Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johtuuko sinkkuutesi luonteestasi?

Vierailija
29.07.2014 |

Ja jos kyllä niin miksi?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu, ehdottomasti. Olen niin tunnevammainen, etten pysty päästämään ketään lähelleni.

Vierailija
2/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä muustakaan johtuisi? Olen hankala ihminen, joka vaatii paljon muilta ja itseltään vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ulkonäöstä. Vituttaa olla ruma.

Vierailija
4/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä etten osaa puhua kunnolla/keskustella.

Vierailija
5/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla se johtuu parista traumaattisesta suhteesta narskujen kanssa menneisyydessä. Silloin päätin, ettei koskaan enää. Minun on hyvin vaikea luottaa miehiin. Mutta jos joku ihana mies voittaisi luottamukseni... toki hänet pitäisi ensin päästää lähelle. Vaikeaa on.

Vierailija
6/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen myös että johtuu luongestani, en vain jaksa kiinnostua kenestäkään ja keksin miehistä aina huonoj puolia. Kaikki ovat myös mielestäni tylsiä ja olen aika epäsosiaalinen.

-ap

Vierailija
7/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin johtuu, mistä muusta se johtuisi?

Teen työtä, jossa olen 8h toisten ihmisten vaatimusten kohteena, kotona haluan olla rauhassa, yksin, ilman että kukaan haluaa edes puhua kanssani, saati mitään muita vaatimuksia. 

Vierailija
8/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten halua sitoutua. Viihdyn sinkkuna

Vierailija
9/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorena olin niin alemmuudentuntoinen ja itsekriittinen, etten kokenut olevani tarpeeksi hyvä kenellekään, ja nyt iän myötä olen alkanut vaatia yhtä paljon myös muilta. Vaikeammaksi vain menee...

Vierailija
10/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En kertakaikkiaan ole tavannut oikeaa ihmistä. En vaadi hirveästi, mutten suostu tyytymäänkään. Osaan kyllä rakastaa ja olla rakastettavana. Olen 22-vuotias.

Vierailija
11/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillisesti kyllä. En ole suosittu joten en pysty menestymään. Luuserit eivät saa naisia.

Vierailija
12/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:00"]Ei. En kertakaikkiaan ole tavannut oikeaa ihmistä. En vaadi hirveästi, mutten suostu tyytymäänkään. Osaan kyllä rakastaa ja olla rakastettavana. Olen 22-vuotias.

[/quote]

Minäkin periaatteessa ajattelen näin, mutta iän lisääntyessä olen alkanut kyllä harkita sitä tyytymistä, mutta voi olla, etten siihen ahdistukseltani pystyisi.

-ap

Vierailija
13/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se luonteesta johtuu, olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen luonne ja minua karmaisee ajatuskin, että olisin vain pariskunnan toinen puolisko enkä oma itseni.

Vierailija
14/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ex-mieheni jälkeen vaan päätin että olen loppuelämäni lasten vuoksi yksin. Parisuhteissa on liikaa riskejä, enkä enää halua ottaa niitä enempää, yksi epäonnistuminen riitti. Satunnaisia suhteita, tai satunnaista seksiä en voisi harrastaa. Elän siis täysin ilman seksiä, tai parisuhteeseen liittyvää rakkautta.

t. jo 8 vuotta yksin

Vierailija
15/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä johtuu! Olen omistushaluinen ja määräilevä, itserakas ja hirveän herkkä moukka, sekä kriittinen ja takakireä paskiainen. Sinkkuna on helppoa olla.

Vierailija
16/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti luonne, huonot jutut ja muutenkin huono tilannetaju keskusteluissa. Eli johtuu :(

Vierailija
17/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]Kai se luonteesta johtuu, olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen luonne ja minua karmaisee ajatuskin, että olisin vain pariskunnan toinen puolisko enkä oma itseni.

[/quote]

Mistä tulee tuo ajatus, että parisuhde olisi fuusioituminen jossa oma yksilöllisyys lakkaa?

Vierailija
18/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

Kai se luonteesta johtuu, olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen luonne ja minua karmaisee ajatuskin, että olisin vain pariskunnan toinen puolisko enkä oma itseni.

[/quote]

Todella itsenäinen ei varmaan ajattelisi, että seurustelu tekee ihmisestä pelkän puoliskon.

Vierailija
19/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn sinkkuna ja seksistä en välitä. Välttämätön paha suvunjatkamisen kannalta. Ystäviä ei koskaan ole liikaa.

Vierailija
20/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu vaan huumeidenkäytöstä. Tosin se ehkä johtuu luonteesta.