Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:01"]Tuikkivat silmät ja sydämet sulattava hymy. En koskaan unohda sua. J <3
[/quote]
Paljasta lisää? ;)
Yksi Ilmari, joka on kommunisti, kertoi aikanaan ihastuneensa 80-luvulla Leningradin lentokentän baarissa tarjoilijana olleeseen Tatjanaan. Ilmari oli silloin ollut Metalliliiton matkalla ja oli oikein käynyt paikallisessa yökerhossa Tatjanan kanssa. Suhde kuitenkin kuivui kokoon, kun ei ollut oikein yhteistä kieltä. Ilmarilla oli kuitenkin pitkään Tatjanan kuva Ladan hansikaslokerossa.
Ihana ketju,laittakaa lisää liikuttavia viestejä! :)
A, ensirakkauteni ja lasteni isä. Anteeksi. En osannut arvostaa hiljaista välittämistäsi ja jokapäiväisiä rakkauden tekojasi. Olit elämäni mies ja olet aina. Näen lapsissamme sinun piirteitäsi, käsi poskella samaan tapaan, sinun käyttämäsi tapa sadatella. Olet aina sydämessäni. -A
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:12"]
T.L.: Teit minuun lähtemättömän vaikutuksen ja edelleen ajattelen sinua usein, lähes päivittäin. Sinun olemuksesi, äänesi ja hymysi sekä katseesi saivat minut heikoksi, mutta onnelliseksi samanaikaisesti. Elämäni olisi mennyt aivan toisin, jos olisimme voineet olla yhdessä. Kyllä se nytkin on mennyt ihan hyvin, mutta moni nuoruuden kolhu olisi jäänyt tulematta minuun, jos olisimme saaneet toisemme.
[/quote]
T.L. Olet ollut myös minun ajatuksissa paljon. Minäkin olen miettinyt millaista meidän elämä olisi ollut yhdessä.
N, sä särjit mun sydämeni, mutta mä tulen aina rakastaan ja tukeen sua. Mä toivon, että kaikki kääntyy vielä hyväksi.
Voi K, kuinka mä sua kaipaan.
Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3
Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.
Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.
Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.
En koskaan uskaltanut sanoa sinulle sanaakaan, vaikka kolmen vuoden ajan keräsin rohkeutta. Katseemme kohtasivat monesti, mutta tyydyin katselemaan sinua kauempaa. Nään sinusta vieläkin unia, ja niissä unissa olen onnellisempi kuin koskaan, koska niissä unissa olemme yhdessä. En vain pysty unohtamaan sinua. Kuulostaa järjettömältä, mutta olet kuin joku kosminen voima joka vetää minua puoleesi. Tajuan itsekin, että tämä on hullua.
Eero, olen rakastanut sinua jo vuosia. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin, vaikka seurustelinkin toisen kanssa silloin kun meillä olisi ollut mahdollisuus. Olosuhteiden pakosta olemme toisistamme erossa, mutta jos jostain olen varma niin siitä, että meidän yhteinen aikamme koittaa vielä. Ansaitset ihmisen, jonka kanssa sinun on hyvä olla ja joka kunnioittaa ja arvostaa sinua. En saanut olla ensimmäisesi, mutta aion olla viimeisesi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]
MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?
Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.
Sun hellä mutta määrätietoinen kosketuksesi tuntuu ihollani koko loppuelämäni. Miten kaksi niin kaunista ja toistaan rakastavaa voikaan elää ilman toista.
Miksi? Sitä kysyn itseltäni päivittäin, mutta tuskin osaan koskaan vastata.
En löydä kaltaistasi koskaan. Eikä tarvitsekaan.
Anna anteeksi, jatkan elämääni. On pakko.
J, my darling.
Nämä on ihan turhanpäiväisiä, niin kauan kuin ihmiset ei kerro edes paikkakuntaa ja omia nimikirjaimia, ja sen toisen molempia nimikirjaimia myös. Jokainen, jonka nimi alkaa kirjaimella J (esim), voi kuvitella, että viesti on hänelle. Ja heitä ei olekaan aivan vähän.
66#
Mikset voinut tulla juttelemaan?
Olenkohan sinun K:si?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:38"]
Nämä on ihan turhanpäiväisiä, niin kauan kuin ihmiset ei kerro edes paikkakuntaa ja omia nimikirjaimia, ja sen toisen molempia nimikirjaimia myös. Jokainen, jonka nimi alkaa kirjaimella J (esim), voi kuvitella, että viesti on hänelle. Ja heitä ei olekaan aivan vähän.
[/quote]
Vähän niin kuin horoskoopit. Sopii tavallaan jokaiselle. C'mon ihmiset, laittakaa nyt edes se paikkakunta ja omat nimikirjaimet.
[/quote]Voi helvetti mammat, ei täällä miehiä ole teitä kaipailemassa vaikka kuinka niin toivottekin. Toisekseen, ei ne miehet jää yhtä saamatonta pildeä vuosiksi vinkumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:42"]
M, kaipaan sinua edelleen joka päivä, vaikka emme ole nähneet vuosiin. Ei mene päivää, etten ajattelisi sitä, kuinka katsoit minua ja kuinka minä sulin katseesi alla. Toisinaan joku vastaantulija tuoksuu samalta kuin sinä ja ikävä vihlaisee kipeästi. Tiedän, että et ajattele minua koskaan ja että olet nyt onnellinen. Minä en kuitenkaan koskaan unohda sinua. Toivottavasti joskus vielä tapaamme - nyt ymmärtäisin sinua paremmin kuin silloin.
[/quote]
Kenelle tämä on? Haluaisin niin omia tämän...
[/quote]
Tämän oli kai tarkoitus olla "tunteidenpurkukanava",siis että voi tähän ketjuun kirjoittaa sellaista mitä ei voi kohteelle oikeasti kertoa.Vai meinasitko että tämän ketjun avulla toisiaan kaipaavat kohtaavat?Sehän on vaan hyvä,että on vaikka pelkkä J,niin jokainen J:lla alkava voi ajatella,että juuri häntä kaivataan(hivelee itsetuntoa).Ja jos laittaa ns.liikaa yksityiskohtia,tutut voi tunnistaa,homman idea on kuitenkin anonyymiys. Ei todellakaan ole turha ketju,nää on ihania viestejä!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:29"]
Voi K, kuinka mä sua kaipaan.
Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3
Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.
Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.
Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.
[/quote]
Onko K*** jota ikävöit?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]
MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?
Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.
[/quote]
Aika pieni todennäköisyys että juuri ne toisiaan kaipaavat sattuvat samaan aikaan tähän ketjuun?Varmaan aika monella on samat nimikirjaimet.
T.L.: Teit minuun lähtemättömän vaikutuksen ja edelleen ajattelen sinua usein, lähes päivittäin. Sinun olemuksesi, äänesi ja hymysi sekä katseesi saivat minut heikoksi, mutta onnelliseksi samanaikaisesti. Elämäni olisi mennyt aivan toisin, jos olisimme voineet olla yhdessä. Kyllä se nytkin on mennyt ihan hyvin, mutta moni nuoruuden kolhu olisi jäänyt tulematta minuun, jos olisimme saaneet toisemme.