Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
Kassillisen hyväkuntoisia vauvanvaatteita halvalla. Osaa ei ollut vissiin edes käytetty..
Mielettömän upean, vuosia etsimäni parin tonnin taideryijyn ostin 100 eurolla. :) Tinkiäkin olisi kuulemma saanut, mutta en halunnut, kun olin niin onnellinen.
Merkkipolkupyörä pojalle alle satasella. Myyjältä sain alkuperäiset ostotodistukset ja oli pari vuotta aiemmin maksanut 650.
Minä löysin autoon renkaiden laittajan. Kun ensin ostin tori.fi:stä renkaat, niin sitten löytyi vielä paikkakunnalta se rankaanlaittajakin. On tehnyt jo muitakin korjauksia. tosi tyytyväinen olen ollut.
Olen vasta nyt heinäkuussa löytänyt koko torin - siis paras löytöni on tori.fi. Löysin terassille vanhan rottinkituolin, priimakunnossa: 40 euroa. Myyjä tahtoi päästä ylimääräisestä eroon ja ilahtui kun kerroin tuolin olevan just se etsimäni.
Nyt aion tehdä toriin myös ensimmäiset omat ilmoitukset, sillä huushollissa on meilläkin muutama mööpeli, jotka meille ihan ylimääräisiä. En vain ole ennen keksinyt, missä ne voisin myydä, kun ovat hankalat kuljettaa kirppikselle tms.
Pirkanmaalla kyllä kauppa näyttää käyvän mukavasti, koska sillä ostamallani rottinkituolilla olisi ollut monta ostajaa, mutta minä ehdin ekana.
Olen ostanut täyspuisen kirjakaapin huokeaan hintaan, yhden todella mieleisen patsaan sekä joitain kirjoja. Ostamistakin enemmän olen myynyt ja ollut erittäin tyytyväinen. Varsinkin huonekalut menevät nopeasti, jos vain hinta on kohdallaan. Pikkutavaraa myydessä olen valitettavasti törmännyt näihin haamuostajiin, jotka kyselevät, ovat kiinnostuneita, siirtävät noutoaikaa ja lopulta häviävät kokonaan.
Jos on oikein köyhä (esim opiskelija), niin tori.fi:stä ainakin pääkaupunkiseudulla pystyy keräämään ilmaiset huonekalut kotiin. Monet antavat ilmaiseksi tavaraa kunhan vain itse järjestää noudon ja nopealla aikataudulla.
Huutikseen olen todella kyllästynyt. Aikoinaan myin siellä, mutta kokemukseni mukaan se huuto-systeemi on ärsyttävä. Ihmiset eivät ole valmiita kilpailemaan jostain vanhasta tavarasta, vaan haluavat sen edullisesti ja nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:10"]
Täyspuinen 1950-luvun kampauspöytä, peili ja istuin. Yhteensä 100 euroa. Ihanat!
[/quote]
Samanlainen setti, hitusen kallimmalla. Sattui vielä silmään kun olimme tuloksetta etsineet samantyylistä muista kaupoista.
Juuri vähän aika sitten olisi ollut tosi kiva sänky hyvään hintaan tarjolla ja vieläpä samassa kaupungissa. Mies ei lämmennyt ajatukselle, koska meillä oli remppa kesken juuri siinä huoneessa, johon sänky olisi tullut. Meni sitten sivu suun ja nyt etsitään samanlaista. Höh!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:33"]
Mielettömän upean, vuosia etsimäni parin tonnin taideryijyn ostin 100 eurolla. :) Tinkiäkin olisi kuulemma saanut, mutta en halunnut, kun olin niin onnellinen.
[/quote]
Ryijy? Pari tonnia, elä jo muita!
[/quote]
Sori, olen tuon ryijyn ostaja, enkä nyt millään tajua, mitä tuo kommentti "elä jo muita" tarkoittaa. :) Voisiko sen kirjoittaja tai joku peukuttajista selventää? :)
Iso, lähes käyttämätön akvaario kympillä. Siitä puuttui kansi, mutta mies teki uuden (tuli maksamaan 2,70 euroa).
Mutta se varsinainen helmi: Askon ruokaryhmä 60-luvulta. Anopilla on samanlainen ja hän on luvannut sen meille uuteen taloon. Anopin ryhmässä on 8 tuolia. Torista löysimme saman sarjan neljä tuolia ja pöydän hintaan 60 e!! Nyt meillä on kahdentoista hengen ruokaryhmä, kun puuseppämieheni saa valmiiksi uuden ruokapöydän.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:06"]Huutikseen olen todella kyllästynyt. Aikoinaan myin siellä, mutta kokemukseni mukaan se huuto-systeemi on ärsyttävä. Ihmiset eivät ole valmiita kilpailemaan jostain vanhasta tavarasta, vaan haluavat sen edullisesti ja nopeasti.
[/quote]
Juurikin näin. On helppo bongata haluamansa kun näkee heti hinnan eikä joudu sitä arvailemaan eikä odottamaan "kilpailua" ja "huutokauppaa".
Pesukone, jossa muovit osittain vielä päällä. Kaupan hinta usempi satanen ja maksoi 50 euroa.
Ikean karlstad vuodesohva 200€. Käytiin ostamassa ikeasta vielä uusi päällys mieluisassa värissä 180€. Uutena setti olisi maksanut lähes tonnin, hyvä kauppa oli :)
Vanha soma kapioarkku, 1930-luvulta, alkuperäisessä kunnossa eli ei maalaamalla pilattu. Satasen maksoin.
Tiedän vanhan tavaran ja antiikkiliikkeiden hintatason, kun niissä olen paljon kiertänyt. Nätti arkkuni oli löytö, mutta sen myikin yksityishlö, joka oli perinyt paljon tavaraa eikä kaikki millään enää mahtunut asuntoon.
kukahan täällä on alapeukutellut ihania löytöjä?
joku kateellinen jälleenmyyjä-trokari joka jäi kauppojen välistä pois?
Keinutuoli, oikein kunnon vanhanajan kiikkustuoli 60 euroa. Priimakunnossa, vaikka 1960-luvulla jo valmistettu.
Aivan uusi, käyttämätön lasten turvaistuin ( ovh 200€) maksoi minulle 55€. Takuut oli voimassa
Ehkä alapeukuttaja on se sama joka kommentoi ryijy-löytöä "elä jo muita".... Mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakin!
Löysin korvikset joitan olen 22 vuotta etsiny ja niistä haaveillut.. Huutonetissä ollut pari krt myynnissä viimeisen 5:n vuoden aikana. Keväällä löysin ne torista sopuhintaan, reippaasti halvemmalla mitä huutonetissä on ollut :)