Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:39"]
Vanha öljyvärimaalaus, joka ostin pelkästään mahtavien kullattujen kehysten takia: 100 euroa. Vanhat kruusatut puukehykset kehystävät nyt olohuoneeessa peiliä, jonka teetin kehyksiin. Tästä ei antiikkipeili parane :)
Eikä ainakaan halpene :)
[/quote]
Kiitos! Annoit juuri mulle sisustusidean!!!
Babyweltin tuplat 20e, pinnasänky 10e!
Unipuun tosi siistit kerrossängyt uusilla patjoilla 30€.
Löysin kasan vanhaa Arabiaa kokoelmiini. Hinta 50 euroa ja sisälsi paljon astioita, jokunen sellainenkin jonka hinta yksin on yli 50 euroa, esimerkiksi yksi vanha soppakulho.
Myyjä halusi päästä eroon ylimääräisistä, sekalaisista "kipoista ja kupeista" eikä kerännyt Arabiaa. Minun onnekseni!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:14"]
Aivan uusi, käyttämätön lasten turvaistuin ( ovh 200€) maksoi minulle 55€. Takuut oli voimassa
[/quote]
Se oli mun vanha, eka matkalla kolarissa...
Köyhät ostaa tori.fi:stä jotain käytettyä roinaa. Noloa, en kehtais.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:33"]
Mielettömän upean, vuosia etsimäni parin tonnin taideryijyn ostin 100 eurolla. :) Tinkiäkin olisi kuulemma saanut, mutta en halunnut, kun olin niin onnellinen.
[/quote]
Ryijy? Pari tonnia, elä jo muita!
[/quote]
Sori, olen tuon ryijyn ostaja, enkä nyt millään tajua, mitä tuo kommentti "elä jo muita" tarkoittaa. :) Voisiko sen kirjoittaja tai joku peukuttajista selventää? :)
[/quote]
Lähinna se vastaa kommenttia: ei ole mahdollista! Mikään ryijy ei voi olla parin tonnin arvoinen, koska materiaali ei maksa sitä ikinä. Työn arvoa valmiiseen ryijyynhän ei voi laskea, esim. Antiikkia, antiikkia -ohjelmassa arvioitiin ryijyjä ja hintaluokka oli maksimissaan muutamia satasia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:02"]
[/quote]
Fiksut ihmiset, joilla on käteistä, löytävät torista vintagea, antiikkia, merkkituotteita. Mistä johtuen fiksuilla on yhä käteistä.
[/quote]
Mistä sinä alapeukuttaja löytösi teet? Kehtaatko kertoa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:07"]
[/quote]
Fiksut ihmiset, joilla on käteistä, löytävät torista vintagea, antiikkia, merkkituotteita. Mistä johtuen fiksuilla on yhä käteistä.
[/quote]
Hyi, en haluaisi antiikkia = kuolleiden ihmisten rojuja.
Kuule, ihan kaupasta rahalla ostan. :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:30"]
Mitähän siellä uskaltaisi pyytää hyväkuntoisesta sotkan boston sohvasta
[/quote]Sohvista ei olla valmiita maksamaan paljon. Vanha sohva on omistajalleen ongelmajätettä, josta vain halutaan päästä eroon, kaatopaikallekkin viennistä joutuu maksamaan.
Hyväkuntoinen suuri Gram jääkaappi, maksoi 20€.
[/quote]Sohvista ei olla valmiita maksamaan paljon. Vanha sohva on omistajalleen ongelmajätettä, josta vain halutaan päästä eroon, kaatopaikallekkin viennistä joutuu maksamaan.
[/quote]
Riippuu kyllä TÄYSIN sohvasta. Täyspuisista disain-sohvista ei tule *ongelmajätettä*. Lastulevyviritelmät ja suomisoffat ovat sitten eri juttu.............
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:20"]
Kuule, ihan kaupasta rahalla ostan. :)
[/quote]
Kuule, "elä jo muita"!
[/quote]
Hyi, en haluaisi antiikkia = kuolleiden ihmisten rojuja.
[/quote]
Ilmeisesti et ole suvusta, jossa on perintöomaisuutta ja -tavaroita.
Ylioppilasjuhliin kauniit korkeat maljakot. Vain muutaman euron kappaleelta.
Vuokrakämppäni. <3 ihan keskustassa oleva kämppä rauhallisesta talosta ja plussana vuokra on vaan puolet muista elueen asunnoista.