Miksi iphone on "parempi" kuin muut puhelimet?
Miksi Sara Siepillä ja muilla pissiksillä on iphonet?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpot ostaa iPhone ja jotka ei kestä edes pakkasta ja suunniteltu hajoaminen tekee niistä lyhytaikaisia. Mun 200e Huawei toimii jo kolmatta vuotta ja on helppokäyttöinen. Ehkä iPhonen ostajat on jotenkin. Yksinkertaisia jos Android on vaikea käyttää?
"Jo kolmatta vuotta"??? LOL minulla on jokainen iPhone ollut käytössä viisi vuotta aivan helposti, ja senkin jälkeen varapuhelimena ilman mitään ongelmia.
Yksi kaikkia Applen tuotteita yhdistävä tekijä on juuri se, että ne paitsi kestävät rikkoutumatta, niin ne myös kestävät aikaa. Pätee niin puhelimiin kuin tietokoneisiinkin. Mun edellinen iMac oli päivittäisessä käytössä tasan 10 vuotta, sitten siihen ei enää saanut päivityksiä käyttöjärjestelmään ja ohjelmiin. Hyvin se silti toimii edelleen, käytän sitä muutamiin juttuihin.
Kymmenessä vuodessa Windows-kloonin olisi saanut vaihtaa varmaan kolmesti.
Mun miehellä on ollut nykyinen iPhone yli kuusi vuotta ja nyt tulee pian se, että siihen ei saa päivityksiä niin miettiin minkä iPhonen ostaa seuraavaksi. Ei ole pelkoa, että android toimisi noin pitkään.
Minulla on yhä käytössä vuonna 1999 ostamani puhelin. Akku uusittu yli 10 vuotta sitten. Ei ole iPhone.
ÄLYpuhelin ei toimi androidilla noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta liian kalliita köyhälle. Hajoavat helposti ja huolto maksaa aina satasia.
Nimenomaan eivät hajoa helposti, eikä huolto maksa aina satasia.
1000€ iPhone on monessa asiassa parempi kuin 500€ Android kännykkä - ja sen pitääkin olla. Kuitenkin monessa asiassa se on myös huonompi (isoina mm. valokuvien siirto ja näppäimistö), mikä on mielestäni anteeksiantamatonta hintaero huomioon ottaen. Hinta-laatu on iPhoneissa huono.
Ehkä joskus iOS oli muita intuitiivisempi, mutta ei nykyään - esimerkiksi bluetooth ei mene bluetooth-napista pois päältä vaan ainoastaan "lepotilaan", gps:n saa pois päältä "Asetukset - tietosuoja - sijaintipalvelut" takaa, jota ei googlaamatta löydä kyllä kukaan.