Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
EIKÄ?! Ja täältäkö se käy lukemassa?
Haluaisin pyytää sinulta anteeksi. Miten se silloin olikin niin vaikeaa..
Atte, minulla on ikävä sinua <3
jokaisella ihmiselle on olemassa "se oikea" jossain. pitkään ajattelin, että mun "se oikea" on varmaan jäänyt auton alle, mutta sitten mä tapasin sut. me oltaisiin oikeasti täydellinen pari. miksi ei tavattu muutama vuosi aikaisemmin?
ehkä me saadaan vielä joskus mahdollisuus.
<3 J
En tahdo ajatella, että olet saavuttamaton. ♥ Kaipaan kosketustasi. Haluan koskettaa sinua takaisin. ♥
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:57"]
jokaisella ihmiselle on olemassa "se oikea" jossain. pitkään ajattelin, että mun "se oikea" on varmaan jäänyt auton alle, mutta sitten mä tapasin sut. me oltaisiin oikeasti täydellinen pari. miksi ei tavattu muutama vuosi aikaisemmin?
ehkä me saadaan vielä joskus mahdollisuus.
<3 J
[/quote]
Miksi ette voi olla yhdessä?
Näin poikasi ylioppilaskuvan. Hän on kaunis ja hänellä on sinun piirteitäsi.
Luulin, etten koskaan tule tapaamaan itselleni sopivaa ihmistä. Mutta sinä iltana, kun emmin lähtöä viihteelle, törmäsin sinuun. Kumpa olisimme tavanneet vuosia aiemmin.
Armas kaljatuoppi,
vuosia saimme viettää yhdessä niin monia iltoja kuin kesälomiakin,
kohtasimme toisemme niin ilon kuin surun hetkillä,
jaoimme syvimmätkin tunteet ja yhteytemme oli rikkomaton.
Sitten lähdin toisen matkaan,
ja jo pian huomasin tämän olleen virhe.
Toivottavasti vielä kohtaamme, kaikesta huolimatta Sinä olet se, joka minut lopulta saa.
Oi, elämäni rakkaus, jota voittavaa naista ei planeetaltamme löydy <3
Voi K kuinka mä toivoin, että se olisi kestänyt. En ikinä tule sun laista toista tapaamaan.
Olen pahoillani etten halannut sinua vielä viimeisen kerran kun kävelit sinä aamuna olohuoneen kautta eteiseen ja siitä autoosi. Jos olisin tiennyt että se on meidän viimeinen aamumme yhdessä, olisin pitänyt sinua sylissä ihan vähän pidempään ja jutellut kanssasi jotten unohtaisi ääntäsi. Lupaan etten koskaan unohda. Rakastan sinua joka päivä kuolemaan asti ja sen jälkeen.
En tuntenut sinua, vaikka olisin halunnut, olin vain niin pelkuri ja ujo. Se on tiimalasin hiekkaa, kuten kaikki menetetyt mahdollisuudet. Mutta olet kai jonkun kanssa nyt, niin kuulin, joten toivotan onnea elämääsi.
Elina, olit ja olet ihana nainen.
Anteeksi.
T
R, kunpa olisimme tavanneet myöhemmin. Olisin ollut vanhempi ja viisaampi, enkä pelkkä pelästynyt pikkutyttö, joka ei ymmärtänyt tunteistaan mitään. En ollut silloin valmis ja särjin meidän molempien sydämet. Liikaa jäi sanomatta ja tekemättä. Nyt kaikki on jo myöhäistä. Olen kuitenkin tahollani onnellinen, vaikka sinua vielä joskus ajattelen, olithan ensirakkauteni. Toivottavasti sinäkin olet löytänyt onnen, ja olet saavuttanut elämässä ne asiat, joista unelmoit.
Ehkä seuraavassa elämässä?
Tuikkivat silmät ja sydämet sulattava hymy. En koskaan unohda sua. J <3
Pam pam pam Pamela, ai ku sie olit sitten ihana. Nimittäin dallasin Pamela.
Laittakaa hiukan tarkempia tietoja. Edes se, onko tarkoitettu miehelle ja naiselle. Ja minne päin suomea tarkoitettu. Lähettäjän eka kirjainkin ois kiva :) Turhauttavaa muuten!
Haluaisin taas istua kanssasi hiljaa ja ottaa sinua kädestä kiinni.