rahat mieluummin rakkaalle teinilleni tulevaisuuden turvaksi ja iloksi. Ja kas, olen tällä roikkumahalla ja ylikiloilla löytänyt aivan ihanan viisaan miehenkin.

Vierailija
37/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:56"]

Olen itsekkin 3 lapsen äiti, ja vatsani on palautunut litteäksi. Olen tietysti tehnyt töitä, ei tulisi mieleenkään jättää masua jumppaamatta raskauden jälkeen. 

Mutta miten kuitenkin niin monella mahalla jää pullottaa yhdenkin lapsen jälkeen? ettekö tee töitä sen pois saamiseksi?

Ja miten koette naisellisuutenne roikkumahan kanssa (eli jos vähänkin tai enemmänkin housunvyötärön päällä röllöttää) eikö se pistä haluamaan tekemään töitä jotta sen saa pois? ainakin jokaikinen mies jonka kanssa olen asiasta jutellu, on sanonut sellaista mahaa hyvin inhottavaksi, rumaksi jopa etovaksi.

En tarkoita tätä pahalla, en vain mitenkään ymmärrä kuin näin asia voi olla. Että eikö sille mitään vaa jotkut oikeasti voi?

[/quote]

En tarkoita tätä pahalla? Ööö...

Luitko itse tekstisi ennen kuin lähetit?

Vierailija
38/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmästyttää, miten pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä löytyy. Oikeasti. Vaikka itse olisi peiliintuijottaja, niin väliä on, miltä jonkun muun vatsa näyttää??

Vierailija
39/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräänä viikonloppuna rannalla ja siellä luonnollisesti oli muitakin äitejä. Oli surullista huomata, kuinka moni piilotteli vatsaansa. Monilla oli semmoinen toppimallinen yläosa, jotkut juoksi lapsiensa perässä pyyhe kiedottuna vatsan päälle, osa peitti käsivarsillaan vatsaansa...

Minulla kävi tuuri ja palauduin hyvin, mutta kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri, mutta ei se tarkoita sitä että täytyy häpeillen yrittää peittää omaa vatsaansa! Ei kai jotain voi oikeasti häiritä toisen, tuntemattoman vatsa?

Vierailija
40/136 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:43"]Aina jaksaa hämmästyttää, miten pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä löytyy. Oikeasti. Vaikka itse olisi peiliintuijottaja, niin väliä on, miltä jonkun muun vatsa näyttää??

[/quote]Niinpä. Sitä paitsi, aika harvoin muiden vatsoja joutuu edes näkemään. Jos niin paljon vatsat ärsyttää, kannattaa vaikka hommata oma uima-allas ettei rannalla joudu muita katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme