Jos säilytät taskulamppua taskussa
Muista ottaa se aina pois sieltä, kun tulet kotiin (lähtiessä mukaan) tai edes katsoa ettei valo ole mennyt päälle. Valo voi jäädä koko yöksi päälle taskuun. Huono lamppu voi kuumentaa taskun. Taskussa voi olla paperia tai käsidesi.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyiset led-lamput kuumene.
Puppua. Olen sytyttänyt ledilampulla A4 arkin tuleen kun demonstroin kuinka kuumana se käy.
Niin? Sulle kävi näin, patteri tyhjeni mutta mystisesti housut syttyivät leimahtaen tuleen?
Hienoa. Olispa käynyt pahemmin niin saisit Darwin-palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppua. Olen sytyttänyt ledilampulla A4 arkin tuleen kun demonstroin kuinka kuumana se käy.
Todista se.
Taisi olla halogeeni. Sulla papparaisella menee lampputyypit sekaisin, muistisairaus alullaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Sulle kävi näin, patteri tyhjeni mutta mystisesti housut syttyivät leimahtaen tuleen?
Hienoa. Olispa käynyt pahemmin niin saisit Darwin-palkinnon.
Mulle kävi hyvin. Oli lamppu joka ei kuumennut.
Nyt kiinnostaa, mitä kaikkea ap sait poltetuksi housuissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista se.
Taisi olla halogeeni. Sulla papparaisella menee lampputyypit sekaisin, muistisairaus alullaan.
Varmaan haastavaa pysyä heterona?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa, mitä kaikkea ap sait poltetuksi housuissasi.
Se oli takin taskussa. Asunto pieni. Ei onneksi tapahtunut mitään. Lamppu oli hyvin valmistettu. Kaikki lamput eivät ole ehkä täysin kuumenemattomia.
En ole noissa kiistelyissä mukana. Totesin vain että lamput erilaisia. ap
Valvetunut kansalainen myös kulkee alasti, eikä kasaa palokuormaa ylleen.
Samoin puhelin ja akku. Laukku tai tasku.