Lähetä täältä terveiset taivaaseen
Eli siis tuli hyvä mieli tuosta toisesta ketjusta,missä voi lähettää viestejä saavuttamattomille rakkauksille,ja vähän lainasin ideaa tunteenpurkukanavasta.En sit tiedä kuinka "uusi ja omaperäinen" keksintö tää on,mut jos voisi laittaa tänne viestejä niille läheisille,joille ei oikein muuten saa viestiteltyä(ilman meediota),eli kuolleille läheisille.Saisi vapaasti purkaa surua ja muita tunteita.
Isäpuoli,viimeksi eilen ajattelin sua kun otettiin kaverin kanssa hyviä kuvia sillä digikameralla jonka annoit mulle synttärilahjaksi,tuli tippa linssiin silloin ja nyt taas.Vaikka ehdit kuulua meidän perheeseen kolmisen vuotta,mutta olit tosi tärkeä,ihan kuin oikea isä.Pete oli oikeassa,perhe ei ole DNA:ssa.
Kommentit (119)
Lapselleni. Äidin sydän on rikki. Jälleennäkemistä odottaen.
Surettaa kun joidenkin pakko pilata tämäkin urpoilulla ja alapeukuilla :( Ihmisyys on hukassa monella.
Hei äiti, olisin toivonut että sinä näet lapsenlapsesi. Liian aikaisin lähdit täältä pois. Minua on koeteltu kovin, mutta tarkoituksella. Tulen perässä, mutta toivottavasti en vielä pitkään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:36"]
Kuka kehtaa alapekuttaa taas kaikkia viestejä.
[/quote]
Sama asia pisti itsellänikin silmään. Joku, jolla ei ole kaikki napit paikallaan tai haluaa tuottaa pahaa mieltä muille.
Pienelle pojalleni. Toivottavasti olet nyt paikassa, jossa et tunne kipua. Viimeiset hetkesi olivat rankat sairauden ympäröimänä, mutta ne oli elämäni parhaimpia hetkiä äitinä. Joka joulu käyn laskemassa kynttilän haudallesi, kauniiden kirjoitusten kera. Äiti rakastaa ja ikävöi. <3
Hei mummi ja ukki.
Synnyin, kun te olitte jo menneet, mutta toivottavasti tavataan tähtien takana.
Hei Iskä, meillä on nyt iso rantaterassi, tykkäisit takuulla kalastella sieltä. Ja tykkäisit ihan takuusti meidän koirista kun kuljeskelisit metsässä katsomassa miten puut kasvaa ja ne tulis sun kanssa. Pilkkomasi klapit on rutikuivia ja palaa puhtaasti takassa ja niitä riittää vielä vuosikausiksi. Päivääkään ei mene ettet kävisi mielessä, vaikka siitä on jo kauan kun jätit nämä mestat. Ja Anne, sun lapsista on kasvanut ihania nuoria, heillä on sun silmät ja samanlaiset ilmeet kuin sulla ja tulen aina hyvälle tuulelle kun näen heidät ja ajattelen miten ylpeä saisit heistä olla. Uusi äitipuoli sen sijaan on aika päsmäri ja kotihirmu, voisit muutaman hyvintähdätyn salaman stikata joutessas.
So this is where we part, My Friend,
And you'll run on, around the bend.
Gone from sight, but not from mind,
new pleasures there you'll surely find.
I will go on; I'll find the strength,
Life measures quality, not its length.
One long embrace before you leave,
Share one last look, before I grieve.
There are others, that much is true,
But they be they, and they aren't you.
And I, fair, impartial, or so I thought,
Will remember well all you've taught.
Your place I'll hold, you will be missed,
The fur I stroked, the nose I kissed.
And as you journey to your final rest,
Take with you this...I loved you best.
-Jim Willis
Emma,
Rakastan sua. Olit rakas ystävä eikä sun pitänyt vielä lähteä. Ikävöin sua kauheesti. Kunpa oisit täällä. Annoit niin paljon mulle. <3
Rakas ukki <3
Olin vielä niin pieni kun läksit luotamme pois. Silloin en vielä ymmärtänyt, että se on lopullista. Ainut muistoni sinusta on herskyvä nauru, kellään muulla ei ole samanlaista! Haikein mielin aina muistelen sinua ja iloista nauruasi. Harmittaa, kun en koskaan oppinut tuntemaan sinua, olen kuullut sinusta niin paljon hyvää! Mutta, ehkä joku päivä vielä tavataan? Toivon kovasti niin.
T: R
Hei isoisäni, jota en koskaan tavannut.
Olen miettinyt sinua paljon, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Kuolemasi vaikutti silloin teini-ikäiseen äitiini niin syvästi, että jäljet näkyvät vielä minussakin. Olen kuullut sinusta paljon, ja olen salaa ylpeä siitä, että olen perinyt sinulta ominaisuuksiasi, taiteellista luovuutta ja näkemystä. Vaikket saanut koskaan tietää minusta eikä sinulla teoriassa ole minulle väliä, haluan kovin että olisit minusta ylpeä. Tehdessäni sitä missä sinä olit ja minä olen hyvä, ajattelen aina, että kyllä K olisi nyt ylpeä tyttärentyttärestään.
Ehkä me nähdään joskus, mutta saat odotella minua vielä ainakin tuplasti sen, mitä jo olet.
Mikä taivas? Voisiko joku selittää mikä paikka tämä on?
Mummo, yritin esittää vahvaa hautajaisissasi, koska olin vielä epäkypsä näyttämään tunteeni. Ikävä on valtava. <3 Muistan lapsuudestani kesät, jotka vietimme mökillänne. Muistan ne tekemäsi mehujäät, joiden maun voin maistaa vieläkin... Toivottavasti näemme vielä joskus.
Rakkaudella,
lapsenlapsesi
Tämä ei ole viesti taivaaseen. Tämä on viesti lapselle, jota rakastin kuin omaani, joka minun oli pakko hylätä, ja jota en tule varmaan enää koskaan tapaamaan.
hei rakas,
Muistaisitkohan minut vielä, jos tulisin käymään? Et varmaan, olet vielä niin pieni. Ja hyvä niin, sattuu sinuun vähemmän. Minulla on sinua kyllä ikävä, ihan joka ikinen päivä, ihan niin paljon, että sydämeen sattuu.
Haluan sanoa sinulle, että olen mielettömän ylpeä sinusta. Olet oppinut niin paljon, iso pieni tyttöni. Osaat enemmän, kuin olisin ikinä uskonut sinun pystyvän oppimaan näin lyhyessä ajassa. Olet minun sankarityttöni, oma pieni taistelijani.
Opetit minulle, mitä on rakkaus. Ja minä rakastan sinua, kerroinhan sen tarpeeksi usein? Minä rakastan sinua niin paljon, että hajoan pieniksi palasiksi aina, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua niin paljon, etten ota sinua kotiini enää sitten, kun voisin. Sillä silloin olet onnellisempi siellä, ja vain se on tärkeää. Rakastan sinua niin paljon, että haluan sinun vain olevan onnellinen.
voi kultaseni, miten paljon minulla onkaan sinua ikävä. Toivon sinulle kaikkea parasta tässä elämässä. Toivon, ettei elämä heittele sinua liikaa: että olet turvassa, että pääset kouluun sitten kun joskus on sen aika. Ettei menneisyytesi ole vahingoittanut sinua liikaa. Minä pidän sinua silmällä, kyselen kuulumisiasi täältä kaukaakin.
kulta, äiti ajattelee sinua joka päivä, äidillä on kova, kova ikävä. Äiti rakastaa sinua.
nakupenda sana, mtoto yangu.
-mama
Hei esi-isät ja äidit ja muut entisajan sukulaiset,
löysin teidät äskettäin kirkonkirjoja tutkiessani, ja kihisen jännityksestä tavatakseni teidät. Varsinkin ulkomailta tulleen isopapan,kuka olit ja miten poistuit täältä maan päältä? Tiedättekö millaista elämä nykyään on, ja että joku täällä on teistä kiinnostunut?
Kuka kehtaa alapekuttaa taas kaikkia viestejä.