Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?
Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?
Kommentit (138)
Ymmärrän täysin. En 35-vuotiaana naisena halua miestä, jolla on lapsia.
No kun lukee tätä palstaa ja eronneiden äitien juttuja, niin useimmiten se menee näin: ensin tapaillaan kuukausitolkulla vain lapsettomilla viikoilla tai niinä viikonloppuina kun lapset on isällään. Silloin vain kun tälle äidille sopii. Tehdään selväksi että yhteen ei tulla muuttamaan kun lapset asuvat vielä kotona kymmenen vuotta ja naisella lapset menee aika ykköseksi joka tilanteessa, kompromissit koskevat vain sitä hajonnutta perhettä jonka pillin mukaan pitäisi tanssia.
Niin, mitä ihmeen oikeaa suhdetta tästä voi kukaan parisuhteeseen haluava lapseton saada?
Kyllä kannattaa kiertää lapsia hankkineet kaukaa jos itsellä ei niitä ole ja olisi mahdollisuus vielä saada joku lapsetonkin. Aika huikea persoona saisi sellainen mies olla jonka "koko paketin" mukaan haluaisin alkaa järjestää koko elämäni.
N35
Minä en ainakaan treffeille harrastusmielellä enkä menisi treffeille miehen kanssa jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Tämä tieto perustuu sun omaan lähipiiriin eikös totta? :D
Olen sitä mieltä, että tuommoinen mies tulee olemaan hyvin yksinäinen mies. Suurimmalla osalla ihmisistä on niitä lapsia, ja lapseton parikymppinen nainen ei huoli noin paljon itseään vanhempaa miestä.
Lisäksi mies kuulostaa melko joustamattomalta ja itsekeskeiseltä mieheltä- luultavasti hänellä on muitakin "periaatteita", joten veikkaisin, että melko hakkaa seuraa.
Postisi myös miettimään että miten tuon ikäiselle itsellään ei ole lapsia= ei ole ollut myöskään parisuhdetta/ suhteita- eli jotain vikaa? Ei ilmeisesti parisuhdematskua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
MIKSI lapsia hankkinut nainen on sinulle automaattisesti yksinhuoltaja? Onko lapsia hankkinut mies sinulle myös automaattisesti yksinhuoltaja? Voitko kertoa. Tämä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
Aika harva nainen, jola on lapsia, on yksinhuoltaja. Kyllä suurin osa on yhteishuoltajuudessa, eli lapset osan aikaa myös isällään. Yh:ksi leimaaminen on jotenkin niin väsynyttä.
Minä ainakin etsin ihan kokonaisvaltaista parisuhdetta, jossa kahdella aikuisella on kummallakin omat resurssinsa ja periaatteessa 7 päivää viikossa viettää aikaa yhdessä. Ei minusta tässä ole mitään itsekästä koska en toivo mitään sellaista, mitä en itsekin voisi tarjota takaisin.
Itsekästä on haluta lapsivelvoitteista totaalisen vapaan osapuolen joustavan oman vuorotteluaikataulunsa mukaan. Olen itse lapseton nainen ja minulle pienten/peruskouluikäisten lasten isät ovat lähtökohtaisesti suljettuja pois.
Kaikki periaatteet lentää romukoppaan kun tarpeeksi kolahtaa.
No olisko vaikka sellainen mies, joka ei halua ollenkaan lapsia tai ainakaan hoitaa muiden lapsia?
Todennut, että elämä on hyvää ilman ylimääräistä hälinää.
Minusta jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Kun tuon ikäisena tinderiä käyttelin niin en minäkään kelpuuttanut miestä jolla oli lapsia. Mutta usein ne miehet yrittivätkin lapsensa pimittää tavalla tai toisella ja aina kun nostin "kissan pöydälle" niin myönsivät että heillä on lapsi/lapsia. Olin profiilissani selkeästi tuonut julki että toivottavasti miehellä ei ole lapsia joten kyllä vaan jätin näiden lapsia hankkineet miehet heti kun asia paljastui. Ja sitten alkoikin se nyyhkytys ja syyttely ja ikävät viestit että miksi mies ei kelpaa vaikka ne lapsen on. Yksinkertaisesti itse en halua uusioperhe-elämää millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tuommoinen mies tulee olemaan hyvin yksinäinen mies. Suurimmalla osalla ihmisistä on niitä lapsia, ja lapseton parikymppinen nainen ei huoli noin paljon itseään vanhempaa miestä.
Lisäksi mies kuulostaa melko joustamattomalta ja itsekeskeiseltä mieheltä- luultavasti hänellä on muitakin "periaatteita", joten veikkaisin, että melko hakkaa seuraa.
Postisi myös miettimään että miten tuon ikäiselle itsellään ei ole lapsia= ei ole ollut myöskään parisuhdetta/ suhteita- eli jotain vikaa? Ei ilmeisesti parisuhdematskua.
Iso osa ei tänä päivänä halua lapsia alle kolmekymppisenä . Monella fiksulla ja tunneälykkäällä naisella on yleensä halu löytää sielunkumppani loppuelämäksi ja saada elämänsä sellaiseen taloudelliseen kuntoon, että lapselle on antaa hyvä alku elämään. Monikaan ei tätä tilannetta saavuta vielä parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Pari-kolmikymppisistä reilusti yli puolet on lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki periaatteet lentää romukoppaan kun tarpeeksi kolahtaa.
Eli itsellesi kelpaisi esimerkiksi seksuaalisesta väkivallasta tuomittu kumppani, jos vain ihastut häneen tarpeeksi?
Aivan. En odottanutkaan.
Se on nykypäivänä aikamoinen lottovoitto että se lapsen isä on joku täysjärkinen jonka kanssa voi tulla toimeen. Eli kovin moni ei lähde edes siihen arvontaan kun todennäköisesti sieltä tulee mukana sellainen mustasukkainen sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen, jola on lapsia, on yksinhuoltaja. Kyllä suurin osa on yhteishuoltajuudessa, eli lapset osan aikaa myös isällään. Yh:ksi leimaaminen on jotenkin niin väsynyttä.
Turha leimata ihmisä oli mies tai nainen jolla on lapsia edeliset suhteen.Nykyisin on yhteishuoltajuus!Ymäretävää toki jotkut miehet,naiset eivät halua kumpania jolla on lapsia.Miksi sitä ylensä pitää tehdä numero,en halua henkilöä jolla lapsia?Ei sen vatvominen tällä auta mitään.Hankikaa lapseton pari suhde.Sillä selvä!
Vierailija kirjoitti:
lapseton parikymppinen nainen ei huoli noin paljon itseään vanhempaa miestä.
Lapsettomat parikymppiset (20-29-vuotiaat) naiset osoittivat minuun paljon enemmän kiinnostunusta täytettyäni 30 kuin ennen sitä. Ja tämä siitäkin huolimatta, että olen nykyisin köyhempi ja lihavampi kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
No kun lukee tätä palstaa ja eronneiden äitien juttuja, niin useimmiten se menee näin: ensin tapaillaan kuukausitolkulla vain lapsettomilla viikoilla tai niinä viikonloppuina kun lapset on isällään. Silloin vain kun tälle äidille sopii. Tehdään selväksi että yhteen ei tulla muuttamaan kun lapset asuvat vielä kotona kymmenen vuotta ja naisella lapset menee aika ykköseksi joka tilanteessa, kompromissit koskevat vain sitä hajonnutta perhettä jonka pillin mukaan pitäisi tanssia.
Niin, mitä ihmeen oikeaa suhdetta tästä voi kukaan parisuhteeseen haluava lapseton saada?
Kyllä kannattaa kiertää lapsia hankkineet kaukaa jos itsellä ei niitä ole ja olisi mahdollisuus vielä saada joku lapsetonkin. Aika huikea persoona saisi sellainen mies olla jonka "koko paketin" mukaan haluaisin alkaa järjestää koko elämäni.
N35
Ihanaa, puit minunkin ajatukseni sanoiksi! Tosi monella lapsellisella sinkulla on kantavana ajatuksena se, että olisi joku "paketti" lastensa kanssa. Ja sen jälkeen korostetaan sitä, että LAPSET ovat elämänsä tärkein asia, johon kumppanin pitää mukautua. Eihän tässä ole mitään tasapuolista lapsettoman osapuolen kannalta. Hän on ikuisesti rääppijäisissä ja odottelee murusia, joita lapsellinen osapuoli pudottelee.
Minä haen lapsettomana sen YKKÖSEN paikkaa enkä todellakaan halua joutua arvojärjestyksen pohjimmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?
En minäkään halunnut lapsia hankkinutta miestä, vaikka itselläni on lapsia. Onneksi sitten ihan rakastuinkin lapsettomaan mieheen - ja hän minuun.
Ihan ok. Ei minullekaan olisi kelvannut lapsia hankkinut mies.