Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
Rakas A.T., en usko voivani koskaan unohtaa sinua. Yksi ainoa viikko kanssasi oli kauniimpi ja merkityksellisempi kuin koko sitä edeltävä elämäni kokonaisuudessaan. Herätit minussa myrskyn, joka loi minut uudelleen, avasit silmäni näkemään oman arvokkuuteni. Vaikken koskaan edes sanonut rakastavani sinua, toivon, että saan vielä joskus tilaisuuden sanoa sen. Toivon, että hiljaiset, kyynelten täyttämät rukoukseni kantautuvat sinun korviisi - vielä joskus.
Rakas A, olen luvannut kirjoittaa. Sinä et vain tiedä, että kirjoitan sinut. Jokainen vuodattamani sana olkoon puhdasta ylistystä muistollesi ja laulua rakkaudelle, josta emme päässeet koskaan iloitsemaan. Rakkaudella, M.B.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:35"]
A,
etkö tuntenut saman minkä minä? Halusit päästää minut menemään vaikken olisi sitä halunnut. Haluan sinut. En kuitenkaan voi tehdä mitään.
M
[/quote]
Miehelle vai naiselle?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:49"]Mä en koskaan oo rakastanut ketään muuta kuin sua. Ihan pikkulapsesta asti olin ihastunut. Kun sun täytyi muuttaa, mä ajattelin että mulla olis vielä toivoa. Kun mä kuulin, että olet ihastunu toiseen, mä vaan vitsailin asiasta. Kotona mä itkin pois sen kaiken tukahdutetun surun. Mä olin vihanen itselleni, kun en ollu kelvannu sulle. Valitsit sen laihan blondin. Mutta nyt mulle on tärkeintä, että juuri sä saat olla onnellinen. Sillon mä en kärsi. -tyttö 15v. [/quote] miksi tähän tuli alapeukku? [/quote]huhuu? Miksi tuli?
[/quote]
Laiha blondi mainittu, aiheuttaa skismoja :)
Älä kärsi.. Kokemalla surua osaat nauttia onnellisuudesta enemmän..
Rakasta itseäsi, niin voit antaa enemmän.
Risto, arvaa olenko katunut, että olin silloin aikoinaan sellainen ääliö. Kaikki olis voinut menää toisinkin...
66#
Toinen kirjain on a.
Ei osunut, etsimälläni toinen kirjain R.
Toivottavasti tapaat rakkaasi vielä.
t.66
onko kyseessä Karoliina?
Tule nyt herranjumala juttelemaan mulle. En kestä tätä ikävää! Tai kerro edes että et halua pitää mitään yhteyttä, jos asian laita on niin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]Tule nyt herranjumala juttelemaan mulle. En kestä tätä ikävää! Tai kerro edes että et halua pitää mitään yhteyttä, jos asian laita on niin.
[/quote]
Ota itse heti yhteyttä!!! Mä en kehtaa aina olla se joka aloittaa.
Olipa hauska, että joku nosti tämän, luin oman avautumiseni tuolta alusta ja tajusin että olen päässyt yli tästä henkilöstä, vaikka olin hänen vuokseen pitkään todella surullinen. Eli S, sinulle terveiset, olit saavuttamaton rakkaus muttet onneksi elämän sellainen. Mulla on sua vieläkin joskus ikävä, tai ehkä enemmänkin sitä mielikuvaa meistä. En kuitenkaan odota enää. Joskus me taas nähdään, hymyillään silloin ja muistetaan ne hetket. Kaikkea hyvää sulle, kaikki vielä järjestyy - meille kummallekin, vaikka vähän rikkinäisiä ollaankin.
S<3 Mä kaipaan sun tuoksua, kosketusta, intohimoisia suudelmia, toisiimme kietoutumista ja sitä miten kiusoittelit mua. En tiedä mitä tapahtui, mutta sä luultavasti unohdit mut jo. Silti mä ajattelen sua joka päivä ja toivon, että voisit olla mun rakas. -A
L, Ei siitä svenssonista ole sinulle loppuelämän kumppaniksi, kaikki teillä on liian erilaista
Olisit ottanut miehen
M
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:42"]M, kaipaan sinua edelleen joka päivä, vaikka emme ole nähneet vuosiin. Ei mene päivää, etten ajattelisi sitä, kuinka katsoit minua ja kuinka minä sulin katseesi alla. Toisinaan joku vastaantulija tuoksuu samalta kuin sinä ja ikävä vihlaisee kipeästi. Tiedän, että et ajattele minua koskaan ja että olet nyt onnellinen. Minä en kuitenkaan koskaan unohda sinua. Toivottavasti joskus vielä tapaamme - nyt ymmärtäisin sinua paremmin kuin silloin.
8 vuotta olen miettinyt tekemääni päätöstä silloin kun valitsin toisin. Kadun että käänsin selkäni silloin. Olin nuori ja tyhmä enkä osannut valita viisaasti. Olet ollut mielessäni paljon ja toivon että tapaamme vielä jonain päivänä jotta saisin pyytää anteeksi yhtä asiaa. Olen yrittänyt etsiä numeroasi numeropalvelusta, mutta sitä ei löydy mistään. Toivon että näet tämän viestin M(mies).
<3:llä ja lämmöllä M. (nainen)
Luulin että tässä iässä ja avieron jälkeen sellaisia ensitreffejä ei enää tule kohdalle: miten nauroimmekaan! Miten paljon puhuimme ja miten tuntui siltä, kuin olisin tullut kotiin!
Ettei sitten kestänyt edes jouluun.. minun on pakko uskoa, ettet tuntenut samoin.
Kiitos kuitenkin. Nyt tiedän että tällaista voi tapahtua minulle vielä uudestaan.
JV, tulet aina olemaan sydämessäni. Tiedän etten koskaan voi sinua saada. Toivon, että olet onnellinen siellä jossakin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:48"]Emma, miksi?!
[/quote]
Samaa kysyisin sulta.