Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?
Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?
Kommentit (138)
Sitä, että se poika jää neitsyeksi.
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
Järkevää. En itsekään ottaisi "lapsellista" miestä missään tapauksessa.
En oikein ymmärrä, miksei 35-vuotias mies saisi edelleen ns. ensimmäisellä kierroksella olevaa naista. Itsekin tein naisena noin eli en halunnut miestä, joka on jo lapsia tehnyt. On aivan eri asia seurustella lapsettoman kuin alaikäisistä lapsista vastuuta kantavan kanssa. Uusperhekuviot ovat todella, todella haastavia ja ajattelenkin niin, että lapsia jo tehneet ja yhden vakavan suhteen tyrineet sopivat parhaiten seurustelemaan keskenään. Muuten lapsettomalta osapuolelta odotetaan (omien kokemusteni mukaan) melko kohtuuttonta joustoa.
Toisekseen 30+ naisissa on nykyään hirveästi lapsettomia, koulutettuja ja itsestään huolehtineita naisia. Minulle ei tänä päivänäkään kelpaisi alaikäisistä huolehtiva mies. Lasten pitää olla joko jo omilleen muuttaneita tai sitten kokonaan tekemättä jätettyjä.
t. N 42
Ajattelisin, että mies on itse vielä lapsi ja parempi että tiemme eivät kohtaa.
t. Ultimate MILF
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
Aika harva nainen, jola on lapsia, on yksinhuoltaja. Kyllä suurin osa on yhteishuoltajuudessa, eli lapset osan aikaa myös isällään. Yh:ksi leimaaminen on jotenkin niin väsynyttä.
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Mikäs siinä. Jokainen voi haluta semmoisen kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen, jola on lapsia, on yksinhuoltaja. Kyllä suurin osa on yhteishuoltajuudessa, eli lapset osan aikaa myös isällään. Yh:ksi leimaaminen on jotenkin niin väsynyttä.
Aika harva mies lämpenee sille, että joku eksä pyörii missään tekemisissä.
Sen ikäisistä naisista, joita 35-vuotias mies voi kohtuudella odottaa tapailevansa, selvästi alle puolella on lapsia. Ei ole siis edes mitään teoreettista syytä tyytyä lisääntyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Ei mulla riitä aikaa olla tuollaisista mitään mieltä. Omia vaihtoehtojaanhan nuo kaventavat, sama se minulle. Vaikka toivottavasti kertovat siitä tosiaan jo ennen treffejä. Ettei mene sitä aikaa hukkaan.
Kyllä jokaisella on oikeus päättää, mitä elämältään haluaa. Kaikki eivät halua siihen lapsia, omia taikka sitten vain jonkun muun. Lapset ovat luonnollisesti vanhempiensa suurin prioriteetti ja elämää pitää ainakin jossain määrin järjestää lasten mukaan, ja sitten on vielä mahdollisesti vaikeat isäkuviot. Kaikki eivät sitä halua.
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on, ja eikö se ole vain hyvä jos vain lapsirakkaat hakeutuvat lastellisten naisten kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Ei mielipidettä. Kaikilla on oikeus päättä itse kumppaninvalintakriteerinsä. Tuskin kukaan yksinhuoltajaäiti haluaisi seurustella miehen kanssa, joka näkee hänen lapsensa ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pilalla mutta eri elämäntilanteessa kuin minä. Tämä vierestä.
Niiden lasten kanssa joutuisi jakamaan omat lelunsa ennenpitkää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
No minä olen tällainen. En tiedä suurempaa turn-offia kuin lasten hankkiminen. Ihan sama, asuvatko vielä kotona vai eivät.
Deittailu ei ole vaikeaa, kun pitää ikähaarukan mahdollisimman laajana. 20-35-vuotiaissa on todella paljon lapsettomia sinkkuja.
Laita tieto lapsistasi mahdolliseen deittiprofiiliin tai tuo heidät esiin keskustelussa, niin kuin vanhammat normaalistikin tekevät viiden minuutin kuluttua tapaamisesta. Näin vältät tuhlaamasta omaa aikaasi.