Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
Olen ostanut paljon käsityötarvikkeita: kankaita ja lankoja sekä puikkoja/koukkuja.
Kerrankin kun lähdin noutamaan yhtä muutaman euron kangaspalaa niin myyjän kanssa tuli puhetta kankaista muutenkin ja lopulta muutaman euron ostos maksoikin minulle 50 euroa. Mutta sillä hinnalla sainkin sitten kolme isoa kassillista kankaita. ;D
Olen innokas ompelemaan ja todennut, että torilta saa todella pilkkahintaan hyviä kankaita.
Erään Arabian mukin 25 eurolla, normaalisti menevät kaupaksi noin 75:lla :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:38"]
Mä yritin myydä carpe diem sellaista laatta korua pilkka hintaan mutta yks kysely tuli ja koru lojuu voeläkin kaapin pohjalla :(
[/quote]
Laita uudestaan ilmoitus. Torilla on se huono puoli, että kun ilmoitus on viikon vanha niin ostajat eivät sitä enää katsele. Koska kuvittelevat, että tuote on jo myyty.
Torista oon ostanu paljon kaikkea. Jonkin verran myyjiä,jotka ei laita puh.numeroa ja yhteys kestää kun katsovat sähköpostiaan milloin ehtivät.
Ostin lapsuudenaikaisen keittokirjan torilta. Muistan kirjan hyvin lapsuudestani, mutta en tiedä, mihin se katosi vuosien saatossa. On niin ihanaa tehdä kirjan mukaan lapsilleni ruokia/leivonnaisia, joita lapsena itsekin sain äidin tekeminä.
Keinutuolin, jota olin etsinyt kauan. Bukowskilla vastaava keinu oli myyty 1200€. Minä maksoin 45€.
Parisängyn ja yöpöydät, vanhoja kaappeja, lasten leluja, luistimia, suksia, monoja, polkupyöriä..... Yms.
Jos jotain pitää hankkia, tarkistan ensin löytyykö Torilta. Yleensä löytyy. ;-)
Erittäin hyvä ostoskanava.
Metallinen sohvasänky. Juuri sopiva minulle! Päivisin se on kaunis sohva, öisin oma sänky. Jos tulee vieraita, sen voi levittää. Sopii hyvin yksiöön. Kiva kun saa käytettynä kaiken tuollaisen :)
Kerään keittokirjoja ja torilta löytää usein kivoja keittokirjoja, vain muutamalla eurolla.
Kannattaa muistaa, että torin ilmoitukset tulee jopa tuntien viiveellä näkyviin. Ja siellä on paljon soittelijoita, jotka vain kysyvät hintaa, ei tuote itsessään kiinnosta. Ja sitten on hakijoita, joilla ei ole rahaa mukana, että saanko sohvan mukaani, maksan huomenna nettipankissa.
Viime kesänä kuivausrumpu hajosi, mutta parissa päivässä löysimme torista uuden. Kone oli vain pari vuotta vanha, näytti lähes käyttämättömältä ja maksoi vain 200€. Haimme 60 kilsan päästä ilman ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:25"]
Kannattaa muistaa, että torin ilmoitukset tulee jopa tuntien viiveellä näkyviin. Ja siellä on paljon soittelijoita, jotka vain kysyvät hintaa, ei tuote itsessään kiinnosta. Ja sitten on hakijoita, joilla ei ole rahaa mukana, että saanko sohvan mukaani, maksan huomenna nettipankissa.
[/quote]
On totta, että varsinkin isommissa kaupungeissa on näitä kyselijöitä, joiden motiiveja ei voi oikein ymmärtää, kun eivät ole kuitenkaan ostamassa tuotteita. Pienemmillä paikkakunnilla näytä näittää olevan vähemmän.
Minulla meinasi mennä jo hermo toriin, kun siihen ostajien kanssa säätämiseen meni aikaa, ja sitten kuitenkaan ei tullut maksua jne. Nykyään laitan jokaiseen ilmoitukseen, että ei postitusta, nouto paikasta x, yhteydenotot puhelimitse klo 16:sta jälkeen. On rauhoittanut tilannetta aivan huomattavasti.
Mistä suunnalta te onnistuneet olette? Täällä 02-alueellla ei mene mikään kaupaksi, eikä itselle löydy mitään läheltä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:07"]
Mistä suunnalta te onnistuneet olette? Täällä 02-alueellla ei mene mikään kaupaksi, eikä itselle löydy mitään läheltä.
[/quote]
Olen pääkaupunkiseudulta. Täällä on ostajalle tarjontaa hyvin. (Mutta myös myyjänä olen onnistunut monta kertaa.)
nro 19
-Puolitoista vuotta vanha Howard nojatuoli. Harmaalla kankaalla. Hinta 90e! JESS
-Cobellon uudet maalaisromanttiset baarituolit 2 kpl 50e yhteensä.
-Don Goffon kattokruunu 60e (ovh. 600e)
Paraspaikka mistä voi löytöjä tehdä! Käyn päivittäin.
Löysin lapselle uimaleluja, ja uimaräpylät. Halvalla, ja olivat ihan pyöräilymatkan päässä, joten pääsin hakemaan.
Hei 02-alue, laita hakuun viereiset maakunnat! Olet vissiin Satakunnasta niin laita lähimaakunta vaikka Pirkanmaa.
terv. Kahden maakunnan rajoilla asuva torin tyytyväinen käyttäjä
Mä yritin myydä carpe diem sellaista laatta korua pilkka hintaan mutta yks kysely tuli ja koru lojuu voeläkin kaapin pohjalla :(