Ulkonäkösi määrää miten ihmiset suhtautuvat sinuun
Tämä on raaka fakta elämässä, siksi jokaisen kannattaa siihen panostaa.
Kommentit (30)
Vielä enemmän vaikuttaa sanaton viestintä. Jos se viestii alistumisesta ja itsensä häpeilystä, sinua kohdellaan kuin paskaa useimpien toimesta. Ryhti, äänenpainot, silmiin katsominen, ilmeet, eleet, näistä päätellään jo muutamassa sekunnissa paljon.
Joo, jos on liian laitettu niin ei saa töitä. Katsotaan että on tyhmä.
Naiset ovat aina kohdelleet minua huonosti, miehet taas lähes poikkeuksetta hyvin. Treffikutsuja on sadellut, vaikka olen naimisissa ja asia on ihan julkinen ja tiedossa. Ihan hyviä miehiä ovat varmasti olleet ne kaikki. Siksi ihmetyttää, kun jotkut naiset valittaa, etteivät löydä miestä. Hyviä miehiähän on vapaana vaikka kuinka ja paljon.
Mua ei juurikaan kiinnosta se miten ihmiset muhun suhtautuu.
Pitää paikkansa. Mitä vanhemmaksi elää sen huonommin kohdellaan. Omilla hyvillä tavoilla, ystävällisyydellä ja ulkonäön huolehtimisella ei ole merkitystä vanhevan ihmisen kohdalla. Mummot kumoon ja tieltä pois on monen motto.
Yksi tekijä kyllä. Epåilen, että sillä mitä sanot ja miten sanot sen, sekä mitä teet ja miten teet asioita vaikuttavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Mitä vanhemmaksi elää sen huonommin kohdellaan. Omilla hyvillä tavoilla, ystävällisyydellä ja ulkonäön huolehtimisella ei ole merkitystä vanhevan ihmisen kohdalla. Mummot kumoon ja tieltä pois on monen motto.
Itse ajan katumaasturilla vuokra-asukkaat kumoon. Monet parikymppiset ovat hirveitä läskejä. Itse en ole vielä koskaan ollut ylipainoinen.
Jos kroppa on hyvässä kondiksessa se korreloi sen kanssa että oma yläkertakin todennäköisesti on ainakin jonkunlaisessa tasapainossa koska oma kroppa on oma temppeli. Jos yläkerta on sekaisin, todennäköisesti kroppakin on. Tasapaino tosin kaikessa. Monesti sanonut myös sitä että laihuus ei tarkoita automaattisesti tervettä ihmistä, vaan kroppa josta näkee että sen eteen on tehty jotain muutakin kuin istuttu tietokoneella.
Tälleen keski-ikäisenä totean että aivan sama miten muut määrittelevät mua. Jos ei huvita laittautua, en laittaudu. Teen ulkonäölleni juuri sen mikä itsestäni tuntuu hyvältä. Mulla on työ jossa kokemus ja ammattitaito eivät vaadi rakennekynsiä ja kulmien värjäystä. Joten - ihana sama.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän vaikuttaa sanaton viestintä. Jos se viestii alistumisesta ja itsensä häpeilystä, sinua kohdellaan kuin paskaa useimpien toimesta. Ryhti, äänenpainot, silmiin katsominen, ilmeet, eleet, näistä päätellään jo muutamassa sekunnissa paljon.
Jos ruma ihminen tekee tekee tuota "sanatonta" viestintää kuten sanot, niin hän joutuu kiusatuksi, tuo neuvo on tarkoitettu ulkonäkötyypeille jotka ovat asteikkoa 7-10.
No jonkun joo, mutta pystyt kyllä hyvännäköisenäkin sössimään sädekehävaikutuksen tuomat edut jos olet persoonana aivan kaamiva
Hitler oli melkoinen pallinaama, eikä Trumpissa tai Putinissakaan kehumista ole. Silti heitä kaikkia on palvottu.
Miten sian perseestä saa puristettua timantin, oi kaikkitietävä aapeetrollipersu?
Vierailija kirjoitti:
Jos kroppa on hyvässä kondiksessa se korreloi sen kanssa että oma yläkertakin todennäköisesti on ainakin jonkunlaisessa tasapainossa koska oma kroppa on oma temppeli. Jos yläkerta on sekaisin, todennäköisesti kroppakin on. Tasapaino tosin kaikessa. Monesti sanonut myös sitä että laihuus ei tarkoita automaattisesti tervettä ihmistä, vaan kroppa josta näkee että sen eteen on tehty jotain muutakin kuin istuttu tietokoneella.
Joo, kuten clavicularilla ja muilla huumeaddikti looksmaxxaajilla on ;)
Tämä on totta. olen lyhyt vaalea nainen ja kokenut työelämässä koko ajan vähättelyä ja tytöttelyä, minua ei oteta vakavasti. Vieressä pitkä mies on aina ollut parempi vaikka meriitit huonommat. Nyt kun olen jo ikäloppu, olen muuttunut näkymättömäksi vaikkakin tahkoan edelleen firman parasta tulosta. Tuosta painosta, joillakin on esim. sairaus joka kerryttää painoa, itse olen kyllä normaalipainoinen, eli ei aina oma valinta. Meidän firmassa on päällä kiima palkata nuoria ja hyvännäköisiä, olenkin vaihtamassa työpaikkaa, vien myyntini sinne, katsotaan miten nopeasti minunkin tulokseni paikkaantuvat...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. olen lyhyt vaalea nainen ja kokenut työelämässä koko ajan vähättelyä ja tytöttelyä, minua ei oteta vakavasti. Vieressä pitkä mies on aina ollut parempi vaikka meriitit huonommat. Nyt kun olen jo ikäloppu, olen muuttunut näkymättömäksi vaikkakin tahkoan edelleen firman parasta tulosta. Tuosta painosta, joillakin on esim. sairaus joka kerryttää painoa, itse olen kyllä normaalipainoinen, eli ei aina oma valinta. Meidän firmassa on päällä kiima palkata nuoria ja hyvännäköisiä, olenkin vaihtamassa työpaikkaa, vien myyntini sinne, katsotaan miten nopeasti minunkin tulokseni paikkaantuvat...
Et ole korvaamaton, sori.
Vierailija kirjoitti:
Monilla bodareilla kroppa on kunnossa, mutta päänuppi ei ole.
Siksikö ne kohtelee minua hyvin?