Mitä mieltä 35+ miehestä, jolle ei kelpaa lapsia hankkinut nainen?
Minusta tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää, että melkein kaikilla niitä lapsia on jo hankittuna. Mikä niissä lapsissa niin paljon hiertää, ettei voi edes treffeillä käydä?
Kommentit (138)
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Kenenkään ei pitäisi pariutua vain sen takia että on edes joku. Se on todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?
Mä näen keskenkasvuisena ihmiset, jotka pitävät lapsia aikuisuuden mittarina. Noh, yleensä se alempi luokkaa on se, joka lisääntyy aktiivisemmin.
Itse asiassa nykyisin lapsia tekevät koulutetut ja rikkaat. Ei köyhillä ole varaa lapsiin, koska kaikki lapsiperheiden tuet on leikattu. Pariutumatta jäävät kouluttautumattomat ja syrjäytyneet miehet. Siitähän on ollut paljon juttua uutisissakin. Että tuollaiselle yli 40-vuotiaalle luuseriäijälle on lottovoitto, jos löytää edes jonkun naisen, joka sitä viitsii katsella.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kenelläkään olisi mitään kriteereitä ja kaikki olisivat valmiit olemaan kenen tahansa kanssa, ei toisaalta mikään tuntuisi miltään. Joten hyvä vaan, että ihmisillä on kriteereitä, olivat ne sitten mitä tahansa.
Paitsi miehillä! Sen ovat palstanaiset tehneet hyvin selväksi, että miehen tulisi olla tyytyväinen jokaiseen naiseen ja mukisematta kelpuuttaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Kun tuon ikäisena tinderiä käyttelin niin en minäkään kelpuuttanut miestä jolla oli lapsia. Mutta usein ne miehet yrittivätkin lapsensa pimittää tavalla tai toisella ja aina kun nostin "kissan pöydälle" niin myönsivät että heillä on lapsi/lapsia. Olin profiilissani selkeästi tuonut julki että toivottavasti miehellä ei ole lapsia joten kyllä vaan jätin näiden lapsia hankkineet miehet heti kun asia paljastui. Ja sitten alkoikin se nyyhkytys ja syyttely ja ikävät viestit että miksi mies ei kelpaa vaikka ne lapsen on. Yksinkertaisesti itse en halua uusioperhe-elämää millään tasolla.
Hämmästyttää lapsellisten itsekäs hinku haalia jopa samaan talouteen tai muuten lasten elämään aikuisia, jotka eivät näistä edes pidä. Itselleni voisikin erillään asumiseen kelvata lapsellinen mies, kunhan lasten seurassa oleminen olisi täysin vapaaehtoista puolin ja toisin.
Esim itsellä 14 v tytär, joka säännöllisesti isänsä perheen luona. Omaa aikaa, rahaa ja tilaa yllin kyllin hemmotella miestäni. Ja en ole vaatimassa mieheltä lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kenelläkään olisi mitään kriteereitä ja kaikki olisivat valmiit olemaan kenen tahansa kanssa, ei toisaalta mikään tuntuisi miltään. Joten hyvä vaan, että ihmisillä on kriteereitä, olivat ne sitten mitä tahansa.
Paitsi miehillä! Sen ovat palstanaiset tehneet hyvin selväksi, että miehen tulisi olla tyytyväinen jokaiseen naiseen ja mukisematta kelpuuttaa kuka tahansa.
Teille luusereille tämä on ainoa keino päästä minkäänlaiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisissa on myös niitä, joiden lapset ei ole enää jaloissa pyöriviä pikkulapsia.
Lasten iällä ei useinkaan ole merkitystä.
Millä sitten? Onko nainen tosiaan mielestäsi pilalla, jos hänellä on lapsia?
Jos nainen on hankkinut lapsia, se tarkoittaa että arvomme, eettiset katsantokantamme ja elämäntapamme ovat voimakkaasti ristiriidassa keskenään. En koskaan seurustelisi tällaisen naisen kanssa. Onko hän silloin "pilalla", lienee näkemyskysymys.
Naisena ja äitinä kommentoin että olen samaa mieltä. Minulla ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia. En voisi edes harkita. Näen lapsettomat ihmiset jotenkin itsekeskeisinä ja keskenkasvuisina. Miksi kukaan ihminen, jolla on lapsia, haluaisi ihmisen, jolla niitä ei ole?
Mä näen keskenkasvuisena ihmiset, jotka pitävät lapsia aikuisuuden mittarina. Noh, yleensä se alempi luokkaa on se, joka lisääntyy aktiivisemmin.
Lapset eivät ole aikuisuuden mittari, mutta kyllä ihminen, jolla on lapsia, on saanut ihan erilaisen kokemuksen vastuusta kuin ihminen, jolla niitä ei ole. Tämä on nykyisin todella yleistä, että lapseton ihminen kuvittelee olevansa jotenkin korkeammalla tasolla kuin ihminen, jolla on lapsia. Tuntuisi, että joku on pielessä sellaisen ihmisen mielenterveydessä tai itsetunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että se poika jää neitsyeksi.
👍🏻😂
Minusta se on ihan hyvä periaate. On paljon yli kolmekymppisiä ja yli nelikymppisenäkin naisia, joilla ei ole lapsia ja jotka voivat saada lapsia, jos niitä sitten haluavat.
Tiedän myös monia pareja, jotka ovat patoutuneet tuon 35 iän jälkeen ja perustaneet perheen.
Ja voihan olla, että tuo aloittajan plus 35 mies ei halua lainkaan naisia. Niitä naisia kyllä on, jotka ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, että ihmisillä on näitä niin kutsuttuja kriteereitä, minua ihmetyttääkin kuinka he sitten "ehdottomat kriteerit" omaavat ylipäätään ajautuvat sellaiseen seuraan, jossa eivät missään olosuhteissa halua olla? Se, jos mikä on iso red flag.
Tuon perusteella en juuri mitään mieltä. Jokainen saa ihan itse valita omat kriteerinsä, hänhän niiden kanssa elää. Itse esim. en olisi halunnut muunlaista miestä kuin pitkän, tumman ja komean. Sinulla voi olla minusta sen perusteella mielipide, tai sitten ei, mutta sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Ihmetyttää vaan nämä ketjut. Pitikö taas päästä haukkumaan eronneita äitejä?
Ronkelit runkkaa. Mutta se ei ole muiden kuin kyseisen henkilön ongelma.
Tuntemani tälläinen +35 lapseton mies, joka ei halua lapsia on pitkäaikaistyötön ja hällä on ihan valtavat kriteerit naiselle (mukaan lukien lapsettomuus), vaikka hänellä ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle ennen kuin saa omat asiansa kuntoon. Suuret on luulot...
En mitään. Ihan normaalia ettei halua puolisoa lapsilla jos ei itselläkään ole jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani tälläinen +35 lapseton mies, joka ei halua lapsia on pitkäaikaistyötön ja hällä on ihan valtavat kriteerit naiselle (mukaan lukien lapsettomuus), vaikka hänellä ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle ennen kuin saa omat asiansa kuntoon. Suuret on luulot...
EDIT siis joka ei halua että naisella on lapsia
Jokainen saa etsiä just sellaista kumppania kun itseä miellyttää. Ja mitäpä tuosta, jos vaikka puolella alle 35v naisita on jo lapsi. Yhden sopivan naisenhan ap:kin tarvii, ei koko laumaa.
Ihan ok, en itsekään halua miestä, jolla on tenavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsettomiakin naisia on.
Aika vähänä tuntuvat olevan, koska yli 80% täysi-ikäisistä naisista on perheellisiä.
Jos nainen on naimaton ja lapseton yli 30 v, niin onnea nyt sitten hänen kanssaan. Jos on kaunis, mukava ja haluttava kumppani - joku mies olisi tällaisen aarteen jo napannut. Siinä lapsettomien naisten ryhmässä on lähtökohtaisesti jo valkkaamassa jotain, minkä muut miehet ovat vakavassa mielessä sivuuttaneet.
Toki voi olla, että naisella on ollut suuret luulot itsestään ja tavoitellut reilusti tasokkaampaa miestä kuin rahkeet riittävät. Ja nyt sitten vanhentuneena "tyytyy" viimein vaikkapa sinuun.
Onnea vaan itsellesi kapeakatseisuudestasi. Tiesitkö, että kaikki naiset eivät vain odottele prinssiä ”nappaamaan” heitä.
Ei mullekaan käy mies, jolla lapsia.