Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?
Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Pari-kolmikymppisistä reilusti yli puolet on lapsettomia.
Miehistä siihen 30 vuotiaisiin asti ~90% on lapsettomia ja vielä 35 vuotiaistakin 40% on lapsettomia. Lapsettomaksi jää lopulta 25% miehistä ja naisista 20%. Suomessa on maailman eniten lapsettomia suhteudettuna väestöön. Tämä vain niille, jotka yrittää häpäistä lapsettomia siitä, kun ei ole lapsia ja siten kelvannut suhteeseen. Todennäköisempää on, ettei lapsettomalle sinkulle ole kelvannut kukaan ja tämähän se menee sit tunteisiin, kun tällainen sit antaa kylmästi pakit lapsia hankkineelle.
Eikö ole vain hyvä, että ne jotka eivät halua uusperhe-elämää eivät siihen myöskään hakeudu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani tälläinen +35 lapseton mies, joka ei halua lapsia on pitkäaikaistyötön ja hällä on ihan valtavat kriteerit naiselle (mukaan lukien lapsettomuus), vaikka hänellä ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle ennen kuin saa omat asiansa kuntoon. Suuret on luulot...
Miehellä ei ole naiselle mitään annettavaa, jos hän on työtön?
Kertonee enemmän naisista kuin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Pari-kolmikymppisistä reilusti yli puolet on lapsettomia.
Miehistä siihen 30 vuotiaisiin asti ~90% on lapsettomia ja vielä 35 vuotiaistakin 40% on lapsettomia. Lapsettomaksi jää lopulta 25% miehistä ja naisista 20%. Suomessa on maailman eniten lapsettomia suhteudettuna väestöön. Tämä vain niille, jotka yrittää häpäistä lapsettomia siitä, kun ei ole lapsia ja siten kelvannut suhteeseen. Todennäköisempää on, ettei lapsettomalle sinkulle ole kelvannut kukaan ja tämähän se menee sit tunteisiin, kun tällainen sit antaa kylmästi pakit lapsia hankkineelle.
Kiitos. Onko sulla statseja, kuinka moni (a) 30-vuotias ja (b) 35-vuotias nainen on lapseton?
Miksi pitäisi kelvata? Ei ole mitenkään vaikeaa löytää lapsettomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kenelläkään olisi mitään kriteereitä ja kaikki olisivat valmiit olemaan kenen tahansa kanssa, ei toisaalta mikään tuntuisi miltään. Joten hyvä vaan, että ihmisillä on kriteereitä, olivat ne sitten mitä tahansa.
Juuri siksi, että ihmisillä on näitä niin kutsuttuja kriteereitä, minua ihmetyttääkin kuinka he sitten "ehdottomat kriteerit" omaavat ylipäätään ajautuvat sellaiseen seuraan, jossa eivät missään olosuhteissa halua olla? Se, jos mikä on iso red flag.
Ajautuivat, koska joku heikon markkina-arvonsa tajuava äiti-ihminen on peitellut lapsiaan, jotta saisi miehen kiinni. Miten se, että uskoo valehtelevaa mammaa voi olla red flag?
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani tälläinen +35 lapseton mies, joka ei halua lapsia on pitkäaikaistyötön ja hällä on ihan valtavat kriteerit naiselle (mukaan lukien lapsettomuus), vaikka hänellä ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle ennen kuin saa omat asiansa kuntoon. Suuret on luulot...
Eikös hänelläkin olle annettavana kumppanuus vai onko hän parisuhteessa?
Kyllä se on niinpäin kelpuuttaako äiti-ihminen uuden aikuisen lapsensa elämään. Terveellä ihmisellä rakkaus omaa lasta kohtaan pitää loitolla tällaiset mieslapset ja muut pelleilijät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niinpäin kelpuuttaako äiti-ihminen uuden aikuisen lapsensa elämään. Terveellä ihmisellä rakkaus omaa lasta kohtaan pitää loitolla tällaiset mieslapset ja muut pelleilijät.
Sellanen katkeran äiti-ihmisen voimafantasia tänään. Reaalimaailmassa parisuhde on kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?
Mä näen keskenkasvuisena ihmiset, jotka pitävät lapsia aikuisuuden mittarina. Noh, yleensä se alempi luokkaa on se, joka lisääntyy aktiivisemmin.
Lapset eivät ole aikuisuuden mittari, mutta kyllä ihminen, jolla on lapsia, on saanut ihan erilaisen kokemuksen vastuusta kuin ihminen, jolla niitä ei ole. Tämä on nykyisin todella yleistä, että lapseton ihminen kuvittelee olevansa jotenkin korkeammalla tasolla kuin ihminen, jolla on lapsia. Tuntuisi, että joku on pielessä sellaisen ihmisen mielenterveydessä tai itsetunnossa.
Höpsistä töppöseen! Ne joilla on niitä lapsia niin niiden ajatukset pyörivät kakkavaippojen ja koulujen Wilma-viestittelyiden ympärillä, kun sillä välin lapseton ihminen voi kehitttää itseänsä ihan missä asiassa hän vaan päättää, vaikkapa meditoimalla, kouluttautumalla taikka maratooniin valmistumalla. Näin minulla lähipiirissä, eli lapsia omaavat aikuiset ovat väsyneitä ja kaikki keskustelut pyörii niiden lasten asioiden ympärillä. Ei ne mitään hauskaa ja rentoa seuraa ole lapsettomalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tuommoinen mies tulee olemaan hyvin yksinäinen mies. Suurimmalla osalla ihmisistä on niitä lapsia, ja lapseton parikymppinen nainen ei huoli noin paljon itseään vanhempaa miestä.
Lisäksi mies kuulostaa melko joustamattomalta ja itsekeskeiseltä mieheltä- luultavasti hänellä on muitakin "periaatteita", joten veikkaisin, että melko hakkaa seuraa.
Postisi myös miettimään että miten tuon ikäiselle itsellään ei ole lapsia= ei ole ollut myöskään parisuhdetta/ suhteita- eli jotain vikaa? Ei ilmeisesti parisuhdematskua.
Sun vastaus oli ilkeä joten vastaan ilkeästi itsekin. En voi arvostaa ihmistä joka tekee lapsia suhteeseen joka ei selkeästi ole ollut vakaalla pohjalla kun on päädytty eroon. Tuollainen ihminen on mielestäni itsekäs, vastuuton ja huono vanhempi. Lapsellisen lesken voisin ottaa.
-lapseton N39
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä yhden ihmeen esimerkillä yrität yleistää tämän pätemään muihin +35v?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata? Ei ole mitenkään vaikeaa löytää lapsettomia naisia.
Niinpä. Koko kysymys on vähän outo. Meillä jokaisella on omat kynnyskysymyksemme, ja se on ihan normaalia. Ei minulle ainakaan 99 % naisista sopisi ollenkaan kumppaniksi, mutta silti on seuraa löytynyt ihan riittävän hyvin.
Minä en äitinä haluaisi deittailla ketään kenelle lapseni olisivat ongelma. Eli hyvä vaan että mies tuntee itsensä ja omat rajansa eikä kummankaan tarvitse tuhlata aikaa tai ihastua vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on naimaton ja lapseton yli 30 v, niin onnea nyt sitten hänen kanssaan. Jos on kaunis, mukava ja haluttava kumppani - joku mies olisi tällaisen aarteen jo napannut. Siinä lapsettomien naisten ryhmässä on lähtökohtaisesti jo valkkaamassa jotain, minkä muut miehet ovat vakavassa mielessä sivuuttaneet.
Toki voi olla, että naisella on ollut suuret luulot itsestään ja tavoitellut reilusti tasokkaampaa miestä kuin rahkeet riittävät. Ja nyt sitten vanhentuneena "tyytyy" viimein vaikkapa sinuun.
Onnea vaan itsellesi kapeakatseisuudestasi. Tiesitkö, että kaikki naiset eivät vain odottele prinssiä ”nappaamaan” heitä.
Eivätkä kaikki naiset halua lapsia. Itse erosin miehestä koska hän halusi lapsia ja minä en.
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisistä naisista, joita 35-vuotias mies voi kohtuudella odottaa tapailevansa, selvästi alle puolella on lapsia. Ei ole siis edes mitään teoreettista syytä tyytyä lisääntyjiin.
30-40-vuotiailla naisilla muka alle puolilla lapsia :D
Vai ajattelitko, että miehien kohdalla suhteeseen sopiva suunnilleen samanikäinen nainen on aina nuorempi?
Minua ei teoriassa haittaa lapset ja ns. kakkoseksi jääminen koko uusioperhekuviossa. Sehän on ihan luonnollista, että lapset ovat ykkösenä, niin sen pitääkin mennä. En vaan itse velana jaksa sitä lapsista lähtevää älämölöä, jatkuvaa vilinää ja vilskettä, ja lapsiperhearkea. Sekä pahimmassa tapauksessa e-puolison draamailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisistä naisista, joita 35-vuotias mies voi kohtuudella odottaa tapailevansa, selvästi alle puolella on lapsia. Ei ole siis edes mitään teoreettista syytä tyytyä lisääntyjiin.
30-40-vuotiailla naisilla muka alle puolilla lapsia :D
Vai ajattelitko, että miehien kohdalla suhteeseen sopiva suunnilleen samanikäinen nainen on aina nuorempi?
20-40-vuotiaista sinkuista alle puolella on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän, että ei se yksinhuoltaja ole mikään namupala. Lapsi pyörii kaikissa suunnitelmissa ja jollain tavalla sen isääkin pitää sietää kuvioissa. Kyllähän tuon ikäisiä lapsettomiakin vielä on jopa sellaisia, jotka haluavat perheen.
Sama. Ei miestä, jolla on lapsia. Ei edes niitä aikuisia lapsia, koska mitä suuremmalla todennäköisyydellä edessä on sitten arki lastenlasten kanssa.
Minun ja lapsia hankkineen miehen arvomaailmat ovat sen verran kaukana toisistaan, että emme ole sopiva pari. Mies voi aivan yhtä hyvin ajatella näin ja etsiä lapsettoman puolison.
Mä olen 38 v lapseton nainen, enkä tapailisi miestä jolla on lapsia. Tai no, ehkä voisin pelkän seksiseuran merkeissä tavata, mutta en yhtään sen vakavammin. Ihan vain siksi, että minua ei tippaakaan kiinnosta yhtään millään tavalla olla osallisena lapsiperheen elämässä, en missään tapauksessa haluaisi viettää vapaa-aikaani kenenkään lasten kanssa tai joutua sumplimaan lomia, jouluja yms miehen lapsen ehdoilla. Miksi siis treffailla, jos tietää jo ettei kiinnosta.
Ja siis, minusta on täysin oikein, että lapsi on vanhemmilleen tärkeä ja muut, kuten seurustelukumppanit joutuvat siihen sopeutumaan. Niin se kuuluukin olla. Ja siksi minunkaltaisteni ei pidä yhtään alkaa säätämään lapsellisten kanssa. Se on kaikkien etu - ennen kaikkea niiden lasten, kokemuksesta tiedän ettei mitään niin inhaa ole kuin nihkeä äitipuoli.
Tiedän, että useimmilla on lapsia tässä iässä, mutta onneksi minun ei ole mikään pakko seurustelukumppania löytää - ei siis haittaa, että tarjontaa on vähän. Joko joku kiva lapseton mies tulee vastaan, tai sitten ei :)