Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat ihmiset

Vierailija
06.09.2014 |

Toisen ketjun inspiroimana ajattelin kysyä että vihaatko/halveksutko rumia ihmisiä? Kohteletko rumia eri tavalla kuin kauniita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vihaa tai halveksu, eivät he sille välttämättä mitään voi. Todella rumia ihmisiä kyllä näkee ERITTÄIN harvoin, enimmäkseen ne "rumat" ihmiset on vaan niitä jotka ei sattumalta miellytä omaa kauneusihannetta, eivät mitään ehdottoman ällöttävän rumia.

Vierailija
2/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti yhteiskunnastamme on tullut enenevässä määrin sellainen, jossa ulkomuoto määrittelee kohtelua. En tarkoita tällä kauneuskäsitettä, vaan koko olemusta.

Jopa minunkin, joka vastustan tällaista asettelua, on pakko välillä tietoisesti muistuttaa itseäni, että en saa langeta tuohon ansaan.

Rumuus ja kauneus ovat tosin käsitteitä, jotka hyvin vahvasti vaihtelevat ajan ja muodin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ja halveksun ns. kauniita ihmisiä jotka vihaavat minua, koska olen heitä kauniimpi. Ns. rumia ihmisiä ei mielestäni ole olemassa.

Vierailija
4/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa ei ole rumia ihmisiä ulkonäöltään, on olemassa vaan eri kauneusihanteita. Mutta on olemassa rumia ihmisiä sisältänsä ja niitä halveksun.

Vierailija
5/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josku jos näen  ruman ihmisen, niin se tunne on enemmän myötätunto.

Ylpeän näköiset ja koppavat ja muita arvostelevat  ihmiset...olivat sitten minkänäköisiä vain ...ovat minusta rumia ja etovia. He ovat niitä rumemimpiaihmisiä mitä tiedän, samoin muita kiusaavat ihmiset. 

Vierailija
6/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin junassa nuoren tytön, jonka ulkonäköä katselin ihaillen. Hän oli tosi persoonallisen kaunis, mietin, voisiko kelvata vaikka malliksi. Sitten tyttö alkoi jutella kaverilleen. Vee sitä ja vee tätä, kaikki kaverit, jotka ei olleet paikalla, tuli haukuttua. Tyttö rumeni hetkessä mun silmissä. 

Vierailija
7/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut tästä asiasta omantunnontuskia. Olen esim aina seurustellut vain komeitten miesten kanssa. Olen kuitenkin jäänyt vaille miestä ja perhettä. Onko se rangaistus ulkonäkökeskeisyydestäni? 

Vierailija
8/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pitäs tappaa ettei ruma geeniä enää olisi

Vierailija
9/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:18"]

Vihaan ja halveksun ns. kauniita ihmisiä jotka vihaavat minua, koska olen heitä kauniimpi. Ns. rumia ihmisiä ei mielestäni ole olemassa.

[/quote]

Vierailija
10/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumia ihmisiä on. Ulkonäöltään rumia. Ovat yleensä huomittelemattomia, naiset miesmäisiä kananpersetöyhtöhyyppiä, lihavia lylleröitä tai muutoin naaman muodot rumat. Rillipäiset hiirenhäntäletit ovat myös rumia.

Vierailija
11/11 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän