Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täältä terveiset taivaaseen

Vierailija
30.07.2014 |

Eli siis tuli hyvä mieli tuosta toisesta ketjusta,missä voi lähettää viestejä saavuttamattomille rakkauksille,ja vähän lainasin ideaa tunteenpurkukanavasta.En  sit tiedä kuinka "uusi ja omaperäinen" keksintö tää on,mut jos voisi laittaa tänne viestejä niille läheisille,joille ei oikein muuten saa viestiteltyä(ilman meediota),eli kuolleille läheisille.Saisi vapaasti purkaa surua ja muita tunteita.

Isäpuoli,viimeksi eilen ajattelin sua kun otettiin kaverin kanssa hyviä kuvia sillä digikameralla jonka annoit mulle synttärilahjaksi,tuli tippa linssiin silloin ja nyt taas.Vaikka ehdit kuulua meidän perheeseen kolmisen vuotta,mutta olit tosi tärkeä,ihan kuin oikea isä.Pete oli oikeassa,perhe ei ole DNA:ssa.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-( tippa tulee linssiin kun luen näitä.

Mummolle ja vaarillle terkkuja ♡

Ja äkillisesti lähteneet sedät lyhyen ajan sisällä. Surettaa. Olisipa ollut kivempi olla enemmän tekemisissä, mutta elämäntyylisi oli esteenä :-( ja toinen asui kaukana

Vierailija
22/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kulta, mulla on sua ikävä. Olen pahoillani, etten pystynyt sua auttamaan, en ymmärtänyt miten paha olo sulla oli. Kaipaan ja rakastan sua aina <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi <3 

Kerran jo pelastit mut siitä onnettomuudesta. Teholla oli hyvää porukkaa, kuntoutus jatkuu. Mut silti mulla on niin järjetön ikävä suo etten osaa elää ilman sun neuvoja. Älä jätä opastamatta muo. Mä ihan oikeasti tarviin sun hiljasia neuvoja, nyt ja jatkossa. Tiedän että teen sut välillä kiireiseksi, mutta taisin periä isän puolelta tän ihme geenin. Ikävä, rakastan suo mummi <3 

Vierailija
24/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaimpani. Anna edes joku merkki, että sinulla on kaikki hyvin ja että tapaamme vielä. Ikävöin niin paljon. Ilman sinua olen vain puoliksi se mitä olin kanssasi. Rakastan sinua ikuisesti.

Vierailija
25/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto ja Asko. Te typerykset. Ne typerät huumeet, ette osannu lopettaa ajoissa. En edelleenkään voi antaa ateekai vaikka kuolitte yli 10-vuotta sitten.. 

Biletettiin, otettiin joskus nipsuja ja gammaa.. Se oli JOSKUS hauskaa, mut te ette osannu lopettaa! Muut meni elämässä eteen päin. Te menitte ihan toiseen suuntaan. On kyllä ikävä, mut elämä olis ollu paljon kivempaa jos olisitte valinneet toisin. Kaikki muuttu kun te kuolitte.. :( 

Vierailija
26/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jukka! Neljä vuotta kuolemastasi, äiti ja isä alkaa olla vähitellen aika ok.

Vierailija
27/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidille.

Mä oon vihdoin löytänyt jonkun jonka kanssa olla. Harmittaa ettet voi tavata miestäni.

Mutta rakastan sua hirveesti, ikävä on suuri. Mietin joka päivä sinua. Opetit mulle paljon, tuskin kukaan pystyy samaan. Toivottavasti sulla on nyt hyvä olla. ♡

Vierailija
28/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isä.

Haluaisin vain sanoa, että älä ole huolissasi.

Lensit pois kesken pahimman teini-ikäni, mutta minusta kasvoi kuitenkin järkevä ihminen.

Isä, välillä tuntuu, että olin sinulle pettymys. Tiedän, että olin nuorena hölmöilevä. Toivottavasti näet minut nyt jostain kaukaa, ja olet huoleti.

Äitikin alkaa voida jo paremmin. Ikävöidään ja rakastetaan sinua silti suunnattomasti.

Vierailija
29/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Mummo. Näen toisinaan unia, joissa olen entisessä asunnossasi käymässä mutta sinä et ole siellä. Kuitenkin jollain tavalla tunnen läsnäolosi noissa unissa. Sanothan terveisiä ukille!

Vierailija
30/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut veljelle, mutta tuskin tavataan. Elämä on/oli elämä, sen jälkeen tomuna maassa tai meressä. Onneksi ELIT, niin minäkin teen ja ihan kybällä. Muusta ei voi tietää.

Vierailija
31/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen? Mikä se on? Toivottavasti olin läsnä edesmenneiden läheisteni eläessä ja niin uskon. Hyvä niin.

Vierailija
32/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hej pappa. jag saknar dej. du va allti så varm o trygg.

Vierailija
33/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hej pappa. jag saknar dej. du va allti så varm o trygg.

Vierailija
34/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:33"]

Taivaaseen? Mikä se on?

[/quote]

Hyvä kysymys, joka varmaan kannattaa ottaa todesta. Ehkä me, jotka nyt elämme maan päällä, tässä ja nyt, voimme vielä vaikuttaa siihen, että tosiaan suuntaisimme "Taivaaseen" tämän elämän loppuessa. Ehdottaisin, että pyritään Taivasta kohti ei suorituksilla tai ansioilla, vaan rakkauden kautta :) Rakkaus avaa Taivaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
35/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli, miksi lähdit? Sinun aikasi ei ollut vielä. Emme jaksaneet surua, vaan perhe särkyi. Kaipaan sinua, vihaan sinua, rakastan sinua.

Vierailija
36/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:33"]

Taivaaseen? Mikä se on?

[/quote]

Hyvä kysymys, joka varmaan kannattaa ottaa todesta. Ehkä me, jotka nyt elämme maan päällä, tässä ja nyt, voimme vielä vaikuttaa siihen, että tosiaan suuntaisimme "Taivaaseen" tämän elämän loppuessa. Ehdottaisin, että pyritään Taivasta kohti ei suorituksilla tai ansioilla, vaan rakkauden kautta :) Rakkaus avaa Taivaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

[/quote]

Huoh piti tän isukin rakkauskirjeen levittelijän pilata tämäkin ketju satujutuillaan.

Vierailija
37/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus. 
Joka päivä oot mielessä. Miljoona kysymystä pyörii päässä. 
Toivottavasti sulla on nyt parempi olla ja sait rauhan. Kaikilla on ihan hirvee ikävä sua.
Oot rakas. 

Vierailija
38/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 05:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:33"]

Taivaaseen? Mikä se on?

[/quote]

[/quote]

Huoh piti tän isukin rakkauskirjeen levittelijän pilata tämäkin ketju satujutuillaan.

[/quote]

Muistetaan kuitenkin se tosiasia, että on paljon ihmisiä, joille läheisen kuolema tuo hengellisiä/uskonnollisia kysymyksiä ja tunteita pintaan. Siksi Fathersloveletterin Jumalan rakkaudesta kertova, rohkaiseva ja valoisa sanoma saattaa olla joillekin tärkeä näkökulma eikä suinkaan "satujuttu".

(Tietenkin kuolema ja hengelliset kysymykset ovat vaikeita varmasti meille kaikille, mikä ehkä selittää ylläolevan kritiikin "paheksuvaa" tyyliä.)

Vierailija
39/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:01"]Moi, isi. Kärventääkö tuli kivasti siellä alhaalla?

[/quote] Mitäh? Onko sun isä mennyt kenties helvettiin? :D

Vierailija
40/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Isä! Et tullut häihini, en unohda sitä koskaan! Kohta 30 vuotta tapahtuneesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän