Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?

Vierailija
21.07.2021 |

Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi lapsellista miestä. Sori. N38

Vierailija
122/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ilmiönä erittäin mielenkiintoinen, että lapsettomat ihmiset puhuvat kuinka eivät voisi tapailla naista jolla on lapsia. Tai se, että puhutaan yksinhuoltajasta ikään kuin sellainen vaihtoehto olisi tarjolla mutta sitä ei haluta. Luuleeko nämä ihmiset olevansa taivaanlahjoja ihmisille joilla niitä lapsia on. Hyvin suuri todennäköisyys että teillä ei ole minkäänlaista vientiä rakkausrintamalla, kun olette vieläkin tässä vaiheessa elämäänne.

Eivät luule. He eivät vaan halua haaskata kummankaan osapuolen aikaa treffailemalla ihmistä, jonka kanssa jutusta ei voi tulla mitään. Ja toiset oppii muidenkin virheistä ja eivät halua pariutua ihmisen kanssa, jonka on jo muut ovat testatteet ja todenneet parisuhteeseen sopimattomaksi.

No ihan samalla tavalla nämä lapsettomat sinkut on testattu ja havaittu käyttökelvottomaksi mikäli yhä ovat ilman suhdetta ja lapsia. Takana voi olla montakin parisuhdetta. Vai väitätkö että ihan sinkkuja ovat olleet lähes 40-vuotiaaksi asti?

Ihan hyvin ovat voineet olla sinkkuja lähes 40-vuotiaksi asti. Ja jos eivot ole, ovat kuitenkin olleet lapsellisia älykkäämpiä, kun ovat osanneet viheltää pelin poikki ennen lasten tekoa. Lapselliset toisella kierrokksella olevat ovat aina huonompi diili kuin lapsettomat sinkut, koska ovat lisääntyneet kenen tahansa kanssa.

Lisääntyneet kenen kanssa tahansa :D on sulla suppea katse. Ihan vinkkinä, että aika harva suhde nykyään kestää hautaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään mieltä miehestä, miksi yrität pakottaa treffeille, jos häntä ei kiinnosta? Anna olla.

Vierailija
124/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.

Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.

Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?

Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.

Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?

Jos omat on jo aikuisia ei kiinnosta tippaakaan muiden kakarat? Ei kiinnosta kuunnella äitinen horinoita mitä tiinaliina on koulussa tehnyt? Näin ainakin itsellä.

Vierailija
125/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, jos ei halua olla yh:n kanssa.

Kaikilla on omat kriteerinsä, itse en huolisi esim. tupakoijaa tai runsaasti alkoholia käyttävää miestä, ja lista muistakin ei-toivotuista ominaisuuksista on pitkä.

Eikä läheskään kaikilla ole lapsia, ja moni heistä on vapaaehtoisesti lapseton. Minun noin nelikymppisistä kavereista noin puolella ei ole lapsia, eikä ole aikomustakaan hankkia. Itselläni on, enkä haluaisi mihinkään uusperhekuvioihin mukaan jos sen voisin välttää. Olen yhdessä lasten isän kanssa, eikä ole mitään tarvetta erota.

Vierailija
126/138 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämääni lapsia missään muodossa. Siksi seurustelen vain toisten lapsettomien kanssa.

Vierailija
127/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ilmiönä erittäin mielenkiintoinen, että lapsettomat ihmiset puhuvat kuinka eivät voisi tapailla naista jolla on lapsia. Tai se, että puhutaan yksinhuoltajasta ikään kuin sellainen vaihtoehto olisi tarjolla mutta sitä ei haluta. Luuleeko nämä ihmiset olevansa taivaanlahjoja ihmisille joilla niitä lapsia on. Hyvin suuri todennäköisyys että teillä ei ole minkäänlaista vientiä rakkausrintamalla, kun olette vieläkin tässä vaiheessa elämäänne.

Eivät luule. He eivät vaan halua haaskata kummankaan osapuolen aikaa treffailemalla ihmistä, jonka kanssa jutusta ei voi tulla mitään. Ja toiset oppii muidenkin virheistä ja eivät halua pariutua ihmisen kanssa, jonka on jo muut ovat testatteet ja todenneet parisuhteeseen sopimattomaksi.

No ihan samalla tavalla nämä lapsettomat sinkut on testattu ja havaittu käyttökelvottomaksi mikäli yhä ovat ilman suhdetta ja lapsia. Takana voi olla montakin parisuhdetta. Vai väitätkö että ihan sinkkuja ovat olleet lähes 40-vuotiaaksi asti?

Ihan hyvin ovat voineet olla sinkkuja lähes 40-vuotiaksi asti. Ja jos eivot ole, ovat kuitenkin olleet lapsellisia älykkäämpiä, kun ovat osanneet viheltää pelin poikki ennen lasten tekoa. Lapselliset toisella kierrokksella olevat ovat aina huonompi diili kuin lapsettomat sinkut, koska ovat lisääntyneet kenen tahansa kanssa.

Lisääntyneet kenen kanssa tahansa :D on sulla suppea katse. Ihan vinkkinä, että aika harva suhde nykyään kestää hautaan asti.

Eikä monella edes siihen, että lapset pääsee vaipoista tai aloittaa koulun. Kyllä silloin on kevein perustein lisäännytty täysin itselle sopimattoman ihmisen kanssa. Ei siitä pääse mihinkään.

Vierailija
128/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.

Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä. 

Jos nainen on naimaton ja lapseton yli 30 v, niin onnea nyt sitten hänen kanssaan. Jos on kaunis, mukava ja haluttava kumppani - joku mies olisi tällaisen aarteen jo napannut. Siinä lapsettomien naisten ryhmässä on lähtökohtaisesti jo valkkaamassa jotain, minkä muut miehet ovat vakavassa mielessä sivuuttaneet. 

Toki voi olla, että naisella on ollut suuret luulot itsestään ja tavoitellut reilusti tasokkaampaa miestä kuin rahkeet riittävät. Ja nyt sitten vanhentuneena "tyytyy" viimein vaikkapa sinuun.

Ymmärrätkö, että se lapseton lapsia haluamaton nainen voi olla hyvinkin haluttu, se ei vaan ota lisääntynyttä tai lisääntymishaluista miestä. Ja tottakai lapsia haluavat miehet silloin ”sivuuttaa sen vakavassa mielessä.” Jos haukut ihmisiä niin yritä edes olla looginen.

Vierailija
129/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule sitä mieltä, että kamala ihminen. Kaikkien pitäis onnesta vikisten palvoa vieraita kakaroita.

Vierailija
130/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteella en juuri mitään mieltä. Jokainen saa ihan itse valita omat kriteerinsä, hänhän niiden kanssa elää. Itse esim. en olisi halunnut muunlaista miestä kuin pitkän, tumman ja komean. Sinulla voi olla minusta sen perusteella mielipide, tai sitten ei, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä.

Ihmetyttää vaan nämä ketjut. Pitikö taas päästä haukkumaan eronneita äitejä?

Tämä. Joku tässä aloituksessa mättää ja selittää paljon näitä lapsettomien muitakin piirteitä ja sitä mistä itsetuntonsa kaivaa; eli muiden lyttäyksellä. Olen ylpeä lapsestani ja siitä, että uskoin vilpittömästi että suhteeni exään olisi kestänyt ja olin viimeiseen asti lojaali. Lapseni on myös hieno tyyppi ja luultavasti hyvä veronmaksaja jonain päovänä tähän yhteiskuntaan

Vierailija
131/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. En minäkään alkaisi sijais-isäksi tai elättämään entisten orkkuja.

Vierailija
132/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli heti mieleen että onpa viisas mies.

Vierailija
133/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista, jolla on lapsia toisen miehen kanssa. En koe tarvetta selitellä tai pyydellä anteeksi tätä.

T. 35+v mies

Vierailija
134/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen tällainen. En tiedä suurempaa turn-offia kuin lasten hankkiminen. Ihan sama, asuvatko vielä kotona vai eivät.

Deittailu ei ole vaikeaa, kun pitää ikähaarukan mahdollisimman laajana. 20-35-vuotiaissa on todella paljon lapsettomia sinkkuja.

Laita tieto lapsistasi mahdolliseen deittiprofiiliin tai tuo heidät esiin keskustelussa, niin kuin vanhammat normaalistikin tekevät viiden minuutin kuluttua tapaamisesta. Näin vältät tuhlaamasta omaa aikaasi.

Kuka esim. kolmekymppinen haluaa deittailla jotain 20-vuotiasta? Nehän on aivan lapsen tasolla. Ei ehkä ulkonäöllisesti, mutta henkisesti.

Vierailija
135/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla olisi vain lapsellisia miehiä, niin oon päättänyt lopettaa deittailun.

t. 39N

Vierailija
136/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut lapsia haluta, muttei niitä entisen kumppanin kanssa tullut. Ei ollut minun vikani. Ja hyvä ettei tullut, kumppani paljastui itserakkaaksi k.sipääksi ja jätin hänet.

Nyt olen 40, edelleen kaunis ja hyväkroppainen. Ilmeisesti viallinen, koska pakkohan minussa on olla jotain vikaa koska joku mies "ei ole aiemmin napannut". Ei tullut sitten tuon idiotismin kirjoittajalle mieleen, että elämässä on muutakin kuin jonkun miehen metsästäminen?

Ai niin muuten, jos olisin etsimässä parisuhdetta, en huolisi miestä, jolla on lapsia. Tämä siis olettaen että käyttäisin jotain nettisovellusta miehen etsintään. Oikeassa elämässä kun rakastuu niin ei siinä paljon lapsista kysellä.

Vierailija
137/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä serustelin miehen kanssa, jolla oli yksi lapsi. Mies olisi halunnut tutustuttaa minut ja lapsen jo melko varhaisessa vaiheessa, mutta itse halusin odottaa. Lopulta sitten suostuin alkaa viettää aikaa lapsen kanssakin ja kiinnyin lapseen. Kohta tuon jälkeen mies sitten päättikin suhteemme yllättäen. Jouduin luopumaan siis kahdesta ihmisestä, josta välitin. Tuosta syystä en jatkossa halua seurustella miesten kanssa, joilla on lapsia.

Vierailija
138/138 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteella en juuri mitään mieltä. Jokainen saa ihan itse valita omat kriteerinsä, hänhän niiden kanssa elää. Itse esim. en olisi halunnut muunlaista miestä kuin pitkän, tumman ja komean. Sinulla voi olla minusta sen perusteella mielipide, tai sitten ei, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä.

Ihmetyttää vaan nämä ketjut. Pitikö taas päästä haukkumaan eronneita äitejä?

Tämä. Joku tässä aloituksessa mättää ja selittää paljon näitä lapsettomien muitakin piirteitä ja sitä mistä itsetuntonsa kaivaa; eli muiden lyttäyksellä. Olen ylpeä lapsestani ja siitä, että uskoin vilpittömästi että suhteeni exään olisi kestänyt ja olin viimeiseen asti lojaali. Lapseni on myös hieno tyyppi ja luultavasti hyvä veronmaksaja jonain päovänä tähän yhteiskuntaan

Tässä ketjussahan jonkun kaltaisesi tavoitteena oli lytätä lapsettomia niin kuin sinäkin teet. Ikävää, että lapsesi ei todisteluistasi huolimatta tee sinua onnelliseksi, jos tekisi, sinun tuskin tarvitsisi täällä haukkua lapsettomia. Tiedätkö, että lapsettomuuteen on monia syitä, osa todella kipeitä ja että lapsettomat eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, joilla on samat ominaisuudet.